Üdv!
Nagyon tetszik a Triumhph Sprint 1050 ST, de vásárlás előtt szeretnék tájékozódni a tipushíbáiról. Itthon nem találtam fórumot róla, a külföldi fórumokon a feszültség szabályzó, melegen nehezen induló, önindító problémákról olvasni. Mi a véleményed?
Köszönettel:
Rudolf
Kedves Rudolf!
Vegyél nyugodtan. A Sprint 1050 ST a Speed Triple műszaki alapjaira épül, vagyis a műszaki tartalom nagyon komoly, penge fékek, remek motor és pontos futómű jellemzi. Típushibája nem nagyon van, arra érdemes figyelni, hogy ha lehet, ne nagynyomású mosóban takarítsd, vagy csak ésszel, tehát ne nyomd közvetlen közelről a gyertyapipákra és a lengővilla csapágyaira a vízsugarat - ugyanez igaz a Speed Triple-re is, aminél 2008-ban cserélték a tömítéseket, és az ilyen jellegű barbárságot is jobban bírják.

A Sprint ST-től sokan félnek, mert nem ismerik, de szerelni sem bonyolult, az alkatrészek sem drágábbak hozzá, mint egy azonos kategóriájú japán motorhoz. Ráadásul a kopó-fogyó alkatrészeket ugyanazoktól a beszállítóktól származnak, mint az összes többi motornál, vagyis a leggyakrabban cserélt elemek beszerzésében nincs semmi kihívás - és amúgy is van itthon márkaképviselet.
Üdv:
Nepperűző
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.