Itt az időutazás bizonyítéka. Vagy csak egy szimpla csalásé.
Jurek Jenő lehetett volna a magyar Britten.
Csak egy hozzá nem értő nézhet IFÁ.nak egy Skoda 706 RT-t. Én elkövettem a hibát.
Olvasónk Münchenben botlott egy elég kontraproduktív motoros tüntetésbe.
Tudtad, hogy a BMW kantinjában szénszálas tálcáról esznek a dolgozók?
Olvasóink bemutatják, hogyan működik pontosan a külföldi oldalakon alapnak számító módszer.
Sok reakció érkezett, a leghasznosabbakból szemezgettünk.
A közhiedelemmel szemben elég egyértelmű a szabályozás.
A KTM alatt a Husabergnek sem lehetett jövője, a GasGas-ból is pont a lényeg fog elveszni.
Ha peched van, nem tudsz kategóriát váltzani A2-ről korlátlan A-ra.
Én sem gondolom, hogy az évszázad poénját lőttem el, de elég jó olvasói levelek jöttek.
Van úgy, hogy terepen letörik ez-az. Minek kell meglennie, hogy a rendőr ne büntessen?
Miért tűnt el az igényes középszint, és lett a high end vagy a szégyellni való olcsóság a két opció?
Utánaeredtünk a kérdésnek, hogy mi lehet mögötte a technológia.
Miért alakult ez így, és melyik a jobb?
A motor forgalmiban A2-es, de csak papíron. Mi az útja a legalizálásnak?
Állítólag külföldön vezethető motoros jogsi nélkül is a Piaggio MP3. Megbüntethet érte a francia rendőr?
Az lehet, hogy bemegy egy másik típusé a helyére, de attól az még nem biztos, hogy jó lesz oda. Még adott típuson belül sem.
Véletlen? Aligha.
Mi szól az adalék mellett, és mi szól ellene?
Törvénysértésre sem biztatnálak, de álszent sem akarok lenni.
Mit lehet tenni, ha az istennek nem vált a piros, mert nem érzékeli a motort?