Kedves Nepperűző!
A héten vásároltam egy 650 köbcentis motort, ami gyárilag 53 kW, viszont a forgalmiban csak 25 kW van feltüntetve. A motor nincs lefojtva, így használta az előző tulaj 3 évig. Sajnos nem nem vettem észre ezt a bakit! Mi annak a folyamata, hogy a forgalmiban a helyes érték legyen?
Ha így marad, lehet ebből valami problémám, pl. csalás, mivel nem a valós teljesítmény után fizetem az adókat?
Válaszodat előre is köszönöm!
Kedves Kérdező!
Valóban adó- és biztosítási csalást követsz el, de ez maga a tökéletes bűntény, soha nem fognak elkapni: nincs olyan szituáció, ahol a hatóságok elkezdenék méregetni a motorod teljesítményét.
Ráadásul legfeljebb elméleti megoldás van csak a motorod 53 kW-os legalizálására, ez nagyjából ugyanaz a procedúra lenne, mint az A2-es visszafojtás, annyi különbséggel, hogy régebbi motornál erre még sokkal kevésbé van felkészülve a rendszer, tehát gyakorlatilag végigvihetetlen.
Bele se kezdj, nem fog sikerülni
Sok motor átalakítható lenne A2 jogosítványhoz kompatibilisre. De a valóságban nem az, ismerjék meg a lehetetlen küldetést.
Ha a lelkiismereted ezek után sem hagy nyugodni, és belevágsz a legalizálásba, légy szíves írd meg nekünk a tapasztalataidat, nagyon kíváncsiak vagyunk, mit lép erre a hivatal. Illetve minden olyan történetet szívesen veszünk, ami végigvitt vagy elakadt teljesítmény-átpapírozásról szól.
Üdv:
Nepperűző
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Ez nágyon kígyó, more!
A Vespa 946 Snake a 2025-ös holdévre, azaz a Kígyó évére készített különleges kiadás.
- Tesztek
Az arany mindig fénylikBemutató: Kawasaki Z900 RS SE
Ha a konkurenciát nézzük, mindenki körbelövi: vagy retróbb de kevésbé feszes vagy sportosabb de kevésbé retró, mint a Z900 RS SE.