A Nortonnak nem csak az adóhatósággal van konfliktusa

2020.01.20. 15:25

A Norton körül elég sok a zűr mostanában, ugyanis elég komoly adótartozást halmoztak fel, és ugyan a vezérigazgató, Stuart Garner kitart amellett, hogy ezügyben nincs látnivaló, az adótartozásukat pont fedezi a kiemelkedő kutatási és fejlesztési munkáért járó adóvisszatérítés, egyre inkább úgy tűnik, hogy kezdenek a fejük felett összecsapni a hullámok. A múlt héten a Man TT legenda, John McGuinness pingelte meg Twitteren Garnert - kiírta, hogy ha valaki találkozik Garnerrel, akkor szóljon neki, hogy keresse fel, és még be is tagelte a Norton első emberét.

Ebből arra lehet következtetni, hogy nem ment minden simán a Norton és McGuinness között - McGuinness 2018-ban hosszú közös munka után szakított a Hondával, és ment át a Nortonhoz, és 2019-ben a V4 RR-rel állt rajthoz a Man TT-n. Bár úgy volt, hogy 2020-ban is velük lesz, bő egy hete bejelentette, hogy a Quattro Plant Kawasakihoz igazol.

Clipboard01

Ezek pedig rossz hírek Peter Hickmannek, aki nemrég megerősítette a hírt, hogy a TT Lightweight kategóriájában a Norton kéthengeres gépével áll rajthoz (Hickman a Smith Racingnél egyébként a BMW-vel megy a Superbike és Superstock versenyeken, és Yamahával a Supersportban).

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.