Hírek

Az olaszok két R-rel mondják: Brutale

november 15., 10:45 Módosítva: 2016-11-23 06:26:52
33

Amikor tavaly ősszel az MV Agusta bemutatta az új Brutale 800-at, azt írtuk, a forma annyira ütős lett, hogy akkor is vágynánk rá, ha történetesen a Komar moped technikáját alkalmazná. Ennyire ugyan nem volt drasztikus a helyzet, de azzal szembesülnünk kellett, hogy a korábbinál gyengébb és nehezebb is lett a meztelen olasz gép. Akinek az erő hiányzott, most megkapja: az EICMA-n bemutatták a Brutale 800 RR-t.

Távolról sincs vége, olvasson még

Ötvenéves lesz, most megújul

november 14., 16:50 Módosítva: 2016-11-17 16:12:57
37

A Moto Guzzi V7-es sorozata 1967-ben jelent meg. A jövőre ötvenéves modell azóta persze számos megújuláson átesett, a legutóbbi nagygenerált két évvel ezelőtt tartották meg. A 2017-es jubileumra most elkészült a V7 III.

Távolról sincs vége, olvasson még

Ez már majdnem a Dakar

november 14., 15:40 Módosítva: 2016-11-16 09:30:10
0

Több terepes gépét is felfrissítette a következő modellévre a Honda. A CRF250L formája ezzel a módosítással közelebb került a nagyobb testvérhez, a CRF450R-hez, motorja pedig már teljesíti az Euro 4-es normákat. Új, digitális műszeregységet kapott, a blokkolásgátló pedig az alapfelszereltség részét képezi.

Távolról sincs vége, olvasson még

Ez lesz a legkeményebb terep-Yamaha?

november 14., 14:32 Módosítva: 2016-11-18 17:55:20
27

Az XT600Z Ténéré ihlette a Yamaha legújabb tanulmányát. A milánói motorszalonon leleplezett T7 egy kemény célszerszámnak tűnik az első fotók alapján. Vélhetően túl sokat nem változtatnak már rajta a sorozatgyártásig.

Távolról sincs vége, olvasson még

Scramblerrel nyomul a Triumph is

november 12., 14:08 Módosítva: 2016-11-17 10:45:13
35

Teljesen új vázba építették be a Street Twinből már ismert 900 köbcentis blokkot a Triumph mérnökei. Így született meg a Street Scrambler, amelyet a milánói motorszalonon mutattak meg a nagyközönségnek. A vázat igyekeztek úgy kialakítani, hogy az a leginkább megfeleljen a scrambler stílusnak. A formatervezők az egyszerűségre törekedtek, de fontos szempont volt a testreszabhatóság is. A dupla kipufogót magasra húzták, az ülés cserélhető, lábtartóból pedig túra-stílusút kapunk.

Távolról sincs vége, olvasson még

Így néz ki egy alapmodell a Hondánál

november 12., 12:54 Módosítva: 2016-11-23 06:26:56
37

A Honda egy hónappal ezelőtt, a kölni Intermot szalonon mutatta be az új CBR1000RR Fireblade két változatát, az SP-t és az SP2-t. Azt már akkor is tudni lehetett, hogy a jövőre huszonöt éves modellből lesz egy alapmodell is – erre azonban mostanáig várni kellett.

Távolról sincs vége, olvasson még

Nem tudsz dönteni a stílusok között? Akkor ez a te géped!

november 12., 11:16 Módosítva: 2016-11-21 06:21:39
51

Két új géppel bővítette a Scrambler-családot a Ducati. Ezek közül az egyiknek ráadásul sikerült elég kretén nevet választani: Ducati Scrambler Café Racernek keresztelték. Bár mindkét irányzat a retrót képviseli, mégiscsak két különböző stílusról van szó, ez pedig így egyben nem hangzik túl átgondoltan.

Távolról sincs vége, olvasson még

Két kézzel mutatnak be a benzinmotoroknak

november 11., 15:55 Módosítva: 2016-11-16 09:30:09
7

Az olasz Energica neve egyre ismertebben cseng motoros körökben. Jelenleg két modelljük van: az Ego sportmotor (ez két változatban létezik), valamint a meztelen Eva. Hamarosan egy újabb géppel bővül a villanyhajtású paletta: az Esse Esse 9 tanulmányt Milánóban mutatták be.

Távolról sincs vége, olvasson még

Szénszálas pornó a legújabb Ducati

november 11., 10:19 Módosítva: 2016-11-16 09:30:09
34

A Ducati legújabb sportmotorját aligha fogják tömegek összecsukni a versenypályákon. Az 1299 Superleggera igazán különlegesre sikeredett, és minden bizonnyal gyűjtői gép lesz. Megvételéhez nemcsak jó ízlésre és elhatározásra, hanem baromi sok pénzre is szükség lesz.

Távolról sincs vége, olvasson még

Megérte várni: a Husqvarna nem spórolta ki a dögöt

november 10., 15:34 Módosítva: 2016-11-16 14:47:43
64

Két régóta várt modellt mutatott be a milánói motorszalonon a Husqvarna: a KTM kötelékébe tartozó svéd gyártó a Vitpilen 401-ről és a Svartpilen 401-ről rántotta le a leplet. Magyarul fehér, illetve fekete nyilat jelentenek a nevek – való igaz, a Husky nyilai most rendesen célba találtak.

Távolról sincs vége, olvasson még

Emlékszel, amikor a Dakar-rali még Dakarig ment?

november 10., 12:40 Módosítva: 2016-11-16 16:50:10
40

Egy ideje már nem volt titok: retró GS-en dolgozott a BMW az elmúlt hónapokban. Most végre a sorozatgyártásra érett változat is megérkezett: az Urban G/S-t a milánói motorkiállításon leplezték le. A nyolcvanas évekbeli R 80 G/S endurót idézik meg vele.

Távolról sincs vége, olvasson még

Az Apriliánál a méret a lényeg

november 10., 11:19 Módosítva: 2016-11-18 13:15:03
34

Az Apriliánál a jelek szerint úgy vélik, egy rendes motornál a köbcentik számítanak a leginkább. A milánói szalonra ugyanis két kilencszázas géppel készültek. Egészen pontosan a Dorsoduro és a Shiver 750-esét pöckölték fel 900 köbcentiméteresre.

Távolról sincs vége, olvasson még

Visszatér a léghűtéses szörnyeteg

november 9., 18:18 Módosítva: 2016-11-16 09:30:09
56

Újra lesz léghűtéses gép a Ducati Monsterek között. Az olaszok a milánói motorszalonon leplezték le a Monster 797-et, amely azok számára jelenthet egy viszonylag elérhető árú belépőmodellt a ducatizás világába, akiknek a mostanában a csapból is folyó scrambler vagy café racer stílus nem jön át.

Távolról sincs vége, olvasson még

Elég veszett lesz a legújabb Duke

november 9., 17:13 Módosítva: 2016-11-16 09:30:08
38

Megmutatta a Duke-széria legújabb tagját a KTM. A 790-es prototípust a Kiska dizájnstúdió tervezte, külön érdekessége pedig, hogy több alkatrésze – így a kipufogórendszer bizonyos elemei – háromdimenziós nyomtatással készültek. Kérdés persze, hogy ez a sorozatgyártásra is így maradhat-e.

Távolról sincs vége, olvasson még

A legizgalmasabb BMW?

november 9., 16:26 Módosítva: 2016-11-15 06:23:01
16

Az idei milánói motorkiállítás előtt már sejteni lehetett, milyen újdonságokat állít ki a BMW, végül azonban kiderült: meglepetéssel is készültek az EICMA-ra. A HP4 Race-ről van szó, amelyet nemes egyszerűséggel csak a márka legizgalmasabb és leginkább exkluzív gépének neveznek.

Távolról sincs vége, olvasson még

Stílusosan lehet villannyal járni?

november 9., 10:12 Módosítva: 2016-11-16 09:30:08
5

Sokak meglepetésére elektromos robogót mutatott be a milánói motorszalonon a Vespa. Az olaszok a stílust és az eleganciát megtartva lépnének egy nagyot a jövő irányába. Újdonságuk egyelőre tanulmányként létezik, de hamarosan gyártásba is mehet.

Távolról sincs vége, olvasson még

De mi köze az Abarth-nak a motorkerékpárokhoz?

november 8., 18:13 Módosítva: 2016-11-16 09:30:07
25

A többi nagy gyártóhoz hasonlóan a Yamaha is egy sor újdonsággal érkezett meg a milánói motorkiállításra. Ha pedig már Olaszországba mentek, akkor elvittek egy olaszos gépet is. Az XSR900-ból nem önállóan készítettek café racert: az Abarth segítségét kérték.

Távolról sincs vége, olvasson még

Túrarobogót mutatott be a Honda

november 8., 17:23 Módosítva: 2016-11-16 13:26:23
55

A Honda éppen egy éve, a 2015-ös EICMA-n mutatta meg a City Adventure tanulmányt. A kaland-túra robogóról akkor nem hittük volna, hogy valaha is eljuthat a sorozatgyártásig. Idén szeptemberben azonban kiderült: tévedtünk. A japánok ugyanis bejelentették: X-ADV néven megvalósul a koncepció. Most pedig be is mutatták a végleges változatot.

Távolról sincs vége, olvasson még

Itt a legkisebb BMW túraenduró

november 8., 15:55 Módosítva: 2016-11-17 16:12:56
31

A sajtónapokkal megkezdődött a milánói EICMA motorkiállítás, a nagy motorkerékpár-gyártók pedig sorra leplezik le újdonságaikat. A BMW-nél ott van a standon a márka legkisebb túraendurója, a G 310 GS is, amelyet nemrég már lekaptak a kémfotósok, és amely a tavaly bemutatott kisköbcentis sportmotorral közös műszaki alapokat kapott.

Távolról sincs vége, olvasson még

Fizetnél 7,5 milliárdot 18 kanyarért?

november 7., 15:27 Módosítva: 2016-11-16 09:30:07
334

Az ostffyasszonyfai Pannónia-Ring hazánk legjobb autós és motoros versenypályája. 7,5 milliárdért hirdetik, ebben benne van a 4740 méter versenypálya, az egy kilométeres gokart/supermoto pálya és a teljes infrastruktúra: egészségügyi állomás, időmérő rendszer, benzinkút, gyorsszerviz, gumiszerviz, motorszalon, étterem, helikopterleszálló, motel és a többi melléképület.

Távolról sincs vége, olvasson még

Európa is megkapja az olcsó endurót

november 7., 13:11 Módosítva: 2016-11-16 09:30:07
40

Európában is kapható lesz a Royal Enfield első túraendurója, a Himalayan. Az idén januárban bemutatott, és Indiában már februártól forgalmazott modellt a héten kezdődő milánói EICMA motorkiállításra is elhozzák.

Távolról sincs vége, olvasson még

Kiszivárogtak a képek a 215 lóerős Ducatiról

november 6., 14:01 Módosítva: 2016-11-16 09:30:06
180

Meglepőnek semmi esetre sem meglepő, hogy a Ducati alig rakta ki a Project 1408 jelszóval védett honlapjára a képeket a motorról, azok azonnal kikerültek a Facebookra.

Távolról sincs vége, olvasson még

Megérte várni, itt a Husqvarna 401 Vitpilen

november 4., 17:11 Módosítva: 2016-11-16 09:30:06
68

A Husqvarna két új utcai modellt és egy tanulmányt ígért be a jövő héten induló milánói motorkiállításra, az EICMA-ra. A két szériából az egyik már egészen biztosan a Vitpilen 401, a retrófuturisztikus külsejű, KTM 390 Duke alapú café racer.

Távolról sincs vége, olvasson még

Ez már a 800-as KTM Duke lesz

november 4., 13:53 Módosítva: 2016-11-16 09:30:06
9

A jövő héten induló EICMA előtt a KTM beizzította a hype-hajtóművet, és kidobtak egy sejtelmes képet. A középen osztott lámpa a legújabb KTM arculathoz illik, hasonlót láthattunk a kis Duke-ok kémfotóin, ez viszont várhatóan egy nagyobb modellhez tartozik - amit egyelőre KTM 800 Duke-ként emlegetünk.

ktm-800-duke-headlight-teaser
Távolról sincs vége, olvasson még

Egyre kevésbé titkos az új Superleggera

november 4., 10:18 Módosítva: 2016-11-07 17:56:04
39

"Mérnökeink ismét feltalálják a motorkerékpárt, újraírják a határokat, valóra váltják az álmokat. Ez a Ducati lényege. Ez a motor minden szempontból a csúcs lesz, amit a technológia jelenlegi állása lehetővé tesz" - nyilatkozta Claudio Domenicali, a Ducati vezérigazgatója a Project 1408 néven emlegetett Ducati 1290 Superleggeráról. A nagy szavakat végre konkrétumokkal is alátámasztották, további részletek derültek ki a Ducati soron következő őrületéről.

Az előd: Ducati 1199 Superleggera
Az előd: Ducati 1199 Superleggera
Távolról sincs vége, olvasson még