Atom retró formákat védetett le a Honda

2016.09.16. 10:59

A Honda 300 TT Racer eredetileg a japán gyártó thaiföldi részlegénél született, és márciusban, a bangkoki szalonon debütált tanulmányként. Úgy tűnik, a CX-2-höz hasonlóan erre is lecsapott a központ, és levédették a formatervét.

A 300 TT Racer műszaki alapját a Honda CB300F adja, aminek az acélcső vázához és az egyhengeres blokkjához nem is nyúltak, a lengővillát, az első futóművet és a fékeket viszont látványosabb darabokra cserélték. Érdekes, hogy a szabadalmi rajzokon hiányzik néhány apróság, amik a forgalomba helyezéshez elengedhetetlen lennének, például indexek, visszapillantó tükrök és hátsó sárvédő, illetve katalizátor, ami nélkül aligha teljesítheti az Euro4-es normákat.

Ezek miatt arra tippelnénk, hogy a jövőben nem várható egy ilyen markáns, 300 köbcentis kis café racer a Hondától - mintha az aktuális retró őrületet a a CB1100-akkal akarnák letudni. Az viszont nem kizárt, hogy egyes elemeit amolyan építőkészletként elkezdik árulni - aztán mindenki eldöntheti mennyire alakítja át a motorját.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.