Szia!
A segítségedet kérném. Újrakezdőként, nem túl sok összeg befektetésével szeretnék motort venni. Olvastam a használtmotor vásárlási cikketeket és a Honda CBR600F megigézett, főleg úgy, hogy találtam egyet, 88-as évjárat, igaz sok kilométerrel(kb. 90E), de első tulajtól, rendszeresen szervizelve, karbantartva.

Majd egy Suzuki GSX600F is a találati listára keveredett, már az újabb, nem kockalámpás, szintén első tulajtól, némileg kevesebb futással, de 10 évvel fiatalabb és gyakorlatilag azonos árért. Viszonylag sürgősen kellene döntenem pro vagy kontra. Mit tanácsolsz, mit tegyek, vegyek?
Csaba

Kedves Csaba!
Mivel két konkrét darabról van szó, nem általában egy típusról, így nagyon nehéz bármit mondani - ilyenkor jönne az, hogy állapotot veszünk, stb... de a 10 év hatalmas különbség, az majdnem két modellváltásnyi idő. Ez azt jelenti, hogy amikor a Honda már tíz éves volt - akkor a Suzuki még nulla kilométerrel állt a szalonban. Ez pedig olyan jelentős előny, hogy a Suzuki felé billen a mérleg. Tíz év a 90-es évek Magyarországán nagyon durva egy motornak, bármilyen jó is volt eredetileg.
Üdv:
Nepperűző
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.
- Közélet
Káosz és fájdalom: szerencsétlen bukás miatt lehet izgalmas a szezonMotoGP Egyesült Államok – 2025.
Az Amerikai Nagydíjon megtört Marc Márquez tökéletes szériája a MotoGP 2025-ös szezonjában, amiből a nézők profitálhatnak.
- Hírek
Rágyúrt a BMW a G-pontra
Bemutatkozott a BMW R 12 G/S, ami minden túraendurók atyját, az R 80 G/S-t idézi szellemiségében és sziluettjében.
- Hírek
Két endurót mutatott be a Triumph
A Triumph TF450-E és a TF250-E két rendszámozható bokorharcos.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.