Kedves nepperűző!
Jelenleg egy CBF1000-et hajtok, de kategóriát szeretnék váltani.
Ami nagyon tetszik, az a Kawasaki VN1500 Classic, csak tartok tőle, mert nem ismerem ezeket a gépeket. A Honda VTX1300-ról sok jót hallani, de nem annyira jön be, mint a VN1500. A keretem 5000-6500€ lenne. Vagy esetleg a VTX1800? Kicsit drágább, de az is bele férne.
Ön melyiket választaná és miért?
Válaszát elöre is köszönöm.
Tisztelettel: István
Kedves István!
Nyugodtan vegyen Kawasaki VN1500 Classicot, nem kell nagy szerencse ahhoz, hogy problémamentes darabot fogjon ki. Megbízható, egyszerű, kiforrott típus, jó kis egy vezérműtengelyes, 50 fokos hengerszögű, vizes V2-essel - egyszerű, strapabíró darab, és túlfeszítettnek sem lehet nevezni. 1987-től gyártották 2008-ig, ez idő alatt volt ideje kiforrni.
A VTX1300-zal sem volt gond, el is adtak belőle vagy 80 ezer darabot, és azóta sincs sírás, hogy bármi baj lenne az 52 fokos hengerszögű, hatszelepes V2-vel. Egyetlen érv ellene, hogy létezik a VTX1800.

Az 1,8-as VTX egészen más világ, tisztességes fék, fordított villa, disznó motorerő (101 ló és 159 Nm, az utóbbi már 3000-től), ez bizony powercruiser a javából. Nem is igazán ellenfele a VN1500-nak (talán a Meanstreak-nak lenne az), ezzel a Honda a Victory Hammernek, a Harley Street Rodnak és a Yamaha Warriornak ment neki.
Apropó! A Warrior nem tetszik esetleg?
Üdv:
Nepperűző
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.