A térdemig ér és a csajok imádják: a Honda apró szépsége tündéri, csak nem jó vele messzire menni.
Ebben a kategóriában nem könnyű olyan típust alkotni, amit komolyan is lehet venni, és amely nem predesztinálja magát azonnal tanulómotornak.
Ha nagymotorhoz szoktál, úgy tolod arrébb, mint egy biciklit, egy nagyobb liftben felviszed a lakásodba, ha félted lent hagyni.
Csak nézni szabad, műtárgynak gyönyörű. De együtt élni nem szeretnék vele.
Ilyen az, amikor Kína Amerika akar lenni. Kicsit érezzük azoknak az időknek az előszelét, amikor megfordul majd ez a szándék.
Legalább olyan jól néz ki, mintha olasz lenne, de a kérdés, minőségben hozza-e azt a szintet?
Másfél doboz cigi áráért biztosítás, négy vonaljegy árából 100 kilométernyi benzin, tágas csomagtér, kiváló gyorsulás.
Nem frusztrálja a kezdőt, nem tartja rettegésben a felnőttet, és nem üríti a pénztárcát. Hinnék, hogy ez egy KTM?
Egy meghökkentően olcsó, döbbenetesen takarékos Honda. Hogy hol a bibi? Hát, ott, hogy CBR-nek hívják.
Start/stopos robogó, amely nem luxustermék, hanem vagány városi jármű? Igen, ez kell a dugó ellen.
Az egyik legszebb sportgép, de egy komolyabb előzést kétszer is meg kell gondolni.
Ezért érdemes otthon hagyni az autót és robogóval járni a városban. Feltöltő nélkül viszont unalmas lenne.
Az a fajta, amit könnyen ötvenesnek néz a rendőr, ha jóindulatú, vagy süket. Sőt, gyakorlatilag ötvenes árban adják, és hiába kínai, nem visszataszító.
Ezt elcseszték: a C1 kabinrobogó a világ egyik legrosszabb motorja. Nem túlzok.
680 ezer forintért is kapni élvezetet, precíz működést. Ha megbékélünk 125 köbcentivel.
Önmagában csak egy jó kis robogó, szerény erővel. De ha lehetne vezetni B-s jogsival…
Tényleg nem sok hiányzik ahhoz, hogy a Keeway Speed 125-öt normális motornak tekinthessük. De az nagyon.
Minden új jogosítványost köteleznék az első ezer kilométer ezzel való megtételére. Ideális kezdőmotor, a kuplungoláson kívül mindenre megtanít.
A Honda a versenyzőknek szánja a nyolcadliteres CBR-t, vagyis a versenyzőpalántáknak.