A Yamaha épp csak visszatért az olcsó kéthengeres műfajhoz, de látszik, hogy megpróbálták kihozni belőle, amit lehetett.
Nem kell a bokszer az élvezetes túrázáshoz. Erre még egy kezdőt is ráültetnék.
A térdemig ér és a csajok imádják: a Honda apró szépsége tündéri, csak nem jó vele messzire menni.
Lassan mentem, mégis sokat fogyasztott. Jó lenne egy kis tuning, de abba tilos belefogni.
Nincs igazság a Földön, a robogóépítés tudományát csak egyvalaki birtokolhatja ebben az önző világban.
Rugdalták, úsztatták, tekergették, de nem ment nekik – na, ők gyűlölték. De furamód akadt, akinél éveken át kitűnően tette a dolgát. A Romet Pony misztériuma.
BMW. Hathengeres, 1600 köbcentis. Igen jó a hifije. Isteni az ülésfűtése. Garmin a navija, színes a bordkompjútere. És mégsem autó.
Volt sok vacak a keleti blokkban, egy azonban világszínvonalúra és majdnem tökéletesre sikeredett: ez a Babetta.
A Gold Wing 35 éve látja el maradéktalanul a Honda feljebb pozícionálásának feladatát.
Persze attól függ, hol. Gokartpályán például egészen biztosan, rettenetesen.
Furcsa érzés semmi mást nem konstatálni a váltásokból, csak hogy ugrál a fordulatszámmérő, de emberek, gázfröccs nélkül kemény az élet.
Arra felkészítették, hogy a piros lámpánál ne legyen kínos vele, mert a motorosok úgy vizslatják a másik gépét, mint a férfi zuhanyzóban, hogy kinek mekkora. A Hondáé nem akkora, de legalább akkorának látszik. És játékos.
Ennyiért még a hülyének is megéri. Kár, hogy nem szeretnék arra gondolni, hogy miért is volt olcsó.
A BMW túracirkálója ott változott, ahol a legnagyobb szükség volt rá: sokkal virgoncabb lett a motorja. Az R 1200 RT-nek csak egyvalamije nincs: értelme.
Csikós csúnya terrorral rávette feleségét, Katit, hogy nagymotort teszteljen. Hiszen szóban forgó nagymotort részben épp a robogóról átülő csajoknak szánták. Hogy Kati szerette-e?
Merek-e kezdő motorosnak Harley-t ajánlani? Azt mondanám, merek: ezt itt!
A Goccia nagy előnye, hogy van ideje nézelődni az embernek. Továbbá pofátlanul olcsó, és az árához képest tisztességesen megcsinált gép.
Az a fajta, amit könnyen ötvenesnek néz a rendőr, ha jóindulatú, vagy süket. Sőt, gyakorlatilag ötvenes árban adják, és hiába kínai, nem visszataszító.
A Peugeot az egyik legöregebb motorgyártó ugyan, de az utóbbi években kicsit háttérbe szorultak. Most azonban széleskörű offenzívát indítottak.
Kis motor nagy dudával jár. És megvan háromszázból, törvényen kívüliként, fojtás nélkül egészen használható.
Nem lett olyan jó motor a P12, mint amilyennek tartják, de szerethető és használható bringává vált.
Az a baj, Magyarország még nem tart ott, hogy élvezni tudjuk a Superduke R-t. Legalábbis kevesen vagyunk ilyenek. A motor amúgy géniusz, de nem Balkán-kompatibilis.
A 400-as robogóval végigpróbáltam, mi az, amit le tudok gyorsulni. Aztán az egyik reggel összeakadtam az Audival.
Könnyedén motorozható, jól megy, szép és nem is drága. A VTR250 sikerének útjában csak a káeurópai sznobéria áll.