Tisztelt Nepperűző!
Most lett meg az A korlátlan jogosítványom, és tanácsot szeretnék kérni motorvásárlás terén! Ez lesz az első nagymotorom (robogóztam évekig).
Alapvetően Kawasaki párti vagyok, de valamilyen sport-túra motorban kellene gondolkodnom, mert a következőkre használnám: napi munkába járás (városban, rövid távok), hétvégente túrázgatni, hosszabb távokra is (megbízható technika, nem túl drága karbantartási költségekkel), illetve illik a 173 cm-es magasságomhoz.
Kérdésem az lenne, hogy véleménye szerint mik lennének azok a típusok, amik között érdemes lenne nézelődni, illetve használt vagy új?
Köszönettel,
János
Kedves János!
Új motorból jót mindenki tud venni, oda nem kell az én tanácsom, ezért menjünk rá a használtakra. Meggyőződésem, hogy ha olyan motort veszel, amire vágysz, az csökkenti a rák kockázatát, tehát célzottan a sport-túra Kawasakik közül ajánlok kettőt. Ha fontosak a modernebb vonalak, akkor az ER-6f-fel nehéz mellényúlni: 7-800 ezer körül már kapni jókat, teli idomos, kényelmes üléshelyzetű, jól kezelhető motor, ami nem fogja rádhozni a frászt, rengeteg igényes részlet van rajta, megbízható, tartós darab - kezdőknek és haladóknak is oké. Lehet rajongani a blokk alatti kipufogójáért, a szép lengővillájáért, az oldalra szerelt rugóstagért, miközben motorozni is öröm vele, a soros kéthengeres blokk 72 lóerőt ad le, amit egy darabig biztosan nem fogsz kevésnek érezni.

Ha valamiért nem adja neked a két henger, akkor szintén ilyen 7-8 kiló körüli összegért találhatsz Z750S-t, amiből az S a fejidomos változatot jelenti. 110 lóereje több mint elég, ugyanakkor tényleg kezes, jól irányítható motor.

Üdv:
Nepperűző
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.