A Ducatinál ezerrel pörgetik a fejlesztéseket, minap még az 1100-es Scrambler volt a téma, ma pedig már új Monsterekről érkeznek a hírek. 2017-ben várhatóan ismét lesz léghűtéses Monster, amibe a Scrambler 803 köbcentis blokkját építik be.
Megdőlt a motoros egykerekezés gyorsasági világrekordja. A holland Egbert van Popta a nagy-britanniai North Yorkshire-ben próbálkozott sikerrel. Az Elvington reptéren Gary Rothwell eredményét sikerült lenyomnia.
A Harley végre leleplezte a Milwaukee-Eight blokkot, a cég történetének kilencedik Big-Twinjét. A motor nevében az Eight, azaz nyolc, nem a generációra utal, hanem a szelepek számára, hengerenként néggyel a V-Rod óta nem találkoztunk.
Keanu Reeves amellett, hogy A-kategóriás színész, híres motorbuzi is, de abból a fajtából, aki nem éri be egy fullos gyűjteménnyel - ő tovább ment, és saját motormárkát hozott létre.
A Ducatinál a Scrambler projekt eredetileg sem egyetlen modellről szólt, hanem a kezdetektől egy komplett modellcsalád létrehozása volt a cél, sőt, a Scrambler márkanév megerősítése, hogy akár önálló brandként is megállja a helyét.
Vaskos, 12 millió dollárra, azaz átszámítva kb. 3,2 milliárd forintra vágták meg az Egyesült Államokban a Harley-Davidsont, mert a Screamin' Eagle márkanév alatt forgalmazott tuning elektronikájukkal felhergelt motorok nem felelnek meg az ottani környezetvédelmi előírásoknak.
Kedvezményekkel próbál új célcsoportokat elérni, és vevőket szerezni az elektromos gépeiről ismert Zero Motorcycles. Akciójuk keretén belül 500 dollárt, vagyis csaknem 140 ezer forintot spórolhatnak bizonyos vásárlók. Az ajánlatot motoros iskolák tanulói és oktatói, valamint rendőrök, tűzoltók, mentősök és katonák vehetik igénybe.
A kaliforniai levegőminőség javítására létrehozott CARB-hoz benyújtott dokumentumok szerint két új modellen dolgoznak a BMW-nél. A bajor gyártó egészen pontosan a kilencvenedik évfordulóra bemutatott R nineT alapjaira építheti fel két újdonságát.
A Harley-Davidson a közeljövőben új blokkot mutat be, ami első körben a Touring modellekbe fog bekerülni. A motorról kiszivárgott eddigi egyetlen kép egy Harley-s fórumban bukkant fel - nem kizárt, hogy ez nem a véletlen műve.
Az indiai RushLane.com újságírója ott volt a Honda CBR250RR bemutatóján, és gondosan körbefotózta a kéthengeres sportmotort. Így végre nem csak pontos képet kapunk a gépről, de néhány további részlet is kiderül.
Újabb teaser került ki a netre, amiben igyekeznek minél sejtelmesebb képeket mutatni az újdonságról - extraként még a motor sziluettje is felbukkan, így már tudjuk, hogy a reverse trike és a többi hasonló tipp hülyeségnek bizonyult, mert ez bizony egy rendes motorkerékpár lesz.
Egy éve jelentette be a brit Norton, hogy egy 1200 köbcentis, 200 lóerős V4-es utcai sportmotoron dolgoznak. Azóta nem hallottunk semmit a projektről. Most mintha lenne némi mozgolódás megint: állítólag ősszel leleplezik, majd nekilátnak legyártani a tervezett 200 példányt.
Mint már írtunk róla, Guy Martin rápróbál a szárazföldi sebességrekordra, amihez a Triumph egy két turbóval 1000 lóerősre felhúzott Rocket III blokkos, áramvonalas célszerszámot épített. Tegnap reggel Martin az edzésről kapásból egy rekorddal a zsebében jött le, ugyanis ezzel hivatalosan megdöntötte a Triumph-blokkal futott korábbi legnagyobb sebességet, ami 395 km/h volt.
Egy soha nem használt, 2014-es évjáratú Lotus C-01-es kerül hamarosan kalapács alá a Mecum aukciós háznál. A brit gyártó történetének első motorkerékpárját 2013-ban kezdték tervezni, a következő évre pedig el is készült a prototípus. A modellből mindössze száz darab készült azóta. Most az egyetlen észak-amerikai példányt árverezik el.
A kétperces videót a híres londoni motoros Youtube felhasználó, Royal Jordanian osztotta meg - ő egyébként azzal futott be, hogy egy herélt kipufogós Husqvarna Nudát hergelt az angol fővárosban. Egy elég kellemetlen eset látható rajta: négy férfi teljes nyugalomban lovasít meg egy Yamaha R1-et, míg a felvételt készítő motoroson kívül senki nem tesz semmit.
Néhány hónappal ezelőtt a Harley-Davidson olyan gépet mutatott, amely igen szokatlan volt tőlük. Bő négy évtizede nem szerepelt a kínálatukban flat tracker, ezt a hiányosságot az XG750R-rel pótolták. Azt már akkor is lehetett tudni, hogy az Indian is hasonlón dolgozik, most pedig le is leplezték a Scout FTR750-et.
Ebben a hónapban mutatja be a KTM az RC16 MotoGP versenymotort, jövőre pedig teljes szezont mennek a királykategóriában. Ez a fő hír, ám ezzel párhuzamosan, teljes titokban dolgoztak a Moto2-es versenymotoron is, amibe a szabályok szerint Honda CBR600RR blokkot kell építeni.
Az ausztrál szabadalmi hivataltól kerültek ki a 2017-es Suzuki GSX-R250 szabadalmi rajzai. Pletykák már régóta futnak a negyedliteres japán sportmotorról, de ez az első alkalom, hogy valami konkrétum kerül elő. Például a pontos lökettérfogat sem ismert.
Motoros terrorellenes egységet állítottak fel Londonban. Az alakulat fő erőssége a gyors reagálás, motorkerékpároknak köszönhetően mindennél gyorsabban át tudnak vágni az angol fővároson.
Idén éppen negyven esztendeje annak, hogy a motoroslegenda Barry Sheene világbajnoki címet nyert egy Suzuki RG500 nyergében. Ezt egy évvel később ráadásul meg is ismételte. Bár Sheene 2003-ban elhunyt, a japánok töretlenül őrzik emlékét.
A négyszeres Supersport világbajnok Kenan Sofuoğlu megmutatja, hogyan kell stílusosan szórakozni hétfő este. Az alábbi videót a Facebookra töltötte fel, és nem tudom levenni róla a szemem, annyi tökéletes részlet van benne.
Idén minden adott, hogy a TT-sztár Guy Martin egy áramvonalas burkolattal ellátott Triumph-fal új világrekordot állítson be. Eredeti tervek szerint már tavaly megpróbálta volna, de akkor az Ulster GP-n rommá törte magát.
Elég furcsa üzenetet küldött szét az MV Agusta sajtóközpontja: egy olyan teaser képet, ami alaphelyzetben áprilisi tréfának tűnne, csak annak most pont nincs szezonja.
A Moto2 királya a Kalex platformja. A top tíz csapatból az első kilenc a Kalex vázát használja, és a teljes mezőny 75%-ja is német gyártó által kínált csomag mellett döntött.
Nem titok, hogy a KTM soros kéthengeres Duke-on dolgozik - ráadásul elég jól haladnak, már idén ősszel bemutatják a sorozatgyártásra kész darabokat. 2014-ben a cég vezérigazgatója még 500 és 800 köbcenti közti soros kéthengeres blokkról beszélt, és a kép alapján nem igazán egyértelmű, hogy mit is látunk. Bár a pletykák végig 800-asról szóltak, nem kizárt (de nem is valószínű), hogy lesz egy rövidebb löketű, 500-as kivitel is, célzottan az A2-es jogosítvánnyal rendelkezőknek.