Miután július végén kiderült, végül mégis akadt vevő a hosszas vergődés után csődöt jelentő Moto Morinire, nem csak nekünk indult meg a fantáziánk, egy lehetséges feltámadás forgatókönyvéről. Az alapok adottak, hiszen a két milánói üzletember, Sandro Capotosti és Rugermassimo Jannuzzelli nem kevesebb mint kétmillió eurót fizetett a névért, így bizonyára komoly terveik vannak. Ezen kívül ott van a zseniális Franco Lambertini által kifejlesztett brutális V2-es, mely a Corsaroban lazán kiprésel száznegyven lóerőt. Így már csak ütős típusokra van szükség, hogy a vásárlók visszataláljanak az egzotikus a Moto Morinihez.
Hatvan új motorkerékpárt kaptak a magyar rendőrök. A szükséges fény és hangtechnikával, illetve adóvevővel felszerelt BMW R900RTP-k vásárlásáról még az év elején döntöttek, a gépekért darabonként 5,6 millió forintot kért a gyár.
Korábban már többször beszámoltunk Bruckner György és Harsányi Csaba kalandjairól. A két fiatalember egy öreg magyar oldalkocsissal járja az országot, hogy a Pannónia 3 keréken projekt keretében megismerjék és bemutassák hazánk kevésbé ismert részeit. Ahogy eddig, most is folyamatosan forgatnak, fotóznak és útinaplót vezetnek.
A Talmácsi Gábor Média közleményét változtatás nélkül közöljük.
Talmácsi Gábor folyamatosan edz, hogy karban tartsa magát, de mindemellett sok időt szentel az utánpótlás segítésére is. Hónapok óta pártfogásába vette Bódics Ricsit, aki egy 16 éves motoros palánta és aki tehetségével és ügyességével azonnal felhívta magára világbajnokunk figyelmét. A közös edzések az első találkozás óta folyamatosak és Talmácsi az erőnléti és a szellemi tréningek mellett az átgondolt, tudatos karrierépítés a cél.
Korábban már beszámoltunk a Fantic tulajdonában levő, most éledező SWM márkáról. Federico Fregnan cégtulajdonos komolyan gondolja a feltámasztást: az első dirt track prototípus után itt egy újabb.
Akik forradalmi újdonságot és mellbeverő technikai fejlesztéseket vártak az új CBR-től, talán csalódnak. Reális szemmel viszont izgalmas a 2012-es 1000RR: kidolgozott részleteket, modern Showa Big Piston futóművet és visszafogott formatervet kapott az év végén debütáló sportmotor.
Az 1998-ban bemutatott Suzuki GSX 1200 Inazuma három másodpercen belül futotta a nulla-százat, kényelmes volt és még Brembo fékeket is szereltek rá, tehát mindene adott volt a sikerhez. Aki nagy GSX-et vesz, annak tíz év múlva is dögös motorja lesz, mert a nyolcvanas évek hangulatát idéző naked bike formái soha nem mennek ki a divatból - mondogatták sokan.
Most már biztos, a BMW idén ősszel leváltja a 2004-ben bemutatott, és azóta több lépcsőben továbbfejlesztett R1200 blokkot. A teljesen új, folyadékhűtésű motor, először a legkelendőbb GS-ben, illetve annak benzincsempész verziójában, az Adventureben kerülhet piacra. A néhány napja, a gyár fejlesztőközpontjának parkolójában készített kémfotón jól látható, hogy az új blokkhoz, teljesen új motorkerékpárt is terveztek a bajorok.
Az alábbi meghívót változtatás nélkül közöljük:
Talmácsi Gábor és a MAMI SZKI nevében meghívjuk Önt 2011. augusztus xx-án 13.00 órakor kezdődő sajtótájékoztatóra. Helyszín: Budagyöngye Bevásárlóközpont, Szega Camembert sajt- és sonka Szaküzletbe.
A sajtóeseményen részt vesz a magyar motorsport utánpótlás korosztályának kiválósága, Bódis Ricsi és mentora, Talmácsi Gábor, valamint a MAMI Szki igazgatója és az iskola egyik feltörekvő, tehetséges szerelője, akik ismertetik a közös célokat, a rövid- és hosszú távú terveiket.
A sajtóesemény állófogadással zárul. Megtisztelő részvételére feltétlenül számítunk, a tudósítást köszönjük!
Üdvözlettel: Talmácsi Gábor Média
Hatvannégy éves korában, betegségben elhunyt Claudio Castiglioni. A zseniális üzletember nevéhez többek közt olyan nagy márkák reneszánsza fűződik, mint az apja által 1950-ben, Vareseben alapított Cagiva (a márkanév a Castiglioni Giovanni Varese nevekből adódik), a Husqvarna, amely 2007-ig szintén a Cagiva csoporhoz tartozott, vagy éppen a Ducati melynek 1985-től egy ideig szintén tulajdonosa volt.
Sokan építgetik át a BMW-jüket, de amit Stellan Egeland művelt, az kicsit több, mint sufnituning. Nem ez az első bokszer, amit kezelésbe vett.
Az idei motorépítő világbajnokságon nem volt magyar résztvevő, így könnyen nézhetünk kritikusan majd' az egész mezőnyre. Aki a motorokban értékeli, hogy alkalmasak közlekedésre, meg se nézze a képeket: az idei versenytárgyak zöme csupán egy szobor, amelyek egy dologban közösek: van bennük valami blokk.
Szeretné, ha gyermeke lenne Talmácsi Gábor utódja? Látogassanak el 2011. augusztus 20-án, a Hungaroringen megrendezésre kerülő tehetségkutatóra, és vigyék el a csemetéket is!
Eleged van abból, hogy csak az ezres sportmotort ismerik el, pedig már a hatszázas is fölöslegesen nagy? Ha így van, a spanyol GP45 szakértői a te embereid: az SXV450-es supermotó alapjain már korábban elkészítették sportgépüket, amelynek mostantól utcai, legális, forgalomba helyezhető változata is kapható.
Kisebb motorral, kedvezőbb áron adná bizonyos modelljeit a Ducati. Ehhez elég előhúznia a 848 Evo sportgép blokkját, egy kis áthangolás és máris örül a nép. Ősszel az is boldog lesz, aki még az eddiginél is erősebb Streetfighterre vágyik.
A Ducati gyárkapu előtt bandukoló hasitasis úr rossz irányba tekingetett, így nem vette észre, hogy az orra előtt húz el a Ducati következő nagy durranása, a Streetfighter 848. A fenyegető vonalvezetésről, féloldalt elvezetett, dupla dobban végződő kipufogóról és a folyadékhűtésű L2-es blokkról felismerhető csupasz gép a Triumph Street Triple tömzsi arányaira emlékeztet, de sokkal keskenyebb angol riválisánál. Gyakorlatilag egy kismotoros, még a 848 Evo Darknál is olcsóbb Streetfighter készül azoknak, akik le akarják cserélni Monster S4RS-üket, de a csúcs harcost drágának tartják.
Tavaly lefelé terjeszkedtek, idén felfelé fognak: ágazati információk szerint év végén, valamelyik nemzetközi motorkiállításon bemutatják a Triumph legnagyobb túrázóját, az 1200-as mega-Tigert. A soros háromhengeres gép fejlesztése végső fázisban van: Angliában már többen lefényképezték a kirándulgató gyári tesztpilótát.
Életveszélyes sérüléseket szenvedett egy sándorfalvi férfi, akit baseballütővel vágott oldalba szóváltás után egy motoros - tájékoztatta a rendőrség hétfőn az MTI-t. A vita azért alakult ki a két férfi között, mert a későbbi sértett rászólt a motorosra, hogy túl nagy zajt csap járművével. A 39 éves helybéli férfi bement az udvarán tartott baseballütőért, és először a kapura mért egy csapást, majd vitapartnerét is megütötte - ismertette a vasárnap hajnalban történt eset részleteit Jászai Linda, a Csongrád Megyei Rendőr-főkapitányság szóvivője.
A kórházba szállítás után meghalt Tócsán Tibor, aki szombat délelőtt szenvedett balesetet Debrecenben; a 20 éves áldozat a debreceni Báthory SE világ- és Európa-bajnok kick-box versenyzője volt.
A legendás Elefant visszatér? Massimo Bordi, az MV Agusta ügyvezetője elárulta, hogy a Claudio Castiglioni tulajdonában levő cég komolyan fontolgatja a túraenduró megújítását. Igazi kalandgépet szeretnének – a változás mindössze annyi, hogy elhagynák a nem túl szerencsés Cagiva nevet, és új márkát vezetnének be, az Elephantot.
A sokáig gyarmatként lenézett India az utóbbi években hihetetlen szárnyalásba kezdett. Ugyan lakosai nagy része még ma is elég szegény, de egyre szélesebb az a réteg, aki megengedheti magának, hogy motorkerékpárral járjon.
Fejet hajtunk hülyesége előtt: Colin Furze már többször bizonyított. A 31 éves angol minden baromságra hajlandó, csak legyen berregés, búgás meg egy kis füst. 2008-ban már elkészítette a világ leghosszabb motorkerékpárját, most unalmában felülmúlta azt.
A motorosok átmehetnek a piroson? Az új illinoisi törvénytervezet megengedné, hogy bizonyos esetekben akkor is áthajthassanak, ha a forgalmi lámpa nem vált zöldre.
Drámai bejelentést tett a Yamaha: jövőre nem vesz részt gyári csapattal a Superbike világbajnokságon. A két pilótát, Marco Melandrit és Eugéne Laverty-t, illetve a motorsport-rajongókat sokkolta a hír.
Simon Saunders neve csak a beavatottaknak ismert. Azonban, ha az általa gyártott Ariel Atomról van szó, még a motorosok is felkapják a fejüket: a meztelen, kompromisszummentes sportautó akár még egy izmos kétkerekűvel is képes versenyre kelni.