Tisztelt Nepperűző
Vásárolni szeretnék egy 250-300 köbcenti körüli robogót. Találtam egy 2010-es 250-es Yamaha Xmax-ot, szép is jó is, az elképzelésemnek pont megfelel (kicsit bele is szerettem), de van egy kis bökkenő. Csak egy kulcs van hozzá, és az nem a mesterkulcs. Én úgy tudom, a mesterkulcs pótlása a motorvezérlő cseréjével jár, ami kb 250 ezer forint. A tulaj szerint 60 ezerből megvan.
Tartok tőle, nekem van igazam. Megköszönném, ha megerősítenél vagy megcáfolnál.
Előre is nagyon köszönöm!
Attila
Kedves Attila!
Nem ismerem különösebben mélyen az Xmax indítókulcs-motorvezérlő-immobiliser rendszerét, ezért csak általánosságban tudok nyilatkozni.

Alaphelyzetben a mesterkulcs hiánya nem probléma, hiszen napi használatban tökéletesen elvagy a sima kulcsokkal. Viszont a mesterkulcs nélkül soha nem lesz pótkulcsod, illetve ha bármi van a motorvezérléssel vagy immóval, akkor kezdődik a szopás.
A mesterkulcs hiánya nem áthidalhatatlan, vannak itthon olyan szakik, akik mesterkulcs nélkül is tudnak kulcsot másolni, át tudják húzni az immobiliser kódját. Ne kérdezd hogyan, de megoldják. Nem mindenkinek, nem lesznek benne a telefonkönyvben, személyesen nem is fogsz eljutni hozzájuk, általában a szervizekkel tartják a kapcsolatot, nem az ügyfelekkel. Tehát ha nincs ilyen kapcsolatod - és mivel nekem írtál, arra tippelek, hogy nincs - a legegyszerűbb, ha megmondod az eladónak, hogy pótolja ő 60 ezerért, aztán te kifizeted, amikor megveszed tőle a motort.
Üdv:
Nepperűző
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Hírek
Meghallgattam a motoros propagandát, és igazuk van
Szombaton indul a kampány, aminek célja a motorozás népszerűsítése.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.