2016.04.05. 10:06

A Victory tavaly elég rendesen rákészült a legendás Pikes Peak-i hegyi felfutóra. A motort Roland Sands műhelyével közösen építették, és Don Canet személyében tapasztalt versenyzőt is sikerült szerződtetniük. Maga a verseny is biztatóan indult számukra, de aztán nagy esés lett a vége, a Project 156 ezért nem tudta hozni az elvárt eredményt. Most újra próbálkoznak.

A fáradságos munkával megtervezett és megépített gépet nem hagyják otthon: érzik, a Project 156-ban több volt, ezt pedig idén kihozhatják belőle. A nyeregben azonban Canet helyett azt a Jeremy Toye-t láthatjuk majd, aki 2014-ben újoncként nyerte meg a versenyt egy Kawasaki ZX-10R-rel. Április közepén már meg is kezdi a tesztelést, de saját elmondása szerint Canet tavalyi videóit már eddig is elemezgette.

A márka azonban nem válik meg teljesen Canet-től sem: ő a Man TT-re készített Empulse RR elektromos sportmotorral repeszt majd a felhők fölé, és küzd a kategóriagyőzelemért. Harmadszor áll már rajthoz, de villanyhajtással először teljesíti a pályát. Úgy véli, a helyszín ideális ahhoz, hogy megmutassák a versenygépben rejlő potenciált.

Az idei egyébként különleges alkalom lesz a Pikes Peak-i hegyi felfutók történetében. Ez ugyanis már a századik kiírása az egyik leghíresebb versenynek. A teszteket, edzéseket és futamokat június 18. és 26. között rendezik meg.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.