Kedves Nepperűző!
Én is föltennék önnek egy rendkívül eredeti, és ritkán elhangzó kérdést: melyiket válasszam? Újrakezdéshez két típus került a látóterembe. Nagyjából azonos áron kapnám meg a Suzuki DR650 RS-t és az Aprilia Pegaso 650-et. Egyik 96-os (S), másik 2000-es(A), a Suzukiban 20000 van, az Apriliában 30000. A Suzuki a drágább... Mindkettőről sok jót olvastam. Számomra elsődleges a megbízhatóság és a kis szervizigény. Rövid túrákra, örömmotorozásra használnám, gyakran két személlyel.
Köszönöm a segítségét!
Kedves Kérdező!
Ön két konkrét darabról kérdez, míg én csak típusokról tudok beszélni, általánosságban. Általánosságban tehát a DR650RS és a Pegaso közül a Suzukit választanám, pedig a DR650-ről nem vagyok nagy véleménnyel. Ha valami miatt nem kiemelten fontos a 21-es első kerék (márpedig nem az, hiszen a Pegasónak csak 19-es van), akkor nem látok olyan okot, amiért ne Freewindet vennék inkább.

A Pegaso sem rossz, de egyszerűen több szerencse kell a problémamentes együttéléshez, mint egy Suzukinál. Az olaszok rengeteg csodálatos és pazart motort gyártottak - de a Pegaso 650 nem tartozik közéjük. Tényleg nem akarom pocskondiázni, de még a BMW F 650 is jobb választás.
Üdv:
Nepperűző
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.