Tisztelt Nepperűző!
Motor vásárlás előtt állok, dilemmám a következő: egy olyan vasat szeretnék, amellyel kényelmesen elmotorozhatok (akár utassal is) 400 km-t, oldalsó túradoboz felszerelhető legyen, nem kívánok száguldozni, de ha kell, oda lehessen pörkölni.
Mivel 184 cm és 84 kg vagyok, kinézett motorok: Kawasaki ER-6n (2012) vagy Honda NC700S (2012) -kb. azonos futással és áron.
Ön szerint melyik lenne számomra a megfelelő választás?
Megtisztelő válaszát előre is köszönöm!
Tisztelettel,
Gyu
Kedves Gyu!
A megjelölt két típusból az említett feltételeknek az ER-6 felel meg jobban - az odapörkölésra az NC nem annyira alkalmas, 48 lóerővel nagy ellépéseket legfeljebb városban lehet bemutatni. Az ER-6 szebben kidolgozott motor, és jobban is mozog.

A helykínálata szerény, elférni ugyan el lehet rajta, de ha belefér a keretbe, és a dobozolási terveket komolyan gondolod, akkor már érdemes inkább egy Versys-t választani.

Ebben a méretben a Suzuki Gladius sem az ördögtől való ötlet, főleg, ha rajta van a gyári extralistáról a Yoshimura dob - azzal kimondottan kellemes hangja van. Mivel a Gladius SV650 alapokon van, várhatóan sokáig nem lesznek vele gondok.

Üdv:
Nepperűző
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.