Nagyrobogó túrázáshoz
Kedves Nepperűző!
Az Ifjúkori motoros nosztalgia kapcsan, amikor is egy 125 cm3-es MZ Trophy motorkerékpárral Berlinig motoroztunk a barátommal, 2 hét alatt 3700 km-t megtéve, most 60 évesen egy túra robogó vásárlásán gondolkodom.
Szempont a kényelmes üléspozíció, akár két személynek, elegendő teljesítmény 2-300 kilométernyi hosszabb túrákra is, főleg hétvégeken, szep időben. Nem vagyok egy filigrán alkat, átlagos 175 cm körüli magassággal.
Nézegettem a nagyrobogó kínálatot, kellene kis segítség az eligazodásban, mint tudjuk, aki sokat kérdez, annak sokat válaszolnak.
Alapból a Suzuki 400 Burgmanja kínálta magát, de látok Piaggiot, Kymcot, Kawasakit, Honda SW-T típusokat is. Túl sem szeretnék lőni a célon, ár/értékben keresném az optimalisat, akár 1,5 millió Ft-ig.
A kiválasztásban számítanék a tapasztalatukra es a szakertelmukre!
Köszönettel: István
Kedves István!
A nagyrobogó témát már egyszer alaposan körbejártuk, lényegében megint csak ugyanezeket tudnám leírni.
Luxusban a Burgman 650 a legkomolyabb, viszont ez már elég bonyolult jármű, amely több odafigyelést kíván - ezekről az odafigyelnivalókról itt már volt szó.
Ennyi pénzért egyébként már 2008 utáni Yamaha TMax-ot is kapni, amely a műfaj legjobb úttartású, legjobban motorozható típusa. Drágának drága, de a minőségnek ára van. A használt Tmax-oknak már komplett tesztet is szenteltünk.
Üdv:
Nepperűző
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.