Megpróbáljuk átadni a lehetetlent. Kín, szenvedés és eufória avagy így járd meg a poklot és a mennyországot egy nap alatt.
A Totalbike huszonnégy órás robogóversenyén már meg is volt a gépátvétel, kezdődhet a móka.
Van egy külön bugyor azoknak, akik rengeteg pénzt költöttek arra, hogy a gyárinál rosszabb legyen.
Az utolsó csapatot egy szerencsétlen véletlen húzta be. Vajon sikerül egy hét alatt robogót szerezniük és felkészülni?
Miután eldőlt az ősi két ütem vs. négy ütem vita, nekiláttunk rendbe rakni a fékeket.
Alapszabály, hogy a karburátort akkor szabad szétszedni, ha hibája van. A miénk viszont tökéletesen muzsikált – hát akkor miért kellett hozzányúlni?
Optimizmus, felkészülés és utána a túlélésre bazírozni. Tutira mennek a srácok!
Húsz perc munka és pár száz forint, nagyjából ennyibe kerül a robogóra egy tökéletes légszűrő.
Komoly motoros múlt, nulla robogós jelen és fényes jövő áll előttük, ha Smuki lánya kölcsön adja az Apriliát.
Legalábbis a versenygép előző tulajdonosa ezt állította. Mit véthetett előző életében?
Tudjuk, ez egy tisztességtelen húzás, ami összefügg az olvasottsággal. Igen, a képen a csapat sajtósa látható.
Út szélén szerelés, kalandok az úttalan utakon, zord időjárás: ezekben profik, a kérdés, hogy ezek közül melyik lesz Le Visontán?
Nem szedtük még atomjaira a versenygépet, de nem bírtam ránézni ilyen anyátlan formájában. Megpróbáltam csodát tenni.
A csapatnak semmi tapasztalat nincs az endurance versenyekkel kapcsolatosan, hacsak nem értjük ide, amikor a méltán híres Gran Turismo sorozat ötödik részében a Le Mans 24 órás versenyt.
Pont mi lennénk azok, akik a nem toljuk végig a saját bulinkat? Hát nem! Összeállt a Totalbike robogós versenyalakulata.
Ha a büfénél az előttetek álló elkezd szőrözni az áfás számlán, akkor tudni fogjátok, melyik csapatból való.
Szigorú űrhajós tematikával és példás diétával készülnek a versenyre. Nem mondhatjuk, hogy elviccelnék a dolgot!
Irgalmatlan legózással kezdik a felkészülést, hogy megverjék a túlsúlyos alsó szomszédokat.
Vagy ha mégis, akkor nagyon vágják a Photoshopot!
Az egy dolog, hogy ők maguk összesen száz éve motoroznak, de a robogójuk legalább ugyanannyit látott.
Olajipari mérnökök is részt vesznek a versenyen, meglepődnék, ha nem lenne a tarsolyukban egy-két spéci kísérleti 2T olaj...
Ide a rozsdás bökőt, hogy úgy mennek majd el a füvön, mint Márquez Rossinak Laguna Secában!
Veszedelmes név, tömör bemutatkozó, vasfegyelem: bemutatkoznak a Dunaharaszti Vadak!
Mi vagyunk azok, akik képesek egy éjszaka alatt felkészülni egy szóbeli matekvizsgára és azok, akik egy hét alatt meg tudnak írni 9 pótpótZH-t.
Görbe estén alakult a csapat, ezt őrzi a név is - és már évek óta lelkiismeretesen őrzik hagyományaikat.
Elég rideg a felállás, több motorsport eredményük van egyenként, mint az összes többi indulónak összesen!
Van egy mondat, amitől már most rettegés költözik minden ellenfelünk szívébe: csapatunk tagjai civilben energetikai tanácsadók és informatikusok.
Remélhetőleg a 16 Bol d'Or és 11 Le Mans győzelem mellé egy mindennél értékesebb, 24 Hours le Visonta győzelemet is begyűjtünk a Hondának.
Két bolond társaság jött össze, hogy közös csapatot indítsanak Le Visontára. Súlyos kétütemű-mániások is vannak köztük!
A részvétel ötlete viccnek indult, így aztán be is fostunk rendesen, amikor kiderült, hogy érvényes a nevezésünk.
A műszaki egyetemisták ezúttal sem hagyták otthon a mérnökhumort!
Elég kemény bemutatkozóval nyit az EMO-50 csapat, ami az első sejtéssel ellenben nem szembe fésült hajú fiatalakból áll, hanem lelkes műszaki emberekből áll.
Rinyálósok inkább maradjanak otthon! Ez a robogóverseny 24 órán keresztül fog tartani.