Ezzel a motorral 1998-ban Kari Tiainen Hatnapos enduro bajnokságot nyert, aki kemény terepen használja.
Amikor 3-ból 4-be vagy 5-ből 6-ba váltok egyszerűen nem veszi be a sebességet. Úgy viselkedik, mintha üresbe tenném.
Durrog és le is áll. Ha menet közben durrog és leveszem a gyújtást majd visszakapcsolom akkor megint jól viselkedik egy darabig.
A dugattyú oldalán a gyűrűk alatt barnás égés foltok láthatóak, és a kompresszió is kevéske.
Mintha kalapálnának a blokkon belül, ez menet közben is jól hallható dolog.
Én ugyan nem hallottam a motorod hangját de általánosságban elmondhatom, hogy az FZR kicsit hangosabb, mint pl. a Honda korabeli modelljei.
Beindítás után meddig kell várni? Kéz melegen már jó, vagy húzzam tovább?
Nemrég letekertem az olajbeöntő csavart és beleszippantva benzinszagot éreztem.
A csillapítóanyagot érdemes tömve beletenni, mert a folyamatos nyomáshullámok úgyis kilazítják, ezért változik a hangja is a csöveknek az első üzemórák után.
Menet közben egyenletes kis fordulaton használjam, vagy inkább változtassam a fordulatot alacsony tartományban?
130 km/h - 150 km/h -nál 6.5 -7.0 litert eszik százon nekem, a haveroknak ilyenkor 5 - 5.5 litert... Átlag fogyasztásnál is 1 - 2 liter különbség szokott lenni.
A kuplung csak az erőátvitelt szakítja meg, váltáskor egyéb szinkron, stb. nem kell, tehát lehet kuplung nélkül váltani, lényeg, hogy ne legyen erő a hajtásláncon.
Az adalék a motornál felteszi a pontot az i-re, előbb utóbb gépműhelyben végzi majd. Szerintem jobb, ha előbb…
Az egyik hiba, amit sokan elkövetnek, hogy nekiirányítják a nagynyomású mosó csövét és a hűtő kis lemezeit elgörbítgetik
A gyárak néha adnak időintervallumos cserét is, de ennek érzésem szerint inkább marketing okai vannak...
az első gumi ránézésre tökéletes még, szinte szőrös, viszont a hátsó nagyon kopott, és nem tudom, hogy előző tulaj gumit égetett rajta sokat vagy mit csinált, de a gumi szinte kockára van kopva.
Jelentem 120-nál nem szitál, de 150-et nem nagyon ildomos vele menni. Kérdés: Szabad-e kuplung használata nélkül sebességet váltani a paripán?
Az eladó közölte, hogy sokat állt a motor, emiatt van az enyhe füst hidegen. A gondok az üzemi hőfok közelében jelentkeztek. Elég sokszor megtorpant és hiába váltottam vissza csak nem jött az erő, csak gyenge küszködés.
És akkor már centrír vagy centír? És tényleg féloldalasan kopik a gumi a hiányától? És tényleg csak pályára érdemes?
Mivel még az első 100 km-eket szelem, nem tudom eldönteni, hogy meddig elfogadható ez egy V2-től.
A dugattyú terhelés és irányváltáskor billegni kezd, rezonál és ennek következtében megreped. Nagyobb átmérőjű dugattyúknál ez gyakrabban előfordul.
Henger fúrás utáni bejáratásánál a keverékarány mellett fontos-e egyáltalán a benzinhez kevert olaj minősége?
Fogyasztásom szinte alig nőtt, olajat nem eszi, viszont motorféknél visszadurrog és tartok attól, hogy bármi baja lehet.
Ahol vásároltam és nekik van saját szervizük ott azt mondták ez természetes hiszen nagy gép nagyobb rázkódás.
Kicsit korainak tartom, főleg, hogy nem is gariban menne. Mert a láncfeszítőt cserélték csak ki 4000-nél, mert állítólag típushiba.