Húsz kép, ami megmagyarázza, miért ez volt az év legjobb bulija.
Legalábbis a pályán, ott hajtás van. Máskülönben óriási buli volt megint a Totalbike24.
Ha gondolkodnék, mielőtt döntéseket hozok, életem egyik legjobb élményéről maradtam volna le. Nem kérdés, a Totalbike24 a legkirályabb motoros buli evör.
Mi marad egy halom esés és 24 óra gyilkolás után egy öreg ötvenesből?
Itt vannak verseny végi átvizsgálás eredményei, kit, miért zártunk ki, illetve a végleges helyezések. Plusz a tanulság.
Élő közvetítés a pálya széléről, ez a legridegebb verseny, 50-es robogókkal, 24 órán keresztül.
Motorversenyezni simán a legjobb érzés, ha pedig már összehozzuk az év versenyét, nincs az az isten, hogy ne induljunk el rajta.
Idén akkora rajtuk a nyomás, hogy változtatni kényszerültek az eddigi nyerő formáción.
Eddig még csak távolról láttam azt a robogót, amivel négy nap múlva, egy huszonnégy órás futamon elméletileg versenyezni fogok. Mi is volt az? Asszem egy Gilera...
Az első évet ellazázták, a másodikon odatették magukat, idén pedig nyerni jönnek.
Tavaly csak ígérték, akkor egy baleset közbe szólt. DE MOST TÉNYLEG!
Csak a nyélgázt és a satuféket ismerik – ez a tudásanyag elég általában elég a jó helyezéshez.
Fiatalokból verbuválódott újonc csapat, első bálozók, de van stratégiájuk.
Titkos B-csapat, érettségi közben leadott nevezés, voltak itt kalandok.
Már a gépválasztásért jár a respekt, már amennyiben nem a gép választotta őket.
Először csak tetszett a nevük, aztán megláttam a névsort.
Lelövöm a poént, ez a kétszeres győztes Big Hero tartalékcsapata.
Az SR 50 beszerzése óta foglalkoztatja a szerkesztőséget a nagy kérdés: lehet-e jobb, mint a Berzerker?
Szó szerint, mikor már mindenki elvette, ők akkor is hajtottak.
Nem marad adószakértők nélkül a verseny, két éve a harmadik helyre könyvelték be magukat.
Egy ötvenes robogóval versenypályán? Nehezebb, mint gondoltam.
Láttam már őket motorozni, nem lő nagyon mellé, aki feltesz rájuk egy kisebb összeget.
Egy pillanatig nem gondoltam az év üzletének. Volt is csodálkozás mindenféle előjellel.
A technikai tudás hiányát bátorsággal pótolom. A nagy mentések már megvannak, de van hova fejlődni.
Kijelölték a felelősségi köröket, ez a legjobb: belepofázni mindenbe, és utólag megmondani, hogy mit hogyan kellett volna.
A mezőny második felét célozzuk meg idén is. Egy erős péntek este után ki a franc akar sietni?
Tényleg óvatosan, az olvasása fizikai fájdalommal jár.
Tavaly nagyon szorongatták a szerkesztőségi csapatot, de műszaki hibák megakadályozták a nagy előzést.
Azt hitték, könnyű lesz. Nem volt az, de megint megpróbálják.
Járműért még ennyit nem kutattam, de végül kitúrtuk az aranyrögöt.
Az sem lepne meg, ha Formula-1-es csapatok járnának át hozzájuk tanulni.
Gyorsak tapasztaltak, de ami legfontosabb: nagyon szerények.
Ismét egy komoly veterán csapat. Na jó, csak simán veterán csapat.
Régi-új csapat, tavaly egy második helyezéssel debütáltak, ráadásul nem csak a pályán teszik oda magukat. Ők a bulibáró osztag másik fele.
Tulajdonképpen ők találták ki a péntek esti nyitóbulit, aztán a pályán és a bukótérben is letették a térdüket és a névjegyüket.
Veterán csapat, akik idén nem bízták a véletlenre, és százötvenszer küldték be a nevezésüket.
Hol tudok parkolni? Mekkora hely lesz egy csapatnak? Hova nem léphetek be? Minden, amit a Totalbike24 helyszínéről tudni szeretnél.
A Műszaki Egyetem csapata idén ismert topmodellel és újabb büntetős poénokkal készül.
Utolsóként adták le a nevezést, és teljesen bevállalósan nyilatkoznak a titkos stratégiákról.
Nem szívesen nagy szavakat, de aki látta a versenygépüket, az nehezen heveri ki az élményt.
A gyorsgáz új értelmet nyer, üdvözöljük a Totalbike24 első épületgépész csapatát.
Paráztatóan profi csapat, ami nem volt lusta utána nézni, hány másodperc egy nap.
Igen, ez az, aminek látszik: szabályok és tudnivalók a nevezés előtt.