Szia Nepperűző!
Ha a modernebb és szebb (ez már ízlés dolga) külsőtől eltekintünk, akkor műszakilag, illetve élményfaktorban a CB1000R van-e annyival jobb motor a 900-as Hornetnél, ami indokolja a kb. milliós árkülönbözetet a két motor között a használt piacon?
Üdv: Laci
Kedved Laci!
Ha a szubjektív véleményem érdekel, teljesen felesleges 1,8 milliót fizetni a CB1000R-ért, ha van CB900F Hornet nyolc kilóért, elvégre annyi jobb helye van az egy gurigának, mint egy sérülékeny, lopható, az értékét folyamatosan veszítő motorban. Ugyanakkor a kettő közötti árkülönbség azért nem véletlen, hiszen a jó árú kilencszázasok és a jó árú ezresek között simán van hét-nyolc év, és ennek folyományaként az futásteljesítmények között is jelentős a különbség. Magyarul 900-ast nem kapsz kevés kilométerrel, ezrest viszont igen.

Az sem vitás, hogy melyik nyer vezetési élményben: az ezres féke és futóműve sokkal jobb, van hozzá ABS, erősebb, pontosabb műszer. Akinek nem okoz gondot a különbözet kiköhögése, az újjal jobban jár.

Üdv:
Nepperűző
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Két endurót mutatott be a Triumph
A Triumph TF450-E és a TF250-E két rendszámozható bokorharcos.
- Hírek
Rágyúrt a BMW a G-pontra
Bemutatkozott a BMW R 12 G/S, ami minden túraendurók atyját, az R 80 G/S-t idézi szellemiségében és sziluettjében.
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.
- Közélet
Káosz és fájdalom: szerencsétlen bukás miatt lehet izgalmas a szezonMotoGP Egyesült Államok – 2025.
Az Amerikai Nagydíjon megtört Marc Márquez tökéletes szériája a MotoGP 2025-ös szezonjában, amiből a nézők profitálhatnak.