Érdemes végignézni a fotókat: aki ezt csinálta, az tényleg esélyt sem hagyott.
Ha valamin nem változtatnak, nincs jövője a motorversenyzésnek.
A cseh MotoGP-pályától megannyi élményt kaptam, és most már nem lesz ott verseny. Úgy fáj, ahogy csak a legszebb emlékek tudnak.
Az ötlet jó, a kivitelezés tragikus. Pont mint a B125-ös jogosítványnál, ami szintén nem érte el a célját. Pedig van példa, hogyan kéne.
Ez az elektronikákról fog szólni. SPOILER: nem az elektronikák lopják el.
Röviden: nem. Bővebben: nem ennyire egyszerű a kérdés.
A természetszerető ember azzal teszi a legtöbbet a természetért, hogy nem megy oda.
Ó, hogy utálom ezt. Ugyanis nem mindig a motoros a hibás. Ő csak meghal.
A probléma megoldásán mindenki csak nyerne, és a legtöbbet maga az állam kaszálná.
Akár hiszed, akár nem, Magyarországon nem tilos a terepmotorozás.
Másfél év alatt majd a motorot árát költöttem el még egyszer szervizre. Egy új motorra.
A robogósharing rendszerek nem oldják meg a város problémáit, inkább csak továbbiakat generálnak.
Praktikus útmutató, hogyan viszonyulj a többi motoroshoz a forgalomban.
Minek fektetnél bele sok energiát és pénzt, ha színlelni is lehet a tudást?
Mintha minden intézkedésnek az lenne a vége, hogy tesznek a fejünkre. A kulcsszó a trehányság.
Bántotta a fülemet a dudaszó, ezért kicsit előrébb sétáltam. Ekkor egy másik típusú zaj ütötte meg a fülemet, melyet a fennakadás okozói keltettek. Motorröfögtetés.
Autósok motoros szemmel: látszik, hogy előbb-utóbb történni fog valami. De merre megy?
Erős és nehéz gépekkel bizonytalankodnak a sávok között, a futárok meg kínosan röhögnek.
Új versenypálya épül Borsodban, az állam is támogatja. Hajrá, legyen versenyaszfalt, de az állam adja a pénzt inkább az iskoláknak.
Ezt egy rendőr sem venné be: úgy mentem harminccal gyorsabban, hogy szabályosan akartam haladni, kihágások nélkül.
Azokat lehetetlenítik el, akiket inkább segíteni kéne. Hiba, nagy hiba, amelyet minden kormány elkövet.
Ha idejében elkezdjük retusálni a történetet, kreténből hőssé is válhatunk. Nosza, lássunk neki.
Drótkötél vágta le a motoros fejét, de kit kell sajnálni? Akinek a területén boldog-boldogtalan átmászkál, vagy azt, aki fennakad a bejárást nehezítő drótkötélen?
Inkább büdösödjön meg a lábam, de ne csak a fantomfájdalom emlékeztessen arra, hogy valaha volt ott valami lúdtalpas végtag.
Nagy őrültség egy Honda CBF 500-zal nekivágni 2000 km-nek egyedül? Nem lesz baj, csináld!