Hírek

Közeledik a vég a Ducati 1299 Panigale számára

2017. június 20., 10:26 Módosítva: 2017.06.23 09:48
43

A Ducati hamarosan bemutatja a V4-es sportmotorját, de előtte még vesznek egy utolsó utáni búcsút a 1299 Panigalétől. Amikor tavaly nyáron bemutatták aPanigale S Anniversariot, biztosak voltunk, hogy az az utolsó felvonás, erre most az olaszok bedobtak egy teaser videót és egy dátumot (július 7.).

Távolról sincs vége, olvasson még

Csigolyatörés lett a horroresés vége

2017. június 19., 14:07 Módosítva: 2017.06.29 17:27

Az utolsó kör végén esett nagyon csúnyát Chaz Davies - három kanyarra a leintéstől kiesett alóla a motor, a mögötte érkező Jonathan Rea pedig tulajdonképpen áthajtott rajta.

Távolról sincs vége, olvasson még

Eltévedés és kalandok a Zemplénben

2017. június 16., 17:07 Módosítva: 2017.06.21 10:17
8

Idén hetedjére rendezik meg a Corenet-Kaland Motoros túrát, ezt már nyugodtan tekinthetjük hagyománynak - teljesítették a célt, amit az első alkalomnál kijelöltek.

corenet.png
Távolról sincs vége, olvasson még

Tolvajzseniknek sikerült egy prototípust ellopniuk

2017. június 16., 17:07 Módosítva: 2017.06.28 12:15
47

A brit Crighton Racinghez betörők ellopták a cég CR700P névre hallgató, Wankel-blokkos prototípusát szerszámokkal és pótalkatrészekkel együtt, valamint egy laptopot, amin rajta voltak a motorral kapcsolatos kutatások.

cr700p
Távolról sincs vége, olvasson még

Nem fogják Európát elárasztani az olcsó KTM-ek

2017. június 16., 13:46 Módosítva: 2017.06.23 09:48

Jelenleg Dél-Kelet-Ázsia a legnagyobb motorpiac, és már régóta nem csak robogókat és kismotorokat adnak el arrafelé - egyre több, elsősorban nagymotorokban utazó gyártó nyit üzemet a régióban. Legutóbb a Harley-Davidson jelentett be egy Thaiföldi egységet, pár évvel korábban pedig a Ducati indította indította be ugyanott a gyáregységét.

Távolról sincs vége, olvasson még

Ducatik mentenek a Pikes Peaken

2017. június 15., 14:39 Módosítva: 2017.06.23 09:48
30

Noha a Pikes Peak hegyi felfutót idén 95. alkalommal rendezik meg, még mindig van hova fejleszteni. Az idei újdonság a sürgősségi mentőmotor lesz, amit a Ducati biztosít. Az ötletet a Man TT adta, ahol a marshallok sportmotorokkal közlekednek a pályán, így elsőként tudnak odaérni egy baleset helyszínére.

Távolról sincs vége, olvasson még

Elmaradhat a lábnap

2017. június 15., 11:53 Módosítva: 2017.06.22 10:59
18

A Yamaha bemutatta az új YZ450F krosszmotort, ami az első olyan terepgép, amit saját mobilappal lehet hangolni. Teljesen új a váz, a blokk, és végre ellátták önindítóval, tehát az YZ tulajok mostantól hanyagolhatják a lábnapot az edzőteremben - az önindítót meghajtó akkumulátor líthium-ionos, így csak minimális plusz súlyt jelent.

Távolról sincs vége, olvasson még

Továbbfejlesztették a féknyomgyártót

2017. június 14., 15:03 Módosítva: 2017.06.21 10:17
45

A Husqvarna továbbra is az egyetlen gyártó, ami polcról ad versenykész szupermotót, ráadásul most frissítették az FS 450-et. A legfontosabb újítás a Suter által fejlesztett csúszókuplung és egy üzemmódkapcsoló a kormányon, amivel a különböző kipörgésgátló-beállítások, gyújtástérképek és rajtelektronika-programok közül lehet választani - illetve új a matricaszett, és az ülés a 701 SM-hez hasonlóan kék színű.

Távolról sincs vége, olvasson még

A részletek ismeretében rá lehet kívánni az MV Agusta RVS-re

2017. június 14., 10:30 Módosítva: 2017.06.21 10:17
2

A tegnap már megírt MV Agusta RVS-ről további részletek derültek ki, a fotón látható modell pontos neve MV Agusta RVS #1, és ez az eddigi legerősebb háromhengeres utcai MV. A blokkja 150 lóerős, és tudja az Euro4-et - az mondjuk nem derül ki, hogy ez az SC Project titán versenykipufogóval vagy anélkül értendő.

Távolról sincs vége, olvasson még

Elkészült az MV Agusta zártosztályán az első motor

2017. június 13., 13:56 Módosítva: 2017.06.15 16:43
68

Az MV Agusta elindította az RVS, azaz Reparto Veicoli Speciali - Különleges Járművek Osztálya - programját, aminek az első eredménye ez a Brutale 800.

Távolról sincs vége, olvasson még

Büntető dragstert építettek a legkisebb Harley-ból

2017. június 12., 16:48 Módosítva: 2017.06.22 10:59
18

Hétvégén mutatta be Harley-Davidson Screamin' Eagle/Vance & Hines dragcsapata a Street Rod alapú gyorsulási gépüket. A vízhűtéses 750 köbcentis V2-est eredetileg utcai körülményekre hangolták - és elég jól sikerült - ezt építette át a gyorsulási versenyekre specializálódott csapat.

Távolról sincs vége, olvasson még

Jövőre jön a Honda villanyrobogója

2017. június 12., 14:13 Módosítva: 2017.06.23 13:14
34

A Honda elnök-vezérigazgatója jelentette be, hogy 2018-ban bemutatják a villanyrobogójukat, ami a szerinte egy nagyon kényelmes módja lesz az ingázásnak, például kivehető akkumulátorokkal készül, amik a töltést teszik egyszerűvé, hiszen nem szükséges, hogy a parkolóhely közvetlenül egy áramkiállás mellett legyen.

Honda-EV-Cub-concept-electric-07
Távolról sincs vége, olvasson még

Trükközéssel vádolják a Suzukit

2017. június 8., 13:40 Módosítva: 2017.06.21 10:17
2

A Suzuki amerikai képviseletének a munkatársát bíróság elé állítják, ugyanis felmerült, hogy a környezetvédelmi ügynökségnek beadott papírokban nem teljesen mondott igazat. A kormány szerint a 2012-es modellévre vonatkozó iratokat manipulálta, hogy kedvezőbb képet fessen a modellpaletta összesített károsanyag-kibocsájtása.

420A9765
Távolról sincs vége, olvasson még

Újabb két haláleset a Man TT-n

2017. június 8., 09:40 Módosítva: 2017.06.15 16:43
68

Davey Lambert tragádiája után újabb két haláleset történt a világ legveszélyesebb versenyének tartott Man TT-n. A nagy tempó és a kevés bukótér kevés hibázási lehetőséget enged: a 28 éves, holland Jochem van den Hoek a Superstock TT-n az első körben esett a 11. mérföldkőnél. A helyszínen ellátták, de később a kórházban belehalt a sérüléseibe. Van den Hoak tavaly mutatkozott be a TT-n, akkor a Superbike-ok között a 44. helyen végzett, a Superstock-ban a 34. lett, Senior TT-ben pedig a 36-on.

Távolról sincs vége, olvasson még

Ezzel menne neki a Yamaha a Goldwingnek és a K1600GTL-nek

2017. június 7., 15:55 Módosítva: 2017.09.07 12:05
35

Transzkontinentális túrázóként aposztrofálja a Yamaha az amerikai piacra bemutatott Star Venture-t, amivel olyan túramotoroktól halásznának el vevőket, mint a Honda Goldwing vagy a BMW K 1600 GTL, vagy a Harley-Davidson Ultra Classic Electra Glide.

Távolról sincs vége, olvasson még

Bárcsak ez lenne a következő Ténéré

2017. június 7., 12:51 Módosítva: 2017.06.15 16:43

Tavaly novemberben az EICMA-n mutatta be a Yamaha a T7 tanulmányt, aminek a nevéből a 7 az MT-07-ből érkező műszaki alapokra, míg a T a Ténérére utal, vagyis ez lehet a japán márka következő, valódi terepképességgel rendelkező közepes túraendurója - nagyon szeretném azt hinni, hogy ez így is lesz: egy 74 lóerős, 68 Nm nyomatékű, robbanékony blokk köré a Yamaha Rally Team segítségével épített terepmotor nem lehet rossz.

2017 YAM T7 EU DPBMC STA 001
Távolról sincs vége, olvasson még

Idén sem múlt el halálos baleset nélkül a Man TT

2017. június 7., 10:17 Módosítva: 2017.06.15 16:43
16

A Man TT felfoghatatlanul veszélyes, és az idei év sem marad áldozat nélkül. Idén az angol Davey Lambert szenvedett súlyos balesetet a vasárnapi Superbike TT-n a harmadik körében, a Greeba Castle közelében.

Davey-Lambert-Isle-of-Man-TT
Távolról sincs vége, olvasson még

Felhergelték a Triumph blokkot a Moto2-re

2017. június 6., 17:08 Módosítva: 2017.06.15 16:43
28

Már az év eleje óta tudni, hogy a 2019-től kezdve a Triumph lesz a Moto2 motorbeszállítója. A Street Triple 765 blokkja lesz a szabvány, ami köré a csapatok vázat és futóművet építenek. Az már világos, hogy az utcai 765-ösöknél ezek a háromhengeresek erősebbek lesznek, illetve a méretén is faragnak, valamivel keskenyebb lesz a GP-blokk, mint az utcai.

triumph-moto2-engine
Távolról sincs vége, olvasson még

Eladó a világ legnagyobb Laverda gyűjteménye

2017. június 6., 16:05 Módosítva: 2017.06.15 16:43
18

Ha Laverda rajongó vagy, és még likvid tőkéd is akad, akkor ez lesz a szerencsenapod. A legnagyobb Laverda múzeum tulajdonosa felszámolni készül a páratlan kollekcióját - rengeteg emléktárgy mellett ez 81 motort jelent, amik között olyan különlegességek is találhatóak, mint például Massimo Laverda saját, 1951-es 75 Turismoja, vagy egy eredeti Laverda 650, de még ott van a Laverda 1000 3C prototípus is, amelyet 1971-ben mutattak be az EICMA-n. És ekkor még nem is szóltunk a 12 versenymotorról, például 750 SFC-ről, amely 1976-ban megnyerte a belga bajnokságot, vagy az 1987-es, 125 köbcentis prototípusról, amellyel Alessandro Gramigni versenyzett.

Távolról sincs vége, olvasson még

Két díjat is behúzott legfontosabb luxusjármű-szemlén a Ducati

2017. június 2., 12:59 Módosítva: 2017.06.09 06:53
38

Nehéz körbeírni a Concorso d’Eleganza Villa d’Este lényegét, olyasmiről szól, hogy drága, ritka és különleges járműveket vonultatnak fel a gazdag emberek, a végén pedig díjakat nyernek velük. A Ducati idén nagyot ment, a café racer és a tanulmányok/prototípusok kategóriákban is értékelték a munkájukat.

Távolról sincs vége, olvasson még

Rossi felépült a sérülésből

2017. június 1., 15:03 Módosítva: 2017.06.03 19:54
74

Rossi motokrossz edzésen csukta össze magát, és eddig úgy nézett ki, hogy éppen a hazai versenyén, Mugellóban nem indulhat. Most viszont fellélegezhetnek a rajongók, a kilencszeres világbajnok állapotát az orvosi gárda megfelelőnek találta a versenyzéshez.

Távolról sincs vége, olvasson még

Kis lépés az emberiségnek, nagy ugrás a Husqvarnának

2017. június 1., 12:33 Módosítva: 2017.06.09 06:53
32

A Husqvarna megújította a terepmotor kínálatát, ezen a területen a legnagyobb szám, hogy átvették a KTM-től az injektoros kétütemű technológiáját, így a TE250i és a T300i modellek kétütemű létükre teljesítik az Euro4-es előírásokat. A kétüteműek mellett a négyütemű endurók is megújultak, vagyis a FE 250, 350, 450 és 501 egyaránt megkapják az idei frissítés apró módosításait, például az új futóművet és a módosított fékeket.

Távolról sincs vége, olvasson még

Még be sem muttaták, de már elkapkodták a légies scramblert

2017. május 31., 13:35 Módosítva: 2017.06.09 06:53
12

A CCM az idei leghipszterebb márka, az ismeretlenségből elképesztő sebességgel lőttek ki a világhír felé. A sikerük alapja egy meseszép, légies váz, a letisztult forma és az alacsony  tömeg. Az Spitfire után bejelentették a Scramblert, ami rohamtempóban jutott el az első skiccektől a bemutatókész állapotig.

Távolról sincs vége, olvasson még

A második leggyorsabb Indian

2017. május 31., 11:09 Módosítva: 2017.06.09 06:53
94

Valami ilyesmire mondják, hogy a vér nem válik vízzé, a legendás Burt Munro - róla szól a World's Fastest Indian - unokaöccsének a fia a Bonneville-i sós síkságra készül, bár rekorddöntési szándék nélkül. Az apropó egyszerű: éppen ötven éve, hogy Burt a saját maga reszelgette Indian Scout Streamlinerrel az 1000 köbcentis kategóriában 295 km/h-s rekordot állított be.

Távolról sincs vége, olvasson még

Bármit, de tényleg bármit megvehetsz a Buell örökségből

2017. május 30., 14:29 Módosítva: 2017.06.09 06:53
14

Az elmúlt évek legnagyobb haldoklását mutatta be az Eric Buell Racing, és most - nagyon sokadjára - úgy tűnik, tényleg vége a dalnak. A Liquid Asset Partners tavaly vásárolta meg az EBR-t, és nagyon sok szép tervet szőttek a márka beindítására. Aztán ezek a tervek elég hamar elhaltak, néhány motor összeszerelésénél messzebbre nem jutottak ők sem - mint kiderült, a mestertervük annyiból állt, hogy felhajtanak további befektetőket.

Parkinglight
Távolról sincs vége, olvasson még