Sőt, mondok jobbat: az R 1250 RT-hez már meg sem kell öregedni.
Címkék: bmw, r 1250 rt, túramotor, túra, gt, granturismo, reise tourer, teszt, shiftcam
Eredetileg a V4-be szánták, de a konkurencia miatt már idén ellövik.
Címkék: ducati, multistrada, 1260, gt
Két változat lesz: egy túrás GT és egy sportosabb R.
Címkék: triumph, rocket 3, rocket3, rocket iii, r, gt
Egy hete még csak óvatos pletyka volt, most viszont már biztos: 2018-tól kapható lesz.
Címkék: kawasaki, h2, gt, h2 gt
Egyelőre csak pletyka, de annak nagyon jó: H2 GT.
Címkék: kawasaki, h2, gt, pletyka
Ez egészen biztosan nem egy újságíróknak felkészített, preparált tesztmotor volt.
Címkék: ktm, 1290, super duke gt, gt
A KTM 1290 Super Duke R állatságát kombinálták a Super Adventure fullos extralistájával.
Címkék: ktm, 1290, super duke, gt, eicma2015
Csomagtartó, kis fogyasztás, épen maradó cipőorr és tiszta ruha: csupa unalmas dolog, de a robogót épp ezekért szeretünk.
Megígérték, hogy jobbat készítenek a sok japánnal és olasznál. Nem hazudtak, sőt, jobb lett, mint vártuk.
BMW. Hathengeres, 1600 köbcentis. Igen jó a hifije. Isteni az ülésfűtése. Garmin a navija, színes a bordkompjútere. És mégsem autó.
Kanyarban sem tűnik tohonyának az óriási hathengeres. A hangja viszont hervasztó.
Végre nem a megszokott soros négyes: már ezért is becsüljük meg a Triumph GT-t.
Az Aprilia Shiver sikere után egy egyszerű és olcsó megoldást találtak ki a formatervezők, hogy a 750-es kéthengeres egy újabb szegmensben, a túrázók között is bemutatkozhasson.