Nepperűző

Transalpnál keresem a legjobb ár-érték arányt

2018. január 18., 10:53 Módosítva: 2018.02.01 06:27
21

Kedves Nepperűző!

Szeretnék venni egy Transalpot. Az ár terjedhet 500 ezertől 13 millióig is. Mi általában a legjobb ár/érték arány? Tudom, hogy a moci állapota a legfőbb szempont, de onnan, hogy kitolták a motort a szalonból, kb. hány éves motor az, amit ha mondjuk úgy, hogy "korának megfelelő jó állapotban" megveszek, várhatóan a legjobb vásárt csinálom. Pl. adnak 25 éves Transalpot 550 ezerért és 7 éveset 1,3 millióért. Nekem nincs egyelőre preferált modell, 600, 650, vagy 700 köbcentivel is érdekel.

Távolról sincs vége, olvasson még

Hétvégi motor A1-es jogsi mellé

2018. január 16., 17:32 Módosítva: 2018.02.01 06:27

Kedves Nepperűző!

A1 kategóriás jogosítványom lesz majd. Szinte bármilyen motor megfelelne csak kényelmesen tudjak rajta ülni. Javarészt hétvégente "hobbiként" motoroznék, esetleg néha ingáznék vele Pestre. Illetve nyaranta mennék Balatonra néhányszor vagy A1-el ilyet ne nagyon próbáljak? Milyen motort ajánlanál? Egy-két motort néztem eddig mint például: Yamaha MT-125, Honda CBF 125, Suzuki GSX-R125.Vagy valami ezekhez hasonló.

Válaszodat előre is köszönöm!

Ati

Távolról sincs vége, olvasson még

Túraenduróból Kawasaki, KTM vagy Yamaha a nyerő?

2018. január 15., 16:29 Módosítva: 2018.02.01 06:27
58

Üdv!

32 éves koromra gondoltam azt hogy leteszem az A kategóriás jogosítványt és szeretnék elkezdeni motorozni. Elég nehezen tudom eldönteni hogy milyen motorral. Mivel tapasztalatok hiányával (nem szeretnék valami kis csettegővel kezdeni). A korlátlan jogosítványommal és körülbelül másfél-két millió Ft-tal rendelkezve szeretnék motort vásárolni. Maga szerint mi lenne nekem az ideális? Szóban forgó motorok a következők: KTM Adventure 990, ezt egy kicsit nagynak találom én magam is. Nincs tapasztalatom és nagyon erős ez a motor, de nagyon tetszik. A listán rajta van még a  KTM Adventure 640,  a Yamaha XT660Z Teneré, esetleg a Kawasaki KLM500. Mindenképpen túraendurók érdekelnek. Amivel még lehet közlekedni viszonylag gyors tempóval.

Henrik

Távolról sincs vége, olvasson még

Kell-e félni a hengersérüléstől az R6-nál?

2018. január 12., 12:11 Módosítva: 2018.01.24 07:00
1

Tisztelt Nepperűző!

Kb 20 éve motorozom, már a megjelenése óta tetszik az 1999-2002 közt gyártott yamaha R6. Fórumokon olvastam, hogy egy bizonyos km után kitörik a hengerből egy darab, és dobós a blokk. Szabad ezt a típust megvásárolni, vagy a 2003 utáni példányok az ajánlottak?

Távolról sincs vége, olvasson még

Hangulatos V2-est hétszázezerből

2018. január 8., 16:24 Módosítva: 2018.01.24 07:00
91

Tisztelt Nepperűző!

Olyan határozatlan vagyok! Vagy mégse? Hosszabb-rövidebb túrázáshoz, csavargáshoz keresek bringát 6-700 ezer forintból. Én 42 éves, 176 cm magas és 105 kg vagyok. Egyedül használnám.

A V2 motor és a kardánhajtás a szívemhez közelálló, de tulajdonképpen teljesen mindegy, csak brümmögjön és menjen. A nagy álmom a Yamaha BT1100 Bulldog, de akkor már nem maradna tartalékom átírásra, szervizre miegymásra. A nyugisabb, nagyapós tempót részesítem előnyben, és a zárt sisakot, nehogy egy pofáraesésnél az aszfalt összeborzolja a szakállamat.

A Suzuki GSF600 vagy 650 (az 1200-est nagynak gondolom), Kawasaki ER-6 és a Honda NT650 Deauville típusok között szeretnék választani. Ezért szeretném megkérdezni, hogy ön ajánlja-e nekem a Suzuki GSX750E Inazumát? :)

Esetleg gyűjtögessek még egy kicsit és vegyek egy Honda CBF600-ast?

Válaszát előre is köszönöm!

Tamás

Távolról sincs vége, olvasson még

Sportmotorról átnyergelnék, de mire?

2018. január 5., 17:32 Módosítva: 2018.02.01 06:27
53

Kedves Nepperűző!

Kawasaki ZX-9R motorom van, az utóbbi években 90%-ban pályáztam vele, viszonylag egészségesebb tempókat (Hungaroring 2:12, Kakucs 46-47, Euroring 2:25), viszont váltani szeretnék. Régóta szemezek a supermotókkal, de nem ismerem a márkákat, típusokat.

Amit tudok, hogy Kakucson és Euroringen motoroznék 80%-ban, a többit utcán/aszfalton/városban. Versenyezni nem akarok, de azért néha megtépném a bajszát a gépnek, a lényeg a fun-faktor. Évi 2-4000 km az átlag. Az sem lenne hátrány, ha nem kéne sokat szervizelni, és jó lenne az alkatrész-ellátottsága, ha esnék vele. 190 cm és 95 kg vagyok, ami viszont behatárolja a típusokat.

Pénzben 600-900 eFt lenne a keret.

Mit tudnál ajánlani nekem?

Válaszodat köszönöm

Gergő

Távolról sincs vége, olvasson még

Használt kalandmotort millió fölött

2018. január 3., 16:57 Módosítva: 2018.02.01 06:27
41

Tisztelt Nepperűző!

Néhány év kihagyás után szeretnék ismét motorozni. Korlátlan jogsim van, többféle motorom volt, de főként sport/sporttúra motorok. Ezektől most szeretnék valami szelídebb gépet, így elsősorban a "kalandmotorok" vagy túraendurók között nézelődöm.

Milyen motort keresek? Elsősorban két személlyel motorozánánk a párommal, ezért fontos, hogy kényelmes legyen két személynek, és egy több napos/hetes külföldi túrára is magunkkal tudjuk vinni a szükséges csomagokat. Emellett időnként egyedül is mennék vele, ezért nem árt ha "izgalmas" a motor ha szükséges. Mivel nem vagyok motorszerelő, nagyon fontos lenne a megbízhatóság. Az aszfaltos "kanyarvadászat" mellett 30-40%-ban nagyon rossz minőségű földutakon is használnám. Ez ugyan nem a hardendurózást jelenti, és tudom, hogy nagyjából minden motorral lehet földúton menni, ettől függetlenül nyilván nem mindegy

Ezért fontos lenne a motor súlya, kezelhetősége is rosszabb utakon, és mellett kisebb rövidebb (ha úgy tetszik "napi") motorozához is használnám, ezért elsősorban a "középkategóriában" nézelődöm, remélhetőleg helyesen.

Amiben bizonytalan vagyok: ABS és fűzött küllős felni, melyik a kisebbik rossz: ha aszfalton nincs ABS, vagy ha van, de offroad nem kapcsolhatom ki? Mennyire féltsem az öntött felnit egy esetleges kátyús úton, vagy jobban járok a fűzött felnivel? Mindenesetre elsősorban örülnék az ABS-nek, a kinézett típusok közül szerencsére mindegyik van ilyen verzióban.

Tudom hogy állapotot kell keresnem, de 10 évnél sokkal öregebb motort nem szeretnék venni.Kb 1,4-1,8 millió forintot szánok a dologra (+átírás és ruha költségek). Ha érdemes, mert kicsit többért minden szempontból sokkal jobbat ajánl, akkor inkább bővítem a keretet.

Típusok: - Yamaha TDM900, - Kawasaki Versys 650, - BMW F650GS/F700GS (esetleg kicsit többért F800GS, bár a tömlős gumi kicsit hátrány), - Suzuki DL650. Ebből a típusból a keret alja az első generációs (de már 2006 utáni) modellek, a keret tejete meg az egyel újabb típus. Tudom, hogy mindkettő megbízható, de jobb-e annyival az újabb "ráncfelvarrott" DL650(XT), hogy érdemes inkább azt venni?

(Korábban a "kalapban" volt még az a CBF600, illetve NC700X/NC750X is. Véleményem szerint előbbi offroad, utóbbi "adrenalin" vonalon marad alul a többi mellett.)

A további szűkítésben szeretném a segítségét kérni. Tudom, hogy mindegyik jó motor, ezért lehet nincs egyértelmű nyertes, de ha a szempontok alapján pontozni kellene, melyik miben és miért jobb mint a másik, ha hosszú távra tervezek?

Köszönöm szépen előre is a tanácsokat és boldog új évet kívánok mindenkinek!

Márk

Távolról sincs vége, olvasson még

Hatszázas pucért nyolc kilóból

2017. december 20., 17:00 Módosítva: 2018.01.24 07:00

Tisztelt Nepperűző!

Egy motorvásárlással kapcsolatban kérném ki a véleményed!

Kb. 9 éve motorozom hobbi szinten, de csak kismotorral, és úgy érzem enyhén szólva is kinőttem a kategóriát, mert közel 2 méter vagyok. Most szeretnék egy komolyabb szinttel feljebb lépni. Nyáron elérve a korhatárt letenném a jogsit, és belépnék a magymotoros társaságba. A magasságom miatt azonban sok motor elveszik alattam. Naked bike-ot szeretnék, ezek azok amik közel állnak az ízlésvilágomhoz, és a sportmotornak még nincs itt az ideje, bármennyire is tetszenek. Tudom, hogy a túraendurók, talán alkalmasabbak lennének a magasságom miatt, de külsőre sokkal közelebb áll hozzám a naked kategória, és városban szerintem helytálóbb, mint egy túraenduró. Általában napi használatban lenne a városban, és hétvégente egy-két nagyobb, pár száz kilométeres túrára. A keret olyan 800 lenne, hogy maradjon arra is, ha van valami költség, amit még megkíván a motor.

Ezeket a típusokat néztem eddig: Kawa Z750, Honda CBF600, Suzuki GSR600, Suzuki GSF600-650, Yamaha FZ6N.

Néztem még az SV650-et is, de sokkal közelebb állnak hozzám a sornégyesek a hang miatt mint a V-k.

A Kawa lenne a favorit, de nem tudom, hogy ilyen árszinten az még bele fér-e, és hogy megfelelő lenne-e nekem.

Ha esetleg tudna valamelyikről mondani valamit, vagy van valami más tipp a magasságom vagy egyéb indokok miatt, azt meghallgatnám.

Köszönöm!

Ákos

Távolról sincs vége, olvasson még

Kis testű, rendszámos robogót városba, utassal

2017. december 19., 16:44 Módosítva: 2018.01.24 07:00

Tisztelt Nepperűző!

Mostanában érett meg bennem a gondolat, hogy az 50 ccm-es robogómat nagyobbra cserélném. Jelenleg egy Yamaha Jog 50R-t használok nap mint nap megyeszékhelyen (70% városon belül, 30% városon kívül, összesen 5 km).

Az egyik problémám, hogy bár a robogó két személyre van kialakítva, segédmotoros kerékpárként nem szállíthatok rajta utast. A másik, hogy a városon kívüli szakaszon a 70km/h-s korlátnál az autósok előszeretettel előznek vagy leszorítanak az útról.

Ezért keresek egy olyan, rendszámozható motorkerékpárt, ami:- méretre nem nagyobb a jelenleginél (autók közötti előre gurulás, tárolás, stb.)- utasnak is kényelmes- megbízható, van hozzá alkatrész és olcsón fenntartható- nem 2 szerelő ért hozzá az országban- a tároló rekeszébe legalább egy sisak befér

Teljesítményben korlát nincs, de már van egy 500ccm-es motorom, így nem a teljesítmény a legfontosabb.

A keret kb. 250 000 Ft plusz átírás és első szerviz.

Válaszát várva: Tamás

Távolról sincs vége, olvasson még

Mire kell figyelni a Yamaha TDM900-nál?

2017. december 18., 14:53 Módosítva: 2018.01.12 06:24

Tisztelt Nepperűző!

Egy megbízható, relatíve könnyű súlyú, könnyen kezelhető motort keresek túrázáshoz (akár hosszabb, európai körutakra is), és erősen gondolkodom a Yamaha TDM900-on. Az alábbi kérdéseim lennének:

1. Milyen érdemi különbségek vannak egy korai 2002-2003-as modell, és egy későbbi 2006-2008 körüli modell között?

2. Van-e érdemi különbség egy ABS-es és egy ABS nélküli modell között, és érdemes-e kicsit többet költeni azért, hogy legyen rajta ABS?

3. Tud-e típushibákról, amikre érdemes odafigyelni?

4. Mi a reális piaci ára egy 30+ ezer km-es, ABS-es, 2006-os, normál állapotú motornak?

Köszönettel

Boris

Távolról sincs vége, olvasson még

Miért ne vegyél Yamaha XJ6N-t, ha van eladó GSR600 is?

2017. december 13., 17:44 Módosítva: 2018.01.09 06:27

Üdvözletem!

Első nagymotor vásárlása előtt állok és dilemmába estem. Két kiválasztott motor közül nem tudok döteni. Egyik a Suzuki GSR600, a másik a Yamaha XJ6N.

Megbízhatóság szempontjából, illetve 184 centimre való tekintettel te melyiket ajánlanád? 33 vagyok, van némi motoros rutinom is (Simson, DT125, MZ), és most hogy úton a korlátlan jogsi, ideje lenne beszerezni a vasat!

Köszönettel és további szép napot kívánva: Gábor

Távolról sincs vége, olvasson még

Agglomerációs ingázónak jó 125-öst

2017. december 12., 14:28 Módosítva: 2018.01.09 06:27

Kedves Nepperűző!

Kiköltöztünk a nagyvárosból, 32 km-re van a meló. Elgondolkodtam egy 125-ös bejáráson a fogyasztása miatt. Ezen a 32 kilóméteren van azért bőven főút. De szerintem a 90-es tempó nem lenne gond az én cingár 65 kilómmal.

Főleg hondát néztem, a CBF125 és CBR125, 10 éves kor körülieket. Utóbbibban több paci van, az talán jobb választás lenne a főútra. A CBF-ről olvastam jót is rosszat is.

Igazándiból tanácstalan vagyok, hogy melyiket válasszam, vagy esetleg fél milla körül van más jó megoldás is?

Köszönettel,

Csaba

Távolról sincs vége, olvasson még

Megbízható motor a lehető legkevesebb pénzből

2017. december 11., 17:20 Módosítva: 2017.12.19 06:31
1

Tisztelt Nepperűző!

20 éves vagyok, most sikerült levizsgáznom A-ra, és meg szeretném venni tavasszal a következő motoromat. Az előző 2 év maga a rémálom volt, összesen 3000 km-t tudtam menni, elég problémás motort örököltem az A2 jogsi mellé.

Túl sok igényem nincs a motor felé, a legfontosabb a megbízhatóság és az olcsó fenntarthatóság. Ha lenne egy ilyen motorom, viszonylag sokat lenne használva, mivel ingázok az egyetemre, ami 40km, oda-vissza már 80. Ezen felül használnám még hosszabb-rövidebb túrákra is, de egy nap alatt 300-400km-nél semmiképp sem mennék többet. Ja, és kéne legyen rajta hely a barátnőmnek és egy-két csomagnak is. A keret maximum 600 000 + első karbantartásra félretéve még egy kicsi, de ha nem muszáj nem költeném el az egészet, inkább eltankolnám.

Válaszát epekedve várom,

Ádám

Távolról sincs vége, olvasson még

Mennyire lehet odapörkölni egy NC700-zal?

2017. december 1., 16:10 Módosítva: 2018.01.06 00:07
20

Tisztelt Nepperűző!

Motor vásárlás előtt állok, dilemmám a következő: egy olyan vasat szeretnék, amellyel kényelmesen elmotorozhatok (akár utassal is) 400 km-t, oldalsó túradoboz felszerelhető legyen, nem kívánok száguldozni, de ha kell, oda lehessen pörkölni.

Mivel 184 cm és 84 kg vagyok, kinézett motorok: Kawasaki ER-6n (2012) vagy Honda NC700S (2012) -kb. azonos futással és áron.

Ön szerint melyik lenne számomra a megfelelő választás?

Megtisztelő válaszát előre is köszönöm!

Tisztelettel,

Gyu

Távolról sincs vége, olvasson még

A2-es motort venni tényleg ilyen nehéz?

2017. november 29., 11:54 Módosítva: 2018.01.04 06:23
4

Tisztelt Nepperűző!

Aikeres A2 vizsga után büszke tagja lehetek a motoros társadalomnak... már csak egy motor kellene.

Annyi hasonló kérdést olvastam, annyi tesztet átbújtam, nem csoda, hogy azt sem tudom, mit akarok, ezért kérném a segítséged!

Röviden : 32 éves, 182 cm, 80 kg, nyugodt ember vagyok, akit nem hoz izgalomba a nyélgáz, imádok motorozni, utazni vele, haladni persze, nem poroszkálni.

Számomra tökéletes az A2 kategória, hosszútávban gondolkodom, nem vonzanak a nagyobb motorok, Érden lakom, így ingáznék, Bp. kb 20-25 km oda és vissza is.

Egy Suzuki GS500 E-vel tanultam, és vizsgáztam, tetszett a motort, nekem szimpatikus a külcsín, elegendő a nyomaték. Mondjuk hiányzik az üzemanyagszint-jelzés, de ez már gondolom kukacoskodás.

Nyilván szeretném kimaxolni az A2 határait, a következő motorokat nézegettem, a tető kb. 1 millió:

Suzuki GS500E - ezen tanultam, nekem bejött

Suzuki GS500F - tudom ez is E, csak idomos

Yamaha MT-03 - nagyon pofás, csibész kis gép, tesztekben dicsérik

Kawasaki 300/250 - ez a kis ninja nagyon szívdöglesztő

Yamaha YZF R3 - akárcsak a ninja, ő is szépséges

Pegaso 650 - tesztek alapján megbízható, szép.

Illetve bármi, amit javasolsz.

Szóval kérlek szépen segíts. Ingázásra minden nap, biztos túráznék is vele, elvégre most lettem csak motoros, mindent fel akarok fedezni, amire eddig nem volt lehetőség, esetleg csomagnak egy hátsó dobozt elbírjon, utast egy ideig úgysem viszek.

Nagyon köszönöm előre is!

Üdvözlet/tisztelet: Zsolti

Távolról sincs vége, olvasson még

BMW vagy Triumph?

2017. november 27., 13:10 Módosítva: 2017.12.19 06:30
40

Kedves Nepperűző!

Újrekezdő motorosként (5-6 éve nem motoroztam) érdeklődnék, hogy a BMW F800 és a Triumph Tiger 800 XR/XC típusok közül ön melyiket ajánlaná. A cél hétköznapokban munkábajárás (Budapesten), 1-2 havonta túrázás, elsősorban dobozokkal két személlyel, akár 5-600 km/napra is. A keret kb 1,5-2 millió Ft, a magasságom 2 méter.

Több tesztet is olvastam, a Tigert inkább aszfaltra, a GS-t inkább offroadra ajánlják, viszont az F700GS-t (ami a BMW aszfaltra szánt modellje) mintha kicsinek érezném. Az ABS fontos szempont lenne.

Köszönettel:

Benedek

Távolról sincs vége, olvasson még

Nehéz kérdés: A2-es sportmotort, olcsón

2017. november 24., 16:49 Módosítva: 2017.12.05 06:15

Tisztelt Nepperűző!

Következő hetekben indulnék megnézni illetve vásárolni újjonnan begyűjtött jogosítványomhoz motort. A kiszemelt egy (illetve összesen 3) Suzuki RF400-as, és kíváncsi lennék a véleményére! Sokan írták, hogy sosem szerzek hozzá alkatrészt, lomha stb! Megéri belelépni? Tényleg nincs hozzá alkatrész? Kezdő motornak megfelel? Kisebb (2-300km-es ) túrákra mennék vele, illetve néha cirkálni a környéken. Esetleg tudna ajánlani Friss A2 jogsihoz sport vagy túra-sport motort, amit érdemes lenne megnéznem? Válaszát előre is köszönöm!

Tisztelettel: Sándor

Távolról sincs vége, olvasson még

Honda NC700X vs. Kawasaki Versys 650

2017. november 23., 13:02 Módosítva: 2017.12.05 06:15
9

Tisztelt Nepperűző!

Jelenleg egy Suzuki GS500-zal motorozok, ami az ésszerű közlekedéshez elég. Kategóriát szeretnék váltan, megbízható, kényelmes motort keresek a 186 cm-es magasságomhoz. A mindennapi használat mellett 300-500km-es kis gurulásokra használnám. Fontos az utas kényelme is.

Két típus között dilemmázok. Egyik a Honda NC700X (2012), amit elsősorban DCT-vel ajánlanak, de ragaszkodok a hagyományos váltóhoz. Illetve a Kawasaki Versys 650 (2008). Ami öregebb viszont olcsóbban hozzá lehet jutni.

Ön melyiket ajánlaná és miért?

Válaszát elöre is köszönöm.

Tisztelettel: Sándor

Távolról sincs vége, olvasson még

Honda NC700-at hosszú távra

2017. november 15., 16:45 Módosítva: 2018.01.04 06:23
36

Üdv!

Motor vásárlás előtt állok, alapvetően kezdő motoros vagyok, 2012-2014 közötti, ABS-es Honda NC700S-re esett a választásom. Arra szeretnék választ kapni:

- alapvetően mi a külömbség az S és X között?

- mennyi egy karbantartott, 30 000 km-t futott motor reális ára?

Hosszú távra szeretném kb. 1,4 milliót szánok rá. Ha lenne más ötlet, szívesen meghallgatom.

Köszönettel: Gyu

Távolról sincs vége, olvasson még

Miért nem népszerű a KLE500?

2017. november 4., 11:54 Módosítva: 2017.12.05 06:15
4

Kedves Nepperűző!

Első motoromat venném meg hamarosan, ami lehetőleg nem túl nagy, túra-enduró. Hosszas keresgélés után a Kawasaki KLE500-on akadt rajta a szemem. Olcsó, megbízható, könnyen fentarthatónak írják, még sem népszerű. Ez egy csapda, vagy tuti vétel?

Köszönöm

Misi

Távolról sincs vége, olvasson még

Kivont okmányos enduró Ausztriából

2017. november 3., 12:45 Módosítva: 2017.11.29 06:23
20

Tisztelt Nepperűző!

Ausztriából szeretnék vásárolni egy KTM EXC 250F típusú motorkerékpárt. A motor papíros, azonban 2009 óta nincs forgalomban (legalábbis ezt a mondatot "War bis jetzt auch angemeldet, Pickerl aber seit 2009 nicht mehr gemacht" így tudtam értelmezni. A kérdésem az, hogy ha én ezt a motort szeretném megvásárolni, azonban nem szeretném itthon forgalomba helyezni, és ott használni, ergo nincs szükségem érvényes műszakira (sőt, esetemben az volna a legszerencsésebb, ha papír nélküli lenne a motor, de hát ugye nem az, emiatt is a kérdésem), mi a menete a motor behozatalának, illetve milyen költségekkel kell számolnom?

Válaszát előre is köszönöm!

Üdvözlettel: Bence

Távolról sincs vége, olvasson még

Kéne egy kis tatam-tatam

2017. november 1., 11:56 Módosítva: 2017.11.22 06:33
34

Tisztelt Nepperűző!

Az agyamban már régóta egy V2-es motor hangja dübörög, így arra jutottam, hogy lecserélem szeretett Beverly-met egy nagyobb, 600-650-es motorra. Teszem ezt azért is, mert szeretném néha elhagyni a várost motorral. Három motor van nálam favoritban: Ducati Monster 600, Suzuki SV650, és - egy kicsit számomra kakukktojás - Honda NT650. Nekem a Revere a legszimpibb csak kicsit parázok a viszonylag nagy súlyától (230 kg), hogy ez mennyire lehet probléma a városi közlekedésben. Illetve láttam sok visszafojtott változatot, érdekelne, érdemes-e foglalkozni ennek az kiiktatásával, vagy eleve vegyem meg az 57 Lóerőset.

Válaszát előre is köszönöm, PPP

Távolról sincs vége, olvasson még

Az elképzelés: két személy és három doboz

2017. október 31., 10:43 Módosítva: 2017.11.07 11:07
6

Kedves Nepperűző!

Motorvásárlás előtt állok. Leginkább túrázásra lenne használva, de számít a sportosság is, ha oda kell csapni a lovak közé. Két személlyel és három dobozzal az elképzelés. Amiket eddig néztem, de a döntésben még nem sikerült előre jutni:

- Suzuki GSX650F ez az ami kinézetre mindent visz. Erőben nemtudom mennyire lenne alkalmas

- Honda VFR800 VTEC, itt a szelepváltás a mumus, sok negatívumot olvasni róla

-Honda CBF1000, na, ezt kinézet terén inkább hanyagoljuk, de erőben viszont ott van

- Yamaha Fazer 600, ami CBF1000 hasonmás

Sokat segítene esetleg egy tapasztalt leírás ezekről, valamint a feltételeknek melyik lenne a legideálisabb?

Köszönöm előre is.

Tamás

Távolról sincs vége, olvasson még

Kawát sok kilométerrel

2017. október 20., 16:43 Módosítva: 2017.11.01 11:58
2

Tisztelt Nepperűző!

Nagyon tetszik egy Kawasaki VN 750 Twin típusú motorkerékpár, 1989-es.

Már van benne 70000 km, olyan 400-450 ezer forint lenne a vételára. A kérdésem az lenne, hogy ennyi kilométerrel nem túl nagy kockázat megvenni? Nem tudom, be merjem e vállalni? Németországból származik, ha ez számít valamit.

Előre is köszönöm a segítséget!

Üdvözlettel:

Sándor

Távolról sincs vége, olvasson még

Jó lesz a BMW, vagy legyen egy Suzuki?

2017. október 19., 12:11 Módosítva: 2017.11.06 13:07

Sziasztok!

Jövőre szeretnék beruházni egy nagymotorra, csak a kettő közül nem tudok válaszolni: az egyik a BMW F 800 ST, a másik a Suzuki GSX650F.

Mindenképpen egy sportosan kinéző túra motorra van szükségem napi használatra, városban munkába járáshoz és hétvégente egy kis túrához. Melyik lenne a megbízhatóbb és a jobb motor szerintetek? Előre is köszönöm! Ferenc

Távolról sincs vége, olvasson még