Kedves Nepperűző!
Abban szeretném a segítségedet kérni, hogy megtetszett egy bukó, amiről összesen ennyit sikerült megtudnom:
"I just confirmed that this item does not have any certification other than certifications recognized in China."
Róla van szó:

Addig nem merem megvenni, amíg 100%-ig meg nem bizonyosodtam róla, hogy egyben marad a fejem benne, de nem tudom, merre is induljak, egyáltalán mik a követelmények Kínában, így kötöttem ki nálad, hátha találkoztál már ilyesmivel.
Előre is köszönöm a segítséget:
Bogi
Kedves Bogi!
Ha motorozni/robogózni szeretnél benne, akkor nehogy megvedd ezt a szart!
Értem, hogy cuki, és cica, de könyörgöm, sétálásnál komolyabb dolgot ne csinálj ezekben a rettenetekben. Elmondom miért:
1. Sisakot nem rendelünk találomra. Fel kell próbálni, hogy eleve, melyik méret jó neked. Ha ugyanis szűk, vagy nyom, akkor kín lesz a viselése, ha pedig nagy, akkor nem véd. Van olyan is, hogy sisak semelyik méretben nem jó a te fejformádra, és ezt csak próbálva lehet kideríteni. Egy bukósisak csak akkor véd, ha passzentosan van a fejeden, nem lötyög. Ugyanis az a védelmi rendszerének a lényege, hogy a belső részében lévő szivacsok és hungarocell-szerű anyag összenyomódásával elnyeli az ütést, és az agyad nem kenődik szét a koponyád belső felének csapódva. Ha pedig olyan a fejed a sisakban, mint a harang nyelve, akkor lényegesen csökken a védelmi szintje.
2. Közúton ne hordj olyan sisakot, aminek nincs ECE R22-05 minősítése. Ha ennek nem felel meg, nem hordható.
3. Ezekkel a fülekbe brutálisan belekap a menetszél, amitől már kis sebességnél elviselhetetlenül zajos lesz, és rángatja a fejedet, és akkor még el sem hagytad a várost...
4. Ez a sisak átszámítva 40 rugóba kerül, annyiért elég jó sisakokat is kapni.
5. Ezekkel a fülekkel nem véletlenül nem felel meg semmilyen szabványnak.
Ha mindenáron házimacskát imitálva szeretnél motorozni, akkor kapni felragasztható plüssfüleket, azokkal legalább nem okozol magadban kárt.
Üdv:
Nepperűző
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.