Majrécsík

Könnyed motoros tartalmak a Totalbike-on

Totalbike
2021.09.22. 11:57

új hír érkezett, kattintson a megtekintéshez!
  • A koronavírus-járvány változások sorozatát hozta magával a MotoGP versenynaptárát illetően, így csak nemrég lett végleges az idei szezon programja - igaz, Argentína esetében egy tűzvész is közbeszólt. Közben azonban kiszivárgott a jövő évi ütemterv is, legalábbis az előzetes naptár. Eszerint 2022-ben 21 futamot rendeznének.

    Az új szezon szokás szerint Katarban kezdődnek március 6-án, Európába először április 24-én jönne a mezőny, akkor rendeznék a Portugál Nagydíjat. A nyári szünet a július 10-i finn verseny után kezdődne, legközelebb augusztus 7-én, a brit futamon láthatnánk a versenyzőket. Újabb Európán kívül etapra októberig kellene várni, Japán, Thaiföld, Ausztrália és Malajzia után csak az idényzáróra térnének vissza, méghozzá Valenciába.

    Az is igaz ugyanakkor, hogy eddig 19 futamos volt a leghosszabb MotoGP-idény, így ez a 21 versenyes szezon komoly igénybevételt jelenthet a pilótáknak. Tegyük azért hozzá, hogy ez csak tervezet, egyáltalán nem kizárt, hogy lesznek még változások.

    Március 6.: Losail / Katar

    Március 20.: Mandalika / Indonézia

    Április 3.: Termas de Río Hondo / Argentína

    Április 10.: Circuit of the Americas / Texas

    Április 24.: Portimão / Portugália

    Május 1.: Jerez / Spanyolország

    Május 15.: Le Mans / Franciaország

    Május 29.: Mugello / Olaszország

    Június 5.: Barcelona / Spanyolország

    Június 19.: Sachsenring / Németország

    Június 26.: Assen / Hollandia

    Július 10.: KymiRing / Finnország

    Augusztus 7.: Silverstone / Egyesül Királyság

    Augusztus 21.: Red Bull Ring / Ausztria

    Szeptember 11.: Aragón / Spanyolország

    Szeptember 18.: Misano / San Marino

    Október 2.: Motegi / Japán

    Október 9.: Buriram / Thaiföld

    Október 23.: Phillip Island / Ausztrália

    Október 30.: Sepang / Malajzia

    November 13.: Valencia / Spanyolország

  • Végy egy jól előkészített salakmotorpályát hideg sörrel, szotyival, add hozzá a legjobb francia, német, angol, olasz, spanyol és ecuadori flat track-versenyzőket és versenyzőnőket, hintsd meg egy csipet hazai menővel, aki kívülről betéve ismeri a pálya összes centiméterét (a legjobb ennek érdekében, ha Magosi Norbinak hívják), és kész is a 18 futamos Flat Track vébéd, amit eleddig idehaza még nem fogyaszthattál.

    IMG 1333 2

    De ha a főzést ránk bíznád, akkor várunk sok szeretettel szeptember 18-án, szombaton a debreceni Gázvezeték utcában található Perényi Pál Salakmotor Stadionba, ahol mindezt 15:00-kor tálaljuk.

    Egészségetekre!

    Infó és jegyvásárlás: Speedwolf

  • Az erős rezgések tönkretehetik a motorkerékpárra rögzített iPhone-ok kameráját - erre figyelmezteti ügyfeleit az Apple. A tájékoztatás szerint az optikai képstabilizátor és az autófókusz hardvere lehet érzékeny, így ha például navigációs vagy egyéb céllal a motorunk kormányához rögzítjük a készülékeket, idővel feladják a harcot ezek a funkciók.

    barmount-moto-lifestyle-08 a991f973-2971-4df1-9b74-fedc554db9d9

    A rendelkezésre álló információk szerint az OIS az iPhone 6-tól felfelé, míg az AF az XS-től felfelé okozhat problémákat. Magyarul nemcsak a legújabb telefonoknál, hanem a hazai használtpiacon is népszerű eszközöknél is előfordulhatnak meghibásodások. Védekezni a leghatékonyabban úgy lehet, ha inkább magunknál tartjuk a mobilt, nem a motorra rögzítjük, vagy legalább valamiféle rázkódáscsillapítással ellátott tartót használunk.

    Egyébként a jelenség természetesen nem korlátozódik kizárólag iPhone-okra. Noha a figyelmeztetést az Apple adta ki, más márkák kameráját is fenyegetheti a rázkódás. Itt, a szerkesztőségben is hallottunk már olyanról, hogy valakinek a rendszeres motorozás következtében pusztult el a fényképezőgép stabilizátora.

  • Hatalmas meglepetésre a 18 éves brit Emma Raducanu nyerte a US Open amerikai nemzetközi teniszbajnokságot. A kínai és román felmenőkkel is rendelkező, a kanadai Torontóban született teniszező Instagram-oldala azonban arról árulkodik, hogy nem mindig ez a sportág volt számára a legfontosabb: tízévesen még motokrosszozott.

    Emma kislányként számos sportot kipróbált, így a gokartot, a lovaglást, a golfot, a sízést, de a táncba is belekóstolt: a balett és a sztepp sem ismeretlen számára. Egyébként rövidke krosszpályafutását egy Kawasaki nyergében töltötte. Minden bizonnyal nem bánta meg, hogy végül a tenisz mellett döntött. 2018-ban állt profinak, a mostani volt az első US Openje, máris győzelemmel zárt.

    radu
  • Bármit is látunk, kár azt gondolni, hogy pofátlanabb nyúlás nincs: mindig van. A kínai Huayingnál például szétnéztek, és a bőség zavarával találták szemben magukat: mit koppintsunk? A Hondát? A Yamahát? Valentino Rossi legendáját? Miért kéne választani? Másoljunk mindent egyszerre!

    b-clone-cinese-yamaha-r6-6

    A formát leginkább a Yamaha R6-tól vették kölcsön, és nem is szégyellték magát az R6 nevet használni. De hogy végképp összezavarják a szemlélődőket, rányaltak néhány HRC matricát, ami ugye Honda Racing Corporationt takar. De ki az a korporésön? Ráadásként Rossi 46-os rajtszáma és a Monster energiaitalos cég logója is felkerült.

    A technika jóval szerényebb az igazi R6-osétól, bár köbcentiben nem nagy a visszalépés. A hatszázas sornégyest ötszáz köbcentis kéthengeresre cserélték, a teljesítményadatok nem ismertek. A futóművet olcsó cuccokból rakták össze. Kínában nagyjából nagyjából egymillió forintnyi pénzt kérnek ezért a furcsa másolatért.

  • Alig egy hónapja írtuk meg, hogy elárverezik azt a Husqvarna 360 Vikinget, amelyet a legendás színész-kaszkadőr-versenyző, Steve McQueen a későbbi világbajnok alól alkudott ki. A becslések szerint nagyjából 30 millió forintnyi bevételt reméltek érte. Aztán jött a meglepődés.

    A Viking ugyanis végül dupla áron ment el, a 80-100 ezer dolláros előrejelzéssel ellentétben 204 ezret csengetett ki érte valaki, vagyis közel 60 millió forintot. Ezért a pénzért nemcsak magát a motort, hanem az összes dokumentációt is megkapta, ami hozzá tartozott.

  • Repsol-dizájnnal ellátott CBR1000RR-eket ajánlott fel árverésre a Honda. A 2005-ös, 2007-es és 2009-es évjáratú sportmotorok a japán gyártó saját gyűjteményét színesítették eddig, ám most jótékony célra fordítják a befolyó összeget.

    Ride-for-Kids-Repsol-07-05-09-CBR1000RR-5-633x389

    A Honda már régóta támogatja a gyermekkori agydaganattal küzdőket segítő alapítványt, Pediatric Brain Tumor Foundationt, különösen annak Ride for Kids rendezvényét. Most ennek az együttműködésnek a harmincadik évfordulója alkalmából döntöttek úgy, hogy ezt a három CBR-t is a beteg gyerekek javára ajánlják fel.

    Az aukció az Iconic Motorcycles szervezésében szeptember 10-ig tart, magát a Ride for Kids programot 12-én tartják.

  • Hosszú idő, több mint másfél év után újra megnyitja kapuit a Moto Guzzi múzeum Olaszországban. A Mandello del Larióban működő intézmény tavaly február végén zárt be a járvány miatt, most viszont úgy tűnik, végre megint fogadhatnak látogatókat.

    Screenshot 2021-09-03 at 10-22-46 Moto Guzzi Museum Is Reopening

    Igaz, nem teljes és általános nyitásról van szó. Szeptember 9-től 12-ig lehet látogatni a tárlatot, de kizárólag előzetes bejelentkezés és időpontfoglalás után. Vélhetően különféle óvintézkedéseket is be kell majd tartani a Covid miatt. Az olasz márka egyébként idén ünnepli fennállása századik évfordulóját, így különösen fontos szerepet kaphatna a múltat bemutató múzeum, ha nem szólt volna közbe a pandémia.

  • Shiro Nakajima igazi BMW-specialista. Most éppen egy R100RS restomodon dolgozik, az építést pedig alaposan dokumentálja is Youtube-csatornáján. Ha ezen a hűvös szerdán semmi másra nem vágynál, mint hideg fémekre, akkor ez a videó igazi pornó a szemnek és fülnek egyaránt.

    Ha ez nem lenne elég, akkor nyugodtan kattints a korábbi epizódokra, van belőle még 12. A munkanap meg megy a levesbe.

    kipufogo
  • Még július elején írtunk arról, hogy versenyt hirdetett európai márkakereskedő-hálózata számára a Honda. A jelentkezőknek CB650R-alapokon kellett valami egyedit, különlegeset alkotniuk, és első körben a legjobb tízet választották ki. Most megszületett a végeredmény is: a portugál Mototrofa győzött a Fenixszel. A trofai szalon volt az, amelyik egy tűzvészben néhány éve csaknem megsemmisült. Most régebbi Honda modellek alkatrészeit is felhasználták az építéshez, amivel az újjászületést szerették volna sugallni.

    Második lett a francia Werther, ők BMX-es stílusban álmodták újra a CB650R-t, míg a dobogó harmadik fokára a szintén francia Espace Moto fért oda, akik a CB750 Fourból merítettek inspirációt. Ezen a linken végig lehet lapozni a top tízet.

  • A milánói EICMA az egyik legnagyobb európai motorszalon, évente rendezik meg - noha tavaly a Covid miatt elmaradt -, míg a kölni Intermot például csak kétévente várja a kiállítókat és látogatókat. Idén új logóval és szlogennel készül a milánói kiállítás a november végi nyitásra.

    eicma-2021-logo

    A jelmondat mostantól úgy hangzik olaszul: Esposizione Internazionale Delle Due Ruote - vagyis lefordítva Nemzetközi Kétkerekű Kiállítás. Ezzel a szervezők azt akarják sugallni, hogy ma már a kétkerekű közlekedés túlmutat azon, ami eddig belefért a kerékpár és a motorkerékpár definíciójába.

    Az idei szalon november 23-án kezdődik a sajtónapokkal, 25-től 28-ig várják a nagyközönséget. Több neves gyártó, így a teljesség igénye nélkül a Honda, a Yamaha és az MV Agusta már jelezte részvételi szándékát, míg a BMW és a KTM a távolmaradás mellett döntött.

  • A Delonghi márkanevet a kávéfőzők miatt ismerhetjük, ebben a műfajban ráadásul elég komoly szintet képviselnek. A napokban viszont felkerült az Instagram-oldalukar egy videó, amelyben egy motoros gurulgat a naplementében. Csak annyit írtak hozzá: "Nem mondhatjuk el ki, nem mondhatjuk el mi, egy dolgot viszont megígérhetünk, hogy Perfetto lesz."

    Egy korábbi posztjukban egy pálmafákkal körülvett úton halad a kamera, de csak magukat a fákat látjuk, nem sok minden derül ki, csak egy dátumot kapunk: szeptember másodika. Ezt a két bejegyzést összekapcsolva arra következtethetünk, hogy pár nap múlva bemutatnak valamit, aminek talán van köze a motorozáshoz. De vajon mit akarhat a motorokkal a Delonghi?

    delonghi

    Piacra dobnak egy apró, a motorosok zsebében/táskájában/túradobozában is könnyedén elférő kávéfőzőt? Vagy ennél nagyobb dobásra számíthatunk?

  • Korábban már megírtuk a Totalbike-on, hogy a Superbike élő legendája, Jonathan Rea végre elszánta magát, hogy megszerzi a nagymotoros jogsit. A hatszoros bajnoknak végül sikerült is a vizsga, és már akkor elhintette, hogy megrendelte első saját, közúti használatra alkalmas gépét. Lehet tippelni, hogy mi lett az!

    jonathan-rea-first-motorcycle

    Bizony, azt nem volt nehéz kitalálni, hogy Kawasaki. A legtöbben talán a Ninja ZX-10R-re tippeltek volna, esetleg a H2-t nevezték volna meg. Ők bizony tévedtek, Rea ugyanis inkább egy retrós stílusú motort választott: a Z900 RS-t.

    jonathan-rea-kawasaki-z900rs
  • Elárvereznek egy pár Dainese motoroscsizmát, amelyeket Valentino Rossi korábban versenyen viselt. A Two Wheels for Life alapítánynak köszönhetően a befolyó összeg jótékony célokat szolgál majd.

    Rossi-boots-Two-Wheels-for-life

    Az árverést az augusztus végi Brit Nagydíj programjába illesztve tartják meg, de nemcsak a Doktor csizmái kerülnek kalapács alá - noha kétségkívül azok lehetnek a slágerek, különösen most, a visszavonulás bejelentése után. Lehet majd licitálni Marc Márquez térdkoptatóira, az aktuális vébé-éllovas Fabio Quartararo dedikált sisakplexijére, és számos más ereklyére.

  • Szokatlan, de mindenképpen szimpatikus kezdeményezést indított Olaszországban a Royal Enfield. Minden eladott motorkerékpár után elültetnek egy fát, összefogásban a Treedommal.

    Treedom%20x%20RE%20-%20Social%20Post%20(English)%20

    Eddig már 800 csemeténél tartanak, és a következő években is szeretnék folytatni az akciót. A friss Enfield-tulajok maguk választhatják ki, hogy milyen fát ültetnének, legyen szó akár tölgyről vagy citromról. A helyi szakemberekkel közösen aztán meghatározzák a helyet. A motorosok ezt követően akár online is követni tudják a növény fejlődését.

  • Kiszáll a főszponzor a Yamaha szatellitcsapata mögül, ez pedig az SRT jövőjére is alaposan rányomja a bélyegét. A Petronastól mint névadó támogatótól búcsúzó Sepang Racing Team ezért aztán visszalép a Moto2-es és Moto3-as szerepléstől, így próbálják biztosítani a királykategóriás jelenlétet.

    0c31ddf9f8

    A Petronas-SRT körül egyébként igen sok a történés mostanában. Valentino Rossi ugyebár visszavonul a szezon végén, míg csapattársa, Franco Morbidelli szinte teljesen biztosan a Yamaha gyári csapatánál folytatja. Így pilótáknak is híján vannak, most pedig a főszponzor elvesztése sem könnyíti a helyzetet.

  • Rendőrkapitányság térfigyelő kamerája ritkán rögzít olyan parádés jelenetsort, mint amilyen ez a hétfő esti félresikerült lopási kísérlet a VII. kerületből, a Dózsa György útról. Lopási szándékról ugyan nehéz beszélni, a videón látható srác olyan részeg volt, hogy elmondása szerint semmire sem emlékszik a látottakból; vélhetően a motort sem magának akarta, csak gurulni akart egyet a delíriumban. A motorozásból aztán borogatás lett, talán ennek a hangjára figyeltek fel a rendőrök is.

    A 24 éves H. Zsombort jármű önkényes elvétele miatt hallgatták ki, és gyorsított eljárásban kezdeményezték bíróság elé állítását.

    htrhb
  • Tizedik helyen zárta a Supersport-vébé szombati futamát a csehországi Mostban Sebestyén Peti. Az Evan Bros. magyar motorosa így ismét pontokat szerzett a sorozatban. Igaz, a második versenyen már csak tizennyolcadikként ért célba, de összességében így is jónak mondható a hétvégi szereplése.

    232587385 221224806674764 321031174323596561 n
  • Jövőre már a MotoGP-ben versenyez Raúl Fernandez, a Moto2 jelenlegi második helyezettje. A húszéves spanyol a Tech3 KTM-nél húzza a gázt 2022-ben, ahol egy ismerős arc már biztosan lesz: mostani csapattársa, az ausztrál Remy Gardner már korábban aláírt a királykategóriába. Fernandez tavaly negyedik lett a Moto3-ban, idén már három futamgyőzelme is van a Moto2-esek között a Red Bull KTM Ajo színeiben. Elég meggyőzően sikerült tehát a feljebb lépése.

    üres

    Ez egyben azt is jelenti, hogy Danilo Petrucci és Iker Lecuona egyaránt elveszti a helyét, pedig korábban arra lehetett számítani, hogy legalább egyikükkel hosszabbít a Tech3. De nemcsak a KTM-es ülésük, hanem a MotoGP-s szereplésük is bizonytalanná vált, tekintve, hogy nagyon kevés szabad helyre lehet pályázni.

    Ha tényként kezeljük Morbidelli váltását, akkor a Petronasnál van két üresedés, az Apriliánál egy hely kiadó Aleix Espargaró mellett, míg az Aramco VR46-nál hivatalosan mindkét ülés szabad, de az egyik minden számítás szerint Luca Marinire vár.

  • Különleges motorkerékpár-állványt készített a lengyel Dynamoto. Ennek segítségével könnyedén lehet előre-hátra, valamint oldalra is tolni a gépet. Az újítás a kerekekben rejlik: ezeket kis görgőkből rakták össze, ez teszi lehetővé, hogy előre és oldalra egyaránt egyszerűen mozdítható legyen.

    Dynomoto%20Motorcycle%20Stands-01

    Ennek köszönhetően könnyebben lehet beigazítani a motort szűkebb helyekre is a garázsban, és a forgatás is gyorsan megy. Hátrányként azt említhetjük, hogy a motorkerékpárok kialakításától függően nem mondhatjuk teljesen univerzálisnak az eszközt. Ára is elég borsos: közel 300 ezer forintnyi euró.

  • A koronavírus-járvány miatt tavaly elmaradt, idén viszont egyelőre nagyon úgy tűnik, újra megtartható a milánói EICMA motorszalon. A nagy gyártók sorra jelentik be részvételi szándékukat, bár a BMW és a KTM már jelezte, hogy nem állít ki. Most egy újabb névvel bővült a jelenlévők listája: a Kymcóval.

    maxresdefault

    A tajvani robogógyártó sok energiát fektet abba, hogy egyre komolyabban számolni kelljen velük a világpiacon. Már csak ezért is tartják fontosnak a hasonló szalonokon való részvételt. Azt egyelőre nem tudni, milyen újdonságot tartogatnak őszre.

    A milánói motorszalont idén november 25. és 28. között tartják, a Kymco mellett eddig a Honda, a Yamaha, a Suzuki, az MV Agusta, a Benelli és a Royal Enfield jelentkezett be egy-egy standért.

  • A Mandelli Group vállalatcsoport felvásárolta a motoros ruházatokat és kiegészítőket gyártó Tucano Urbanót. Az 1999-ben alapított márkát idehaza legtöbben a robogós lábtakarókról ismerik, de ennél azért jóval sokrétűbb a tevékenységük. Nemrég például légzsákos kabátot dobtak piacra.

    P1110489

    A vevő, a Mandelli csoport elsősorban kerékpárokban, valamint bicikli- és motoralkatrészekben utazik, ezzel a lépéssel tehát bővíti portfólióját. Nem is csináltak rossz üzletet, hiszen a Tucano Urbano az év eddigi részében 15 millió eurónyi profitot realizált.

  • Nem egyszer érkezett már kérdés Nepperűzőnkhöz, hogy mit válasszon egy alacsony motoros, ha mondjuk túraenduróra vagy sportgépre vágyna. A probléma tehát gyakori, megoldást pedig a megfelelően kiválasztott motor mellett az ülés alacsonyítása, meg persze a technika csiszolása jelenthet. Felismerte az igényt az UpBikers is.

    UpBikers-Overshoes-01

    Egy olyan cipőmagasítót dobtak piacra, amely négy centit emel a viselőjén, legalábbis a cipő vagy csizma orra környékén. Így ha csak kevés hiányzik, máris megkapjuk 75 euróért.

  • Még az asseni hétvége első futamán bukott a Kawasaki Puccetti Racing francia versenyzője, Lucas Mahias, kezében pedig eltörött egy csont, műteni kellett. A bajnokságban eddig 36 pontot gyűjtő motoros ezért nem tud rajthoz állni most hétvégén, a csehországi Mostban.

    2020 07 MagnyCours SSP Fri Mahias C87Q7510 001

    Mivel ő a Puccetti Racing egyetlen versenyzője ebben a szezonban, de nem is keresnek helyettest, így a csapat sem utazik el a következő versenyhelyszínre. Reményeik szerint augusztus 21-22-én a Circuito de Navarrán már újra ott lehetnek, Mahiasra pedig idén még egy nyolcórás szuzukai futam is vár a tervek szerint.

  • Egészen szokatlan elképzelést valósított meg az olasz Motocicli Audaci motorépítő műhely. A Hondától egy Super Cubot kaptak, hogy készítsenek belőle valami egyedit. Ez sikerült is, hiszen terepre formálták a legendás modellt.

    Az így elkészített Super Cub 125X nemcsak bütykös gumikat kapott, hanem offroad-kompatibilis futóművet is az Andreani Group jóvoltából. Az első villát is módosították, hátra pedig két Öhlins piggyback gátló került. Összességében közel négy centit emeltek a Super Cubon.

    A terepes megjelenést erősíti a megemelt sárvédő is. A fék védőlemezt kapott, az ülést alcantarával húzták be, a fényezés pedig szintén a retró offrad vonalat hangsúlyozza. Szeptemberben egy 450 kilométeres terepversenyen vesznek részt a Super Cub 125X-szel, bizonyítandó terepképességét, novemberben pedig kiállítják az EICMA-n.

  • Az osztrák Günter Schachermayr nem riad vissza a meghökkentő és veszélyes mutatványoktól. Előfordult már például, hogy 200 km/h-val húzta a Vespáját egy Ferrari, most pedig egy 110 méteres kémény külső oldalán gurult le a robogóval.

    A kaszkadőrt persze biztosítókötéllel rögzítették, csakúgy mint a Vespát, de ennek ellenére sem volt könnyű a mutatvány. A videóban jól látszik, hogy Schachermayr alaposan megküzdött azért, hogy a kerekeket a kéményen tartsa, és az egyensúlyozás sem lehetett egyszerű. Biztonsági okokból egyébként nem járt a robogó motorja.

    robogos
  • Még egy korábbi MotoGP-világbajnok mércéjével nézve is jelentős, mintegy 35 millió eurós bírság lebegett Jorge Lorenzo feje fölött, a spanyol adóhatóság ugyanis adóelkerüléssel vádolta az aktív versenyzéstől 2019 végén visszavonult motorost.

    lorenzo agostini 04.middle

    Noha Lorenzo állítása szerint 2013 és 2015 között Svájcban rendelkezett állandó lakcímmel, a spanyol hatóságok ezt másképp gondolták, és úgy vélték, nem fizette be a rá kirótt adókat. Végül azonban bebizonyosodott a 2007-es világbajnok igaza, így felmentették a vádak alól.

  • Glasgow utcáin tekert pár kört a Batcycle nyergében a Denevérember. Batman motorja nyilván egyedi építésű, méghozzá olyannyira elrugaszkodott, hogy aligha lehetne belelátni bármiféle sorozatgyártású gépet. A hírek szerint egyébként egy 750-es Honda blokk köré húzták fel, talán az NC750-é dolgozik benne.

    A kémvideók egy forgatáson készültek, de nem egy új Batman-mozi van készülőben. A maszkos igazságosztó a The Flash című filmben tűnik fel mellékszereplőként, méghozzá Ben Affleck és Michael Keaton alakításában is. Utóbbi egy idősödő Bruce Wayne-t formál meg valamiféle alternatív univerzumban. A filmet jövőre mutatják be Ezra Miller főszereplésével.

    Batcycle-01
  • A ZalaZone-on tart ingyenes közlekedésbiztonsági tréningnapot a HUMDA Magyar Autó-Motorsport Fejlesztési Ügynökség. A rendezvény augusztus 8-án, vasárnap lesz a ZEG Rallyshow részeként.

    225141205 177605177763520 8630124082140219250 n

    A MotoSafety 2.0 oktatási nap kiegészül szlalomversennyel is, ahol bárki tesztelheti saját maga és járműve képességeit. A részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött, jelentkezni július 30-án, pénteken 12 órától lehet a www.humdamotosafety.hu weboldalon.

  • Nagyjából 6-9 hónapot csúszhat a Triumph és a Bajaj első közös modelljének bemutatása a koronavírus delta variánsa miatt. A két gyártó még 2019-ben jelentette be együttműködését, majd elkészültek a működő prototípusok is. Az volt a terv, hogy 2022-ben piacra is dobják az eddigi hírek szerint 250-es vagy 350-es retrógépet.

    Most a járványhelyzet miatti korlátozások vetik vissza a fejlesztési folyamatot, hiszen éppen a Bajaj hazájából, Indiából indult a delta variáns, az országban jelenleg is elég rossz a helyzet. Így a bemutató 2023 márciusára csúszhat, míg a forgalmazást 2023 vége felé kezdik meg.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.