Sok munka, rengeteg apróság, orvul elrejtett csapdák: majdnem kész a '77-es Yamaha DT125.
Van, aki szerint egyforma az összes, de ne hasonítsuk az ukrán súlyemelőt Palvin Barbarához.
Restaurál az olvasó: a részlet az ördögökben rejlik, vagyis kicsi a motor, de sok munka van vele.
A cél a B125 lenne, de a bal szememre nem látok. Mit jelent a jogsimba írt kód?
Mit vegyen, akinek az ismerősei azt mondják, nem neki való a motorozás?
Motorozni akarsz vagy egy szép dísztárgyat a garázsba? Van megoldás, de neked kell döntened.
Totálkezdő motorozni tanulna: az első tanácsunk, hogy ne félj a motorozástól.
Két és fél hónap várakozás, négy tevékeny óra, számtalan kellemetlen pillanat, sikítva röhögő kollegák – ezt hagyom most magam mögött.
Tényleg megbírságolnak, csak mert egyszer egy hivatalnok rosszul töltötte ki az adatokat? Ez nonszensz.
Eladnám, de nem tudom mit írjak a hirdetésbe. Segítsetek, hogy adjam el?
Az olvasónak is lehet pechje, neki is tele lehet a bakancsa. Nem csak kollégánk vergődik a motoros tanfolyamon és az okmányirodában.
Fiatal kezdő vagyok és nincs sok pénzem. Tényleg olyan olcsó egy ilyen motor fenntartása, mint mondják?
Miért, mi bajod van az automata váltóval? De tényleg? És ha bajod is van. Fizettem ezért, baszki.
Lövésem nincs, hogyan mentem át 14 évvel ezelőtt a vizsgán. Kizárt, hogy ezt mind megtanultam volna.
Hogyan vezet az út a segédmotortól a B125-ig, majd tovább a korlátlan A kategóriáig és vissza? Egyszerűen. Pontosan úgy, ahogy a belvárosi lakástól a külvárosiig.
B125 tortúra: tiltott motorozás, tiltott motorozás, csak ezt ismételgetik, pedig már rég leviszgáztam.
Még mindig ezrével vannak forgalomban, mégsem jó ötlet kezdőként kelet-német motort venni. Egy kispénzű dilemmája.
Mielőtt megszerzem a B125-ös jogsit, segédmotorral gyakorolnék. Érdemes belevágni?
Félek, hogy túl sokat pörög és túl sokat fogyaszt. Tudok én ezzel spórolni?
Nekem van egy, imádom. Ön viszont soha ne vegyen ilyet, ha nem akar szerelmes lenni egy füstös, mohó szépségbe.
Durranjon nagyot a pezsgő, itt az első élő ember, aki átment a vizsgán, és meg is írta nekünk. Ha nem is kisujjából kirázva, de elsőre sikerült neki.
Örököltem egy MZ-t. Nincs rá jogsim, de ha az megfelelő, a B125-öt megcsinálnám.
Nem gondoltam volna, hogy 61 évesen még vágyni fogok a motorozásra, de nem tudok mit tenni, szerelembe estem, újra.
Városban tizenötöt fogyaszt, kell valami takarékosabb.
Az ötven köbcentinél nagyobb motorok, illetve robogók rendszámkötelesek.