Akasztják a hóhért, a BMW Guru nekilátott felújítani saját motorját - nem mindennek örült, amit talált.
Az apró furatok, az eltérő fémek miatt kialakuló elektrokorrózió és a benzin mind ellenünk dolgoznak.
Kár linkeskedni, mert be lehet szopni: ha szakad a lánc, örülhetsz, ha csak trélert kell hívni.
A futóműnél előbb utóbb eljön a pont, amikor már nem elég a karbantartás – cserélni kell, de nem mindegy, hogy mire.
Hatalmas titok lepleződik le: van összefüggés a repedezett benzincső és a kalap szarnak érződő motor között.
A globális felmelegedés még nem tart ott, hogy bármilyen felkészülés nélkül karácsonyig kibekkeljük.
Össze tudsz rakni egy ikeás bútort? Akkor ez is menni fog.
Miután eldőlt az ősi két ütem vs. négy ütem vita, nekiláttunk rendbe rakni a fékeket.
Húsz perc munka és pár száz forint, nagyjából ennyibe kerül a robogóra egy tökéletes légszűrő.
Nem szedtük még atomjaira a versenygépet, de nem bírtam ránézni ilyen anyátlan formájában. Megpróbáltam csodát tenni.
A lerohadás inkább sztorinak jó, mint élménynek. Ha betartod az útmutatónkat, nem maradsz túra közben az út szélén.
A defektet úgysem ússzuk meg. Érdemes felkészülni.
Mit töltsünk hova? Miért gyilkos a csapvíz? A vízhűtés a sátántól való?
Ha nem akarjuk tönkretenni a motort, a légszűrőre is rá kell szánni az időt, nem csak az olajcserére
Elég a téli pihenő alatt elhanyagolni, tavasszal vehetjük is az újat. Pedig néhány aprósággal megduplázhatjuk az élettartamát.
Sokan panaszkodnak rövid életű akkumulátorra, de csak cserélgetik őket ostobán, mint én.
Fekete, dzsuvás, ragacsos volt, fehér, tiszta, sikamlós lett. Minden motoros tudja, néha muszáj ezt is megcsinálni.
Az, hogy meg tudj állni, legalább olyan fontos, mint hogy jól érezze magát a motorod.
Amikor elővesszük a motort a téli pihenőből, az első mindig egy alapos mosás. Rendesen belebonyolódtunk.
Koszolja össze magát velünk! Munkadíjat spórolunk és drága javítási számlákat előzünk meg. Karbantartás és ápolás otthon.
Néha olyan erő van benne, hogy a karom majd’ leszakad, máskor meg semmi sem.