Nem szerénykedik a kínai Zeths
Eddig leginkább 250 köbcenti körüli bobbereket és choppereket készített a kínai Zeths. Azt nem írom, hogy azokról voltak ismertek, mert mifelénk aligha hallották sokan a nevüket. Most azonban úgy gondolták, ugranak pár kategóriát, és a Zonteshez hasonlóan már egy literben gondolkodnak.

Bár nem beszélhetünk ez esetben szemérmetlen koppintásról, azért az jól látható az adatokból, hogy a távol-keleti gyártó kiválasztott magának egy mintát. Jelen esetben az Indian V2-esét: a Zeths ZT1000-esének ugyanúgy 93 milliméteres a furata, valamint 73,6 milliméteres a lökete, mint a Scout Sixtyben használt kéthengeresnek, és a 60 fokos hengerszög, valamint a folyadékhűtés is stimmel. A 82 lóerő és 90 newtonméter kicsivel felül is múlja az amerikait.
Később ugyanez a blokk egy még nagyobb, 1200 köbcentis V2-es alapja is lehet, csak ott a furatot 102 milliméterre növelnék. Mindkét egységet több, különböző stílusú motorkerékpárban alkalmaznák.