Sporttúrából mit?
Kedves Nepperűző!
Nagy dilemmában vagyok. Most állok motorvásárlás előtt. Főként túrára lenne használva, de a sportos része is fontos. Tehát szedje a lábát, ha odarántom. Nem tetszik a nagyon egyenesen ülős testhelyzet, ezért széles a paletta. Ezeket néztem eddig:
- Honda VFR800 VTEC. Itt a szelepváltas, ami vissza tart.
- Honda CBR600 F4i
- Honda CBF1000
- Suzuki SV 1000S. Itt a V2, ami idegen.
Kritériumok:
- injektoros
- vízhűtéses
- pakolható
Általában 2 személy és 3 doboz cuccokkal lenne terhelve. Melyik lenne ideális?
Köszönöm előre is.
Kedves Tamás!
VFR800: vedd nyugodtan, ne félj a VTEC-től. Jó az.

CBR600F4i: nem triviális a dobozolás, két személlyel, csomagokkal túrázni azért jobb több köbcentivel.
CBF1000: elég egyenes hátas motor, vitamin van benne, de attól még nem sportos. Amúgy vehető, nagyon jó.
SV1000: a felsoroltak között elég sportosnak számít, a dobozolásra annyira nem adja magát, illetve ezt tartom a legkevésbé jónak.

Ajánlom még figyelmedbe a Triumph márkát, olcsóbban van Sprint 955i ST, drágábban pedig Sprint 1050 ST/GT, mindegyik rendben van, és megfelel az összes kritériumodnak.
Üdv: Nepperűző
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.