Az észszerű szempontok mellett az sem mindegy, hogy nézünk ki a sisakban. Ebben a HJC RPHA 70-es sorozat nagyon erős.
A legegyszerűbb megoldás sokszor a legjobb is egyben, nem kell félni tőle.
Létezik, hogy nincs visszajelző? És különben is, hát milyen értékek azok, amiket mértem?
Friss jogsihoz szeretnék valami idomosat, de akár a naked is szóba jöhet.
A jó hír, hogy hétből egy sem bukott, sőt szégyenkeznie sem kell az eredmény miatt semelyiknek.
A benzin kevés, vagy a levegő sok?
A kettő közül az egyik olcsón fenntartható, kockázatkerülő megoldás. Na, vajon melyik?
Márkákról lehet vitatkozni, az ízlés dolga, de jelenleg az FIM minősítésénél nincs feljebb.
Bírnia kell a rossz utakat, és férjen el rajta egy bevásárlás. A száguldás nem érdekel.
Kéne egy kényelmes cruiser, ami nem is bálna. De mi lesz a megbízhatósággal?
Napi kétszer húsz kilométer ingázásnál kéne kiváltania az autót.
200 lóerőt kihozni egy liter lökettérfogatból nem semmi. Nyolcvan éve sem volt az. Kellett hozzá egy kompresszor.
Van-e értelme tökéletességre törekedni egy nem új motornál?
Friss korlátlan jogsi mellé kellene olyan gép, amin 190 centivel is rendesen elférek.
A javítás nem sikerült, mégis eladták, azt hazudva, hogy sérülésmentes.
Nagy eséllyel a kuplung lesz a ludas, de lehet egyéb gond is.
Burgman vagy TMax legyen, ha kell a köbcenti? Vagy nézzek valami egyszerűbbet?
A motorok szervizkönyveiben nincs benne, hogyan kell javítani a vázat. Mert hivatalosan nem javítható - mégis csinálják. Hol az igazság?
Ezt nagyjából bármi okozhatja, de azért lenne egy-két tippem.
Lelövöm a poént: amit előír a gyártó. A mérnököknél ritkán tudunk okosabbak lenni.
Mi a teendő egy egy éves, mindössze 14 kilométert futott motor megvásárlása esetén?
Tákolási tanácsadás következik, csak erős idegzetűeknek!
Több szerelő nézte, de a jelenség még mindig fennáll. Műszaki hibára gyanakszom.
Nyugodtan legyenek komoly elvárásaid, különösen, ha a felső polcról választasz.