Tisztelt Nepperűző!
Alapvetően városi használatra keresek használt 2T 50-es robogót. Elsődleges cél a praktikum és az egyszerű üzemeltetés. Olyanban gondolkodom, ami ülés alatti csomagtérrel rendelkezik, amiben a bukósisak elfér, hogy ne kelljen magammal cipelnem. A külső doboz nem szimpatikus.
További feltétel az önindító, pusztán kényelmi okokból. Nem tudom, létezik-e még olyan típus, amibe keveréket kell tankolni, és nem külön olajtartályos, ha igen, ezek megint csak kiesnek. Nem valami egzotikus hi-tech csoda kell, hanem egy faék, ami könnyen karbantartható, ha pedig javítani kell, ne a NASA-tól kelljen szakembert hívatni, alkatrészt meg Pápua-Új-Guineából rendelni. Kb. 70e-ig szánnék a mutatványra.
Tanácsát előre is köszönve:
Zsolt
Kedves Zsolt!
Amit te keresel azok a japán kiskerekű robogók, mint a Yamaha Jog vagy a Honda Dio. Ezek pontosan azt tudják, és nagyjából annyiért, amennyit te is szánnál erre. Ezeken van önindító, de ha valami gond lenne az akkumulátorra, rugással is életre lehet őket kelteni. Olcsó a fenntartásuk, az alkatrészek nem csak motoros, de autós szemmel is nevetségesen olcsók, bőven van mindenféle utángyártott motyó is hozzájuk, tehát elég pontosan be tudod lőni, hogy merre akarsz mozogni azon a skálána, aminek egyik végén a drága de minőségi, a másikon az olcsó és silány motyók vannak.

Ezek maguknak keverik az olajat, és mivel kiskerekűek, teljesen használható az ülés alatti tárolórekesz. És ha valamire illik a faék jelző, ezek azok. Ráadásul ha odafigyelsz, kitúrhatsz magadnak elöl tárcsafékes darabokat, mint amilyen a Super Jog ZR vagy a Honda Dio ZX is.

A Jog mellett szól, hogy a 3KJ kódjelű blokk a legmegbízhatóbb 50-esek közé tartozik, és úgy általában tartósabb, mint a Honda kétütemű ötvenese. Cserébe a Hondának merevebb a váza, nem érzed azt, hogy erős fékezésnél össze akarna csuklani alattad - amikor aLe Visontára kerestünk robogót, e két típus között őrlődtünk, végül a Honda annyival jobb állapotban volt, hogy végül azt hoztuk el, és azóta is folyamatosan nyúzzuk.
Üdv:
Nepperűző
Győzelem vagy halál
Pont mi lennénk azok, akik a nem toljuk végig a saját bulinkat? Hát nem! Összeállt a Totalbike robogós versenyalakulata.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.