Nepperűző

BMW RT-t kezdő motornak?

2017. október 17., 11:05 Módosítva: 2017.11.02 12:13
111

Tisztelt Nepperűző!

A 40. évemet elhagyva régi vágyam teljesült, megszereztem a motorjogsit. Egy kicsit úgy vagyok vele, mint a Lali az Üvegtigrisben, csak nekem BMW-t, vagy semmit. Az R 1200 RT-vel szimpatizálok, csak az a kérdés, hogy mekkora taposóaknák vannak a 2 milliós ársávban, ahol 70-100 ezer kilómétert futott, facelift előtti darabokat hirdetnek.

Köszönettel: Péter

Távolról sincs vége, olvasson még

Ideális pályamotor

2017. október 13., 14:22 Módosítva: 2017.11.02 12:13
1

Kedves Nepperűző!

10 éves közúti karrier után pályázásra keresek valami olyasmit, aminek relative olcsó a fenntartása (gumi, fékek), és élményt is ad. Kb. 1 misi a keret. Mivel lábon mennék vele a pályára, rendszámos kellene. Adja magát a 600-as Gixer, esetleg KTM Duke 390? Egyéb ötlet, kifejezetten pályára?

Köszi,

Géza

Távolról sincs vége, olvasson még

A2-es motort hosszú távra

2017. október 4., 13:32 Módosítva: 2017.11.02 06:36
1

Kedves Nepperűző!

Friss A2-es jogsimhoz keresek valami kétkerekűt.

Főbb szempontok:

- Egyenes háttal lehessen rajta ülni

- Kényelmes utas ülés

- ABS, dobozolható legyen

Használt gép esetén a keret 8-900e Ft. De mivel számomra ez a kategória teljesen megfelel nem tervezek feljebb váltani, így az új motor is megfordult a fejemben.

Használt esetén alábbiakat néztem ki.

- CBF500 folytott verzió

- XL600 Transalp

- MT-03

- Aprilia Pegaso 650 (XT660 blokkos injektoros)

Természetesen szívesen várom a javaslatokat.

Új vas esetén a Versys X300-at néztem ki.

Üdv. Zs

Távolról sincs vége, olvasson még

Cruiser vagy power cruiser?

2017. szeptember 29., 12:53 Módosítva: 2017.10.20 16:45

Kedves nepperűző!

Jelenleg egy CBF1000-et hajtok, de kategóriát szeretnék váltani.

Ami nagyon tetszik, az a Kawasaki VN1500 Classic, csak tartok tőle, mert nem ismerem ezeket a gépeket. A Honda VTX1300-ról sok jót hallani, de nem annyira jön be, mint a VN1500. A keretem 5000-6500€ lenne. Vagy esetleg a VTX1800? Kicsit drágább, de az is bele férne.

Ön melyiket választaná és miért?

Válaszát elöre is köszönöm.

Tisztelettel: István

Távolról sincs vége, olvasson még

Milyen robogóval tanuljak, mielőtt veszek egy drága Vespát?

2017. szeptember 28., 11:58 Módosítva: 2017.10.09 08:48

Kedves Totalbike szerkesztőség!

Segítségetekre lenne szükségem, szeretnék elkezdeni robogózni. Nagy álmom egy új Vespa, de mielőtt beruháznék egy ilyenre, szeretnék egy olyat vásárolni, ami kevésbé fáj, ha még a tanulói szakaszban felborulok, megsérül stb. Amire szükségem lenne, az semmi különös, csak egy megbízható 50-es robogó, amin gyakorolhatnék, és elkezdeném felvenni a ritmust a kétkerekűekkel. Arra gondoltam, hogy ilyen tanulói eszközre kb. 200 ezer forintot szánnék. Az lenne a kérdésem, hogy milyen típusok azok, amiket eddig az összeghatárig ajánlani tudnátok nekem, tapasztalataitok alapján, ha a fő cél a megbízhatóság.

Másik kérdésem az a védőruha. Ezen nem vagyok hajlandó spórolni, itt esetleg bukósisak, kesztyű, kabát tipusokban mit ajánlanátok, pénz nem számít csak a biztonság, elvégre nem vagyok sárkány és csak egy fejem van.

Ui. ha a szerkeztőségben pl. Winkler úr megválna a Vino-tól ne tartsátok magatokban. :)

Válaszotokat előre is nagyon szépen köszönöm!

Üdv.

Péter

Távolról sincs vége, olvasson még

Maradjak a túránál, vagy eljött a sporttúra ideje?

2017. szeptember 23., 13:24 Módosítva: 2017.10.05 06:22
7

Tisztelt Nepperűző !

Kb. 55 000 kilométernyi Yamaha XJ900S Diversion használat után (bár csak 67 000 km van a drágaságomban) kicsit többre, jobbra vágyom.

A pénz a legkevesebb, tehát az nem számít. Úgyis motorbeszámítás és/vagy részletfizetés jöhet csak szóba.

Yamaha FJR1300 , Honda VFR1200 esetleg VFR800 vagy Suzuki DL650 legyen? Nem szeretek láncot ápolni, felnit takarítani. Ebből a szempontból a két kardános esélyesebb. Az utóbbiak súly/lóerő (bocsánat, kW ) aránya viszont talán kedvezőbb. Mivel a mostani gépre a karbantartáson kívül nem kellett költenem, ezért a tartósság, komoly futásteljesítmény mellett/után a használati élvezet, ami számít.

Köszönettel: Csaba

Távolról sincs vége, olvasson még

Újrakezdéshez egyhengerest

2017. szeptember 22., 16:27 Módosítva: 2017.10.16 06:36
37

Kedves Nepperűző!

Én is föltennék önnek egy rendkívül eredeti, és ritkán elhangzó kérdést: melyiket válasszam? Újrakezdéshez két típus került a látóterembe. Nagyjából azonos áron kapnám meg a Suzuki DR650 RS-t és az Aprilia Pegaso 650-et. Egyik 96-os (S), másik 2000-es(A), a Suzukiban 20000 van, az Apriliában 30000. A Suzuki a drágább... Mindkettőről sok jót olvastam. Számomra elsődleges a megbízhatóság és a kis szervizigény. Rövid túrákra, örömmotorozásra használnám, gyakran két személlyel.

Köszönöm a segítségét!

Távolról sincs vége, olvasson még

Kizárólag a motorozási élmény a szempont

2017. szeptember 21., 16:51 Módosítva: 2017.09.26 06:46
69

Kedves Nepperűző !

Kifejezetten motorozási élményt keresve, a két kedvenc típusom a Honda CB1300 és a Hornet 900-as.

Eddig csak olvastam róluk, nem volt szerencsém kipróbálni egyiket sem, és azt is tudom, hogy nem azonos kategória a kettő. A kérdésem az lenne hogy, Ön szerint a két típus közül vajon melyikkel lehet élménydúsabb, élvezetesebb motorozást elérni, gondolok itt a gyorsulásra, kezelhetőségre, fordulékonyságra. Természetesen nem utolsó szempont a megbízhatóság sem, ha lehet azt mondani, az igénytelenebb típust preferálnám inkább!

Köszönettel: Laci

Távolról sincs vége, olvasson még

Sporttúrából mit?

2017. szeptember 13., 08:49 Módosítva: 2017.09.28 06:49
3

Kedves Nepperűző!

Nagy dilemmában vagyok. Most állok motorvásárlás előtt. Főként túrára lenne használva, de a sportos része is fontos. Tehát szedje a lábát, ha odarántom. Nem tetszik a nagyon egyenesen ülős testhelyzet, ezért széles a paletta. Ezeket néztem eddig:

- Honda VFR800 VTEC. Itt a szelepváltas, ami vissza tart.

- Honda CBR600 F4i

- Honda CBF1000

- Suzuki SV 1000S. Itt a V2, ami idegen.

Kritériumok:

- injektoros

- vízhűtéses

- pakolható

Általában 2 személy és 3 doboz cuccokkal lenne terhelve. Melyik lenne ideális?

Köszönöm előre is.

Távolról sincs vége, olvasson még

Miért jobb a Kawa, mint az Aprilia?

2017. szeptember 4., 13:53 Módosítva: 2017.09.26 06:46
2

Üdvözlöm!

Tanácsát szeretném kérni mert elvesztem a motorok között. Kezdő motort szeretnék A2-es jogsival, és nagyon szimpatizálok egy 250-es Ninja-val. Viszont nézegettem 125-ös gépeket is (pontosabban Aprilia RS-t) és feltűnt, hogy lóerőben nincsen nagy különbség, körül-belül 28-35 lóerőket találtam minden hirdetésben. A kérdésem az lenne, hogy miért lenne jobb a Kawa 700-800 körül, mint egy Aprilia 400 környékén? Leginkább környéken motorozásra, illetve kisebb, 100-150 km-es túrákra használnám.

Válaszát előre is köszönöm!

Távolról sincs vége, olvasson még

Hatszázas vagy ezres motort?

2017. augusztus 31., 17:31 Módosítva: 2017.10.03 08:58
69

Tisztelt Nepperűző?

Nagy dilemmával küzdök, ahogy a levél tárgya is szól: 600-as vagy 1000-es motort vegyek?Miután leraktam nagy A-t, egy Honda CB250F-fel (Jade) mentem 5000 kilométer felett. Miután fájó szívvel eladtam, keresem az utódját.Ami nagyon tetszik, az a Honda CBR600 F4i, valamint a Yamaha FZ1 Fazer (2006-).A motort főleg hétvégén használnám, itt belföldön kb Bp- Balcsi és hasonló távolságokra.

Egy évbe max. egyszer egy nagyobb külföldi túra, mondjuk Horvátországba vagy Ausztriába. Mindenféleképpen sor 4 motorokat prefelrálom a hangjuk miatt. Köszönöm a segítséget!

Üdv: Gábor

Távolról sincs vége, olvasson még

Négyütemű robogót, szigorúan közlekedésre

2017. augusztus 25., 16:23 Módosítva: 2017.09.28 06:49

Sziasztok!

Mi lenne a legjobb 50-es robogó számomra?

- Csak Budapesten használom

- 5 km reggel munkába, 5km este haza munkából.

- Egyátalán nem számít a motorozás élménye, kizárólag közlekedési eszköz

- Legalább elöl tárcsafék

- Normális plexi (leginkább gyári) beszerezhető rá

- Tucano kompatibilis

- Négyütemű

- Lehetőleg injektoros ÉS megbízható (tudom, hogy a karbi nagyon jó, de nekem bármilyen karbis autóm volt, az sosem működött tökéletesen). Ha mégis bedöglik, vállalom a kockázatát

- 250e Ft-ból legyen meg a motor.

Honda NSC 50 Vision eddig a leginkább szimpatikus típus, mi lehet ennél jobb?

Itthon ebből nem nagy a választék, honnan hozzak belőle?

(Évek múlva lepapírozható egy külföldi, ha esetleg bevezetik a rendszámozást?)

- bónusz kérdés: milyen gumi jó esős, hűvös időben is? (kopás nem lényeg, hiszen előbb öregszik majd el)

Köszönettel: Gábor

Távolról sincs vége, olvasson még

Játszós motor öt kilóból

2017. augusztus 24., 15:46 Módosítva: 2017.09.26 06:46
35

Kedves Totalbike Nepperűző!

A Honda Deauville-em mellé szeretnék egy játszómotort.

A Deauville tökéletesen teszi dolgát mint kényelmes, megbízható, jól pakolható, kétszemélyes utazómotor, de kellene mellé valami, ami felpezsdíti a véremet.

Szóval kellene egy könnyű, jó futóművű és fékű motorkerékpár, amiben van kraft, és aminek a blokkja fújtasson, vonyítson, hörögjön, szóval álljon fel a szőr a karomon, ha meghallom. Az egyhengeresek kivételével jöhet minden, ami eszedbe jut.

A küllem/évjárat nem érdekel, nem kell, hogy eljusson a világ végére egy tankkal, és az utas kényelmét is letojom.

A játékra 5-600.000Ft + rendbetétel összeget szánnék.

Mit ajánlasz?

Köszi

Csabi

Távolról sincs vége, olvasson még

Nyomatékos 125-öst?

2017. augusztus 22., 11:38 Módosítva: 2017.09.26 06:46
12

Kedves Totalbike Nepperűző!

Városi robogó vételén gondolkozom, amivel azért kisebb országos túrát is meglehet tenni. Honda PCX-et és Forzát nézegettem. Újat esetleg alig használtat szeretnék venni. A keret nagyjából 1 millió forint. Hasonló modellek után érdeklődnék, amik kategórián belül nyomatékosabbak.

A választ előre is köszönöm!

Zoltán

Távolról sincs vége, olvasson még

Városba jó lesz-e a Sportcity?

2017. augusztus 16., 09:37 Módosítva: 2017.09.26 06:46
4

Tisztelt Csikós úr,


régebben olvastam, hogy feleségének egy Aprilia Sportcity robogót vásároltak - nem teljesen gond nélkül -, és mivel most én is hasonlón töröm a fejemet, érdekelnék, hogy eddigi tapasztalatai alapján ajánlaná-e a típust, vagy inkább kerüljem messze el.

Nekem tetszik a kompakt mérete és dinamikus formája, valamint a 200-as motor teljesítménye is meggyőzőnek tűnik. Városi rohangálásra venném, nagyobb motor után és autó mellé, költségtakarékossági okokból.

Megtisztelő válaszát előre is köszönöm!

Tisztelettel,

Bálint

Üdv Bálint,

mint konstrukció, nagyon jó kis motor a Sportcity 200, isteni a futóműve, a könnyű kasznihoz elég erős a motorja is, a fékje sem különösebben rossz. Ami engem zavar benne: nagyon magasan ülsz rajta (pedig 187 cm vagyok) és a 15-ös kerekek ellenére is cudarul ráz.

2009-Aprilia-SportcityOne125a

A miénkkel akadt azért probléma - rögtön műszert kellett benne cserélnünk, mert az olasz napon ronggyá hullámosodott a számlapja, annyira, hogy a mutató moccanni sem bírt és az LCD-s rész is alig volt olvasható, aztán alig egy hónappal a megvétel után vízpumpát kellett benne cserélni, majd rá egy évre volt egy rejtélyes melegedése (check engine-lámpával, minden egyébbel), amit hosszas és kínos légtelenítéssel orvosolt a szerelő. Télen 3,5, nyáron inkább 3 liter körül eszik, leveri a forgalom nagy részét. Jó kis motor amúgy.

Üdv:

Csikós Zsolt

Kezdőmotor A2 kategóriában

2017. augusztus 3., 14:52 Módosítva: 2017.09.05 06:22
4

Üdvözlöm!

Friss jogosítványhoz keresek motort A2-es kategóriában, legfeljebb 700 000 Forintig. Több lehetőséget találtam, de három típus van szem előtt igazán: elérhetősége miatt a Honda CBF250-es, ezekből sok van, többféle felszereltséggel; a Honda VTR 250-es nagyon tetszik, de nem tudom, megéri-e az árkülönbözetet. Valamint a Yamaha YBR 250-est ajánlották még. Leginkább szezonban használnám, rövidebb túrákra. Mely típust ajánlaná?

Válaszát előre is köszönöm

Viktória

Távolról sincs vége, olvasson még

Motorral mennék mindenhova. De melyikkel?

2017. augusztus 1., 15:26 Módosítva: 2017.08.29 07:16
1

Tisztelt Nepperűző!

Frissen szerzett A korlátlan jogosítványhoz keresnék megfelelő motort (2 évig vezettem előtte GS500-at) 184 cm magas vagyok és 77 kiló. Hétköznap városban, hétvégente 60-250 kilométerre használnám legfőképp. Szeretném, hogy nagyobb túrákon se okozzon csalódást, Erdély vagy éppen a Dolomitok szerpentinein. Használt motorra 1,5 millió körül, újra pedig 3 milliót tudnék áldozni. Elképzelésekből volt több is, (Norge 1200, MT-07, SV650, Deauville 700, ER6-N, CB/CBF 600/1000, V-Strom), de nem tudom számomra milyen motor lehetne a legalkalmasabb. Ezért fordultam Önhöz segítségül.

Köszönettel: Kiss D G

Távolról sincs vége, olvasson még

Milyen mopedet érdemes venni?

2017. július 20., 11:03 Módosítva: 2017.08.09 06:15
31

Üdv,

Időről időre befűtöm magam mopedvásárlással kapcsolatban, és olyankor mindig rátalálok a blogra is, amibe fejest ugrom és teljesen elmerülök.

Szoktak-e megkeresni titeket mopedvásárlással kapcsolatban? Született-e már ilyen cikk az oldalon? (Én nem találtam meg.) Nem szeretnék visszaélni a lelkesedésetekkel, ami a blogot is hajtja, de ha tudtok ajánlani olvasnivalót, ami mentén esetleg el tudok indulni, tájolni tudom magam, hogy mit érdemes nézni, mit nem, akkor hálás lennék.

Köszi a segítséget,

Attila

Távolról sincs vége, olvasson még

110 kontra 300

2017. június 30., 13:14 Módosítva: 2017.08.23 06:27
22

Üdvözlöm!
Új robogó vásárlását tervezem. Honda NSC110 ill. Suzuki Address 110 került célpontba. Address-t próbáltam is, talán egy picit kevés teljesítményre, mert 100 kg és 185 magas vagyok, de elmegy, mégsem 50-es. Viszont megláttam a Honda SH300-at. Véleményekben, tesztekben jók a visszajelzések, karcsú, mozgékony, erőben sincs hiány. Kérdésem: megér 1 millióval többet a fent említett 110-esekkel szemben? Kihasználható a teljesítménye egy mindennapos használatú robogóban? Válaszát előre is köszönöm!

Üdv: Árpi

Távolról sincs vége, olvasson még

Transalpot kezdőmotornak?

2017. június 29., 12:20 Módosítva: 2017.08.09 06:15
59

Kedves Nepperűző!

Sikeres "A" kategóriás jogosítvány megszerzése után, motorvásárlásban kérnék tanácsot. 27 évesen a szívem nem húz a gyors, vagány motorok felé. Valami egyszerűbbet szereténk. Sokat kirándulunk, túrázunk. Ezért kezdtem el a Honda Transalpokkal szemezni. A 94-es évjáratal vagy a 2000 utániakkal 2004-ig. Érdemes kezdőként ezt a motort választanom?

Mennyire megbízhatók?

Tisztelettel: Gábor

Távolról sincs vége, olvasson még

Hogyan vegyek sérült motort?

2017. június 19., 18:05 Módosítva: 2017.08.09 06:15
11

Tisztelt Nepperűző!

A napokban gyűlt össze annyi pénzem, hogy motor után nézelődjek. Találtam egy 99-es évjáratú, behozott Kawasaki Ninját (ZX6R), ami képek alapján csak kevésbé sérült (két oldalidom tört el). Az ára miatt nem vagyok gyanakvó, de a kérdésem az lenne, hogy mire érdemes odafigyelnem megtekintéskor? Nem lenne jó, ha a komolyabb hibákra, sérülésekre csak vásárlás után jönnék rá.

Köszönöm előre is.

Távolról sincs vége, olvasson még

Hornet vagy más?

2017. június 9., 16:52 Módosítva: 2017.08.23 06:27
58

Kedves Nepperűző!

Már több mint 10 éve robogózóm, és egy gyermekkori álmom vált valóra azzal, hogy tavaly nyáron megszereztem a jogosítványt nagy motorra. A teljességhez persze szeretnék egy nagyobb motort is.

Nincs nagy jártasságom a motortípusokat illetően, de Horneten tanultam, így azt gondoltam, elsőre megfelelő lesz, s bár szeretném betartani a fokozatosság elvét, elkezdtem szemezgetni a Kawasaki ZR-7-essel is.

Igazándiból csak kisebb magyarországi túrákra használnám, viszont nekem nagyon fontos az ülésmagasság, mert 177 cm-es termettel és viszonylag hosszú lábakkal rendelkezem.:)

Előre is nagyon köszönöm!

Kata

Távolról sincs vége, olvasson még

Sport-túra friss korlátlan jogsihoz

2017. május 29., 16:40 Módosítva: 2017.06.30 13:14
46

Tisztelt Nepperűző!

Most lett meg az A korlátlan jogosítványom, és tanácsot szeretnék kérni motorvásárlás terén! Ez lesz az első nagymotorom (robogóztam évekig).

Alapvetően Kawasaki párti vagyok, de valamilyen sport-túra motorban kellene gondolkodnom, mert a következőkre használnám: napi munkába járás (városban, rövid távok), hétvégente túrázgatni, hosszabb távokra is (megbízható technika, nem túl drága karbantartási költségekkel), illetve illik a 173 cm-es magasságomhoz.

Kérdésem az lenne, hogy véleménye szerint mik lennének azok a típusok, amik között érdemes lenne nézelődni, illetve használt vagy új?

Köszönettel,

János

Távolról sincs vége, olvasson még

Kisipari olaszt szabad?

2017. május 26., 13:55 Módosítva: 2017.07.09 11:27
24

Kedves Nepperűző!

Sok éve használok nagy megelégedéssel egy első generációs VFR800-ast. Jó motor, megbízható motor (több mint 140e km van benne, de csak megy, és megy, 100 ezret én tettem bele), de egyre inkább vágyom a túraendurók nyujtotta kényelemre (lehet, hogy a kor teszi?). Az egyik ilyen kiszemelt a Moto Morini Grandpasso lenne. Kérdésem annyi, hogy mennyire kell félni egy ilyen kis olasz cég termékétől? Mennyire elérhetőek alkatrészek hozzá, illetve mennyire számít megbízhatónak? Nem kergetek álmokat, nem VFR szintet várok, de azért nem szeretnék még egy motorra való alkatrészt, és hozzá való szerszámokat magammal hurcolászni.

Szereléstől nem riadok vissza, van saját műhelyem, és szerzámozottságom se mondható rossznak.

Ködoszlató válaszod előre is köszönöm.

Lali

Távolról sincs vége, olvasson még

Praktikus naked, ami nem NC700

2017. május 24., 17:29 Módosítva: 2017.06.03 10:14

Kedves Nepperűző!

Jelenleg egy 2012-es 250 ccm X-Maxot hajtok. Nagyon szeretem, de a felhasználási körülményeimhez nem igazán passzol. 50-50%-ban használom városban és kisebb, jellemzően 60 km körüli távolságokra. A városban nincs vele baj, de városon kívül harmatos a teljeítménye. Utazó tempóban az a 100-110 km/h tökéletes, csak néha az autósok nagyon viccesek, és amikor 90nél elkezdem előzni, akkor ő is rágyorsít... Másik problémám vele, hogy sajnos nincs benne ABS. Mivel a biztonság elsődleges szempont, többek között ez is szerepet játszik a cserében.

Eddig a problémámra még nem lenne nehéz javasolni motort, de most jön az erős szűkítés. Munkámból kifolyólag elég sűrűn kell vinnem magammal aktákat. Az X-max ülés alatti tárolója bődületes mennyiséget befogad, közel sincs ennyi helyre szükségem, azonban 1-2 dossziét néha benne kell hagyjak a motorban. (+ tárcsafékzár, iratok, stb...) Itt sajnos megtorpan a tudásom, mert nem nagyon találok olyan motort ami ennek a célnak megfelelne.

Nagyobb robogót nem szeretnék, mindenképpen váltós motorban gondolkozok. Topboxot, és oldaldobozt se szeretnék állandóra a motorra. A-s jogosítvánnyal rendelkezek, úgyhogy a teljesítmény nem akadály, de 100 LE-nél erősebbre nincs szükségem. Mindenképpen használtban gondolkozok, Németországból, vagy Olaszországból hoznám be, kb. €4500-5000-t szánok a motorra, a szállítás, névre írás, reg. adó, első szervíz ebben nincs benne, az természetesen ezen felül értendő. Korban maradnék a kb. 4-5 éves motornál, elsősorban a sportos naked bike-ok tetszenek, mint a Kawasaki ER-6N, Yamaha XJ6, MT-07 stb... Mint már fentebb említettem fontos, hogy ABS-es legyen a modell.

Ezen kritériumoknak amit eddig találtam, kizárólag a Honda NC modellcsalád felel meg. A tank helyén lévő tároló tökéletesen megfelelne a célomnak, azonban kicsit kevésnek találom a teljesítményét. Az a 48LE (700s) illetve 54 LE (750s) nem tűnik nagyon acélosnak, valamint ha jól olvastam, akkor a fordulatszám is leszabályoz olyan 7000 magasságában, amit egy átlagos autó is tud. Inkább abban a 70-80 LE-s kategóriában gondolkoznék, mint a fentebbi modellek. Sajnos nem tudom kipróbálni a Hondát, hogy a való életben mit tud a gép, így csak a számokból tudok kiindulni. Pályázni nem tervezek vele, csak közlekedésre, és alkalomadtán túrázásra használnám.

Önnek mi a véleménye arről a modellről? Mennyire kevés az a 48, 54 LE?

Ezen kívül a modellen kívül esetleg tud-e valamit javasolni alternatívaként, aminek van valami hasonlóan praktikus zárható tárolója?

Ha ez a motor valóban nem olyan dinamikus, akkor azért átgondolom, hogy feláldozom a zárt gyári tárolóhelyet, és használok egy zárható topboxot. Abban az esetben milyen modellt javasol az említett paraméterekkel?

- kb. 4-5 éves- ABS- sport naked forma- kb. €4.500-5.000 (Német/Olasz vételár)- 70-80 Le teljesítmény

Segítségét előre is köszönöm.
Üdvözlettel: SzabTiv

Távolról sincs vége, olvasson még