Megint leporolták a Honda RVF1000-pletykát

2017.12.07. 10:27

Nem múlhat el évszak anélkül, hogy ne bukkanna fel a Honda V4-es sportmotorjáról egy zaftos pletyka. Mármint a V4-es, lakossági sportmotorról, nem a méregdrága MotoGP replika RCV213V-S-ről.

Egyébként éppen az RC213V-S volt az, ami rövid ideig jegelni tudta az RVF1000-ről szóló híreket, de amikor kiderült, hogy az új CBR1000RR annyira azért nem is új, a vágyak iparági pletykává alakultak, és megint beindult az álmodozás az RC45-ös RVF750 méltó utódjáról.

Ilyen volt, amikor az úgynevezett belső források egy olcsóbb, nagy szériában gyártható RC213V-S-ről suttogtak, most pedig a japán Young Machine porolta le a témát, nekik pedig előszeretettel hiszek, mert a jóslataik nagyon gyakran bejönnek. Szerintük ugyanis valóban dolgoznak rajta, és tulajdonképpen egy RVF1000 logikus is lenne, hiszen a V4-es építésmóddal és a MotoGP-ben szerzett tapasztalataikat így át tudnák vinni a Superbike világbajnokságba.

Nagyon úgy tűnik, hogy a V4-es utcai superbike hasonló projekt, mint amilyen az NSX is volt, vagyis sokáig érlelik, többször újrakezdik, tökéletesítik, mert egyszerűen nem fért bele, hogy ne legyen döbbenetesen jó.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.