A Ginger Hall mögötti erdei úton egy viskót pillantottam meg, majd bevillant, hogy a Királynő bizony itt tengeti napjait a nyári időszakban.
Sebestyén Peti közel két szezont húzott le a világbajnok csapatnál, de végül üres kézzel távozott. A kritika szüntelen, sokan mégis figyelmen kívül hagyták a körülményeket.
A Rossi-akadémia jeles növendéke az olaszoknak tizenkét, a Ducatinak tizenöt év után hozott újra sikert.
Tizenöt év kellett a Ducatinak, ötven pedig az olasz versenyző – olasz motor kombinációnak, hogy újra világbajnok legyen. Az 1972-es MV Agusta – Agostini páros után 2022-ben Bagnaia és a Ducati hódította el a címet.
A ducatis gyülekezet ismét kitett magáért, és bár a trófea csillogása már tükröződhet Bagnaia szemében, Valencia lesz a hely, ahol annak érintése is megtörténhet.
Megőrülsz - megvadulsz, olyat mentek Ausztráliában. Szavak nincsenek, csak a guminyomok, és a versenybenzin illata.
Három versennyel a 2022-es MotoGP-világbajnokság vége előtt újraindul minden. És még mondja valaki, hogy nincs értelme a showdownnak, vagy hogy nem az élet írja a forgatókönyvet.
Scott Redding nem az a típus, ki feladja. Onnan állt fel, ahonnan kevesen tudnak: járni még nem tudott, amikor már motorozott.
De nem úgy, ahogy azt ilyenkor érteni szokás. Olasz csődörök csatája az első helyért, és fékezhetetlen Bestia.
Dovizioso elbúcsúzott, Rossi sem volt ott, így Misanóban valami végleg megváltozott. A kérdés csak az, az új idők merre vezetnek.
A címvédő teljesítményére nincs magyarázat: nem szóltak neki, hogy lehetetlen, ezért megcsinálta. De ne feledkezzünk meg Bagnaiáról se.
Izgalmas visszatérés, dráma, veríték, látó csapatfőnökök, és minden, ami MotoGP. A végén némi bizniszpercek.
Autószerelőként kezdte Ausztráliában, de utálta, ezért inkább megnyerte a Pikes Peaket. És idén elindult a rekordszámú áldozatot követelő Man TT-n.
De Espargaro nem különben. Csodálatos versenyt láttunk Assenben, és jobban nem is várhatnánk, hogy leteljen az öthetes szünet.
A telt házas Sachsenringen jó érzés volt látni a tömeget, ismét kétszázezer ember látogatott ki a hétvégi versenyre. És még a futam sem volt csapnivaló.
Nem mondom, hogy vidám, nem mondom, hogy keserű, inkább pokoli és mennyei egy időben. Összefoglaló a világ legveszélyesebb motorversenyéről.
A 2022-es TT továbbra sem a legszebb arcát mutatja, újabb halálesetek és rendkívül változékony időjárás az idei versenyhét legfőbb jellemzője.
Az egész Man TT az idén ötvenéves John McGuinnessről szól. Mindenki azt latolgatja, visszavonul-e?
Pedig a szervezők mindent megtettek. Ez is lehetne a vasárnapi, Mugellóban rendezett MotoGP futam szlogenje.
Ennyi test-test elleni harcot rég láttunk, illetve a csapatoknak és a szervezőknek súlyos kérdésekre kell választ találniuk - ráadásul nagyon gyorsan.
Sérült versenyzők meneteltek, és a tavaly még versenyzőtemetőként kezelt Aprilia harcban van a világbajnoki címért.
Fabio Quartararo tavaly Silverstone óta nem tudott nyerni. A hétvégén végre nyert, így továbbra is rendkívül hektikus - és izgalmas - a szezon.
A Ducati nagyot gurított az edzésen, de a versenyen a gyáriak csak szenvedtek. Nem úgy Bastianini.
Aleix Espargaro először nyert a királykategóriában, történelmi siker ez az Apriliának is.
Láthatjuk-e még a régi Márquezt? Miért egyre durvábbak a sérülései? Hova futhat ki a nyolcszoros világbajnok karrierje?