Kedves Totalbike Nepperűző!
A Honda Deauville-em mellé szeretnék egy játszómotort.
A Deauville tökéletesen teszi dolgát mint kényelmes, megbízható, jól pakolható, kétszemélyes utazómotor, de kellene mellé valami, ami felpezsdíti a véremet.
Szóval kellene egy könnyű, jó futóművű és fékű motorkerékpár, amiben van kraft, és aminek a blokkja fújtasson, vonyítson, hörögjön, szóval álljon fel a szőr a karomon, ha meghallom. Az egyhengeresek kivételével jöhet minden, ami eszedbe jut.
A küllem/évjárat nem érdekel, nem kell, hogy eljusson a világ végére egy tankkal, és az utas kényelmét is letojom.
A játékra 5-600.000Ft + rendbetétel összeget szánnék.
Mit ajánlasz?
Köszi
Csabi
Kedves Csabi!
A játszós motor kinek mit jelent, szerintem legjobb motoros játék a terepezés, de mint írtad, az egyhengeresek nem különösebben érdekelnek téged, ezért ezeket egyből ugorjuk is át, pedig egy Yamaha DT125, vagy egy Suzuki DR350 hatalmas buli terepen, könnyűek jól kezelhetőek.

Mivel a leírásodból úgy veszem ki, hogy a kikezdhetetlen megbízhatóság ebben az esetben nem szempont, a Ducati Monster 600 jó választás lehet, hat kiló alatt találni belőle, a hang pedig garantáltan adni fogj az ívet, ráadásul futóműben és fékben sem rossz. Ráadásul ránézni is kellemes, utcán és rövid pályákon élvezni fogod. Kis szerencsével ennyiért 750-est is találhatsz.
Kéthengeres vonalon maradva akad ebben az ársávban nagyobb dolog is, például VTR1000F és Suzuki TL1000. A TL1000-rel fordultak elő műszaki gondok - kuplungproblémák az alultervezett tányérrugó miatt, eresztő hidraulika, elrepedő váz, de ha ezeket már orvosolták rajta, akkor állat egy bringa, ordas hanggal. A VTR1000F egy fokkal kevésbé volt nyűgös, viszont a karburátor miatt többet fogyaszt. Erősek, szép hanggal, és egyébként jól használható gépek, amikkel nagyot lehet sederinteni, ha arról van szó.

Ha a nagy hangnál és vibrációknál fontosabb az alacsony tömeg, a jó futómű, a penge fék, és a játszás valamennyire eltolódik a pályázás felé, akkor ennyiért találhatsz karburátoros CBR600F F4-et, de akkor már érdemes eggyel tovább menni, és a lényegesen sportosabb Suzuki GSX-R600-ak közül válogatni - ebbe az árba a SRAD-ok férnek bele, ezeket 1997 és 2000 között gyártották, és tartós, jó bringák. Az injektoros, 2000 utáni GSX-R600-ak már drágábbak sajnos, pedig azok még jobbak.
Üdv:
Nepperűző