Nem vagyok rutinos, ezért félek a vásárlástól: hány kilométert mutathat az óra?
A rutinellenőrzéseken kívül (lánc, gumi, kormány, folyadékok) mit kell még átnézetnem tavasszal?
Motort vennék, kinéztem néhány modellt, de nem tudom, hol próbálhatnám ki őket.
Érdemes gyorsasági motorból használtat venni, és ha igen, akkor max. hány km legyen benne?
Négyezres fordulattól gázadásra nagyon erős rezgésbe kezd, mi a hiba?
Mikor fogyaszt kevesebbet motorfékkel vagy ha tárcsát használom?
A blokk bontatlan, de csak akkor megy 125-el, ha hasalok a tankon.
Csak harmadik-negyedik indításra ugrik be a motor, télen pedig megduplázódik ez a szám.
Jó-e a motornak, ha hónapokig áll, vagy jobb, ha pár hetente beindítom?
Néha olyan erő van benne, hogy a karom majd’ leszakad, máskor meg semmi sem.
Néha olyan erő van benne, hogy a karom majd’ leszakad, máskor meg semmi sem.
Unom Simsont, Husqvarnát szeretnék! Megbízható? Két- vagy négyüteműt?
Elkezdett erősödni a lánczaj a blokkból, megérhetett a vezérműlánc cserére?
Olyat is hallottam, hogy hetente több százezer forintot kell rá költeni!
Vásároltam egy Suzuki GSF Bandit 400V-t, és nagyon füstöl, úgy durrog a kipufogója, mint egy raliautóknak.
Egész évben használom a Bulldogot, milyen olajt kapjon télre?
Hogyan járassam be frissen felújított kétütemű Honda CRM 250-es endurómat?
Alkalmas lehet egy ’98-as, 600-as Hornet egy nagyszabású Európa-túrához?
A gyengélkedő aksi okozhat-e valamilyen kárt a motorom elektromos rendszerében?