Tisztelt Nepperűző!
Új motort vásárolnék, napok óta dilemmázok a Honda SH150i és a Yamaha NMAX 155 modelljei körül.
180 cm magas, 97 kg tömegű relatív rutinos motoros vagyok, azonban eddig túra és sport motorjaim voltak. Most munkába járáshoz keresek egy könnyen kezelhető, városi szaladgáló robogót. 90%-ban 5-10 km-es szakaszokon járatnám, de néha jól jönne, ha a párom is fel tudna mögém ülni.
A két gyártó 2017-es választékából ezek a típusok tetszenek, kinézetben talán a Yamaha kicsit jobban, viszont a kisebb kerekek miatt kicsit félek tőle. Az üléspozíció szerintem az SH150-en jobb, de egyiket sem érzem kényelmetlennek. Az ár kevésbé lényeges, mégsem tudok dönteni a két robogó közül.
Melyiket ajánlja?
Tisztelettel:
Tamás
Kedves Tamás!
A legkomolyabb robogónak is odaver
A Yamaha T-Max meghódította Európát. A 155 köbcentis N-Max már a világot célozza.
Mind a kettő rendkívül jó robogó, és mivel nem pont egymás ellenfelei, igazságot is nehéz tenni. Az SH igazából a Xenter konkurense, míg az Nmax a PCX-é.
Az Nmax kis kerekétől nem kell félni, a 13 coll inkább közepes méret, teljesen jól használható. A futóműve is jó, a váz kellően merev, és a Yamaha mérnökei rengeteg okosságot (pl. változó szelepvezérlés) belepakoltak. Ráadásul nagyobb a tárolórekesz az ülés alatt, és lehet rajta kicsit előrenyújtott lábbal is ülni, amit éppen a városi cirkálások közben nagyon szoktam szeretni - de mivel te az SH-n ülsz jobban, ez mindegy is.

Egyforma erősek, nagyjából egyforma nehezek, egyet tudok tanácsolni: vidd el a párodat, és nézzétek meg, hogy ő melyiken érzi jobban magát hátul - ez egyébként pszichológiailag is jó húzás, hiszen ő fontosnak érzi magát, neked meg lekerül a válladról a döntés súlya.
Üdv:
Nepperűző
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.