2017.09.13. 08:49

Kedves Nepperűző!

Nagy dilemmában vagyok. Most állok motorvásárlás előtt. Főként túrára lenne használva, de a sportos része is fontos. Tehát szedje a lábát, ha odarántom. Nem tetszik a nagyon egyenesen ülős testhelyzet, ezért széles a paletta. Ezeket néztem eddig:

- Honda VFR800 VTEC. Itt a szelepváltas, ami vissza tart.

- Honda CBR600 F4i

- Honda CBF1000

- Suzuki SV 1000S. Itt a V2, ami idegen.

Kritériumok:

- injektoros

- vízhűtéses

- pakolható

Általában 2 személy és 3 doboz cuccokkal lenne terhelve. Melyik lenne ideális?

Köszönöm előre is.

Kedves Tamás!

VFR800: vedd nyugodtan, ne félj a VTEC-től. Jó az.

IMG 5927

CBR600F4i: nem triviális a dobozolás, két személlyel, csomagokkal túrázni azért jobb több köbcentivel.

CBF1000: elég egyenes hátas motor, vitamin van benne, de attól még nem sportos. Amúgy vehető, nagyon jó.

SV1000: a felsoroltak között elég sportosnak számít, a dobozolásra annyira nem adja magát, illetve ezt tartom a legkevésbé jónak.

Ajánlom még figyelmedbe a Triumph márkát, olcsóbban van Sprint 955i ST, drágábban pedig Sprint 1050 ST/GT, mindegyik rendben van, és megfelel az összes kritériumodnak.

Üdv: Nepperűző

Az oldalról ajánljuk

Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
  • Hírek

Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró

A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.

április 7., 11:36
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világába
  • Tesztek

Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM

Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.

április 5., 11:21
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
  • Hírek

Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői

Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.

tegnap, 10:10