Kedves Nepperűző!
Robogó vásárlását tervezem. Találtam egyet rendkívül kedvező áron, és - ami robogónál nem mellékes szempont - magyarországi forgalomba helyezésű Kymco Xciting 500 típusú masinát.
Gyártási éve 2005, a megtett kilométer 38500, üzemanyagellátása karburátorral történik. Korábban már olvastam itt a magazinban a típusról. Kérdésem az, hogy ennek a járműnek mi a típushibája, a szokásos dolgokon kívül mire kell figyelni?
Köszönöm!
Ebronit
Kedves Ebronit!
Az Xciting simán vehető, még a 230 kilogrammos tömege ellenére is elég jól irányítható a jó súlypontnak köszönhetően. Típushibának túlzás lenne elkönyvelni, de előfordulhat az üzemanyag-szivattyú meghibásodása - rejtélyes nem indulásnál általában ez szokott a hiba lenni.

Érdemes ellenőrizni a kormánycsapágyat és a hajtás elemeit, vagyis a görgőket és a szíjat - ha ezek rendben vannak, akkor valószínűleg a többi karbantartást is elvégezték rajta. Ha nekilátsz szervizeltetni, érdemes odafigyelni az üzemanyagszűrőre, aminek a cseréjét sokszor elbliccelik.
40 ezer valós kilométer viszont egyáltalán nem számít soknak ennél a típusnál, ha alapvetően rendben van, kevés kockázattal járó vétel.
Üdv:
Nepperűző
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.