Hírek

Jegelik a Man TT-n a villanyos kategóriát

2019. október 22., 11:41 Módosítva: 2019.10.30 06:20
26

A Man TT szervezői megerősítették, hogy két évre jegelik a Zero TT kategória versenyeit, vagyis a villanyhajtású motorok futamát - 2020-ban és 2021-ben nem fognak hangtalan versenymotorok suhanni a világ legveszélyesebb versenyén.

198B657AA3A24EFFB59654D488BE2143.ashx
Távolról sincs vége, olvasson még

Szárnyakat kap a KTM Super Duke R?

2019. október 18., 12:08 Módosítva: 2019.10.30 06:20
4

A Ducati Streetfighter V4 elképesztően brutális lesz, így a KTM nem veheti félvállról a Beast 2.0 projektet, vagyis a 1290 Super Duke R új kiadását. Kijött egy újabb teaser videó, amiben az almeríai pályán készülnek hergelni a Super Duke R-t.

Távolról sincs vége, olvasson még

KTM blokkok lesznek a jövő GasGas-aiban

2019. október 18., 12:08 Módosítva: 2019.10.25 06:15
48

Nemrég arról számoltunk be, hogy a KTM többségi tulajdonos lett a GasGasban, most pedig kiderültek részletek is, és úgy tűnik, hogy nem egészen az lesz, mint amire elsőre számítottunk: bár a GasGas-t nem szántják be és telepítik a márkanevet Mattighofenbe, a gyártást elkezdik szigorúan optimalizálni, és a jövőben a GasGas motorokban is KTM blokk lesz.

Távolról sincs vége, olvasson még

A Yamaha tudja a tutit: változó szelepvezérlés és széles gumi

2019. október 17., 16:31 Módosítva: 2019.10.30 06:20
65

A Yamaha leleplezte a legkisebb MT modell, az MT-125 frissített kiadását. Nagy újdonságokról nincs szó, viszont az MT-03-hoz hasonlóan alaposan beletúrtak a formába, illetve apróbb módosításokkal a műszaki oldalt is újra érdekessé tették.

Távolról sincs vége, olvasson még

Visszatér az Italjet Dragster

2019. október 17., 12:35 Módosítva: 2019.10.25 06:15
172

Az Italjet Dragster nem gyakori látvány, de aki egyszer megnézte, nem felejti el: zseniális forma, csodás ötletek. Térhálós váz, lengőkaros első futómű, a váz közepébe behozott rugóstag, csak hogy a fontosabbakat említsem. És most visszatér.

Távolról sincs vége, olvasson még

Jövőre jöhet a BMW F 850 R

2019. október 16., 11:40 Módosítva: 2019.10.30 06:20
38

Nem nagy meglepetés, hogy a BMW F 850-ból is készül R (mint Roadster) változat. Az új sorkettes modell a kikerült szabadalmi képek alapján az R 1250 R dizájnját követi. Állítólag 2020-as modellről van szó, vagyis ez lesz a negyedik újdonság, amivel idén előállnak.

Távolról sincs vége, olvasson még

Álomszerű caféracerrel jön a Triumph

2019. október 16., 09:30 Módosítva: 2019.10.30 06:20
23

A Triumph kiadott egy teasert a Thruxton RS-ről, az újabb café racerükről. Várhatóan ez lesz a Thruxton széria lakossági csúcsmodellje - van ugye a Thruxton TFC, amelyből mindössze 750 darabot gyártanak (úgy tudom, nálunk kettőt is eladtak belőle), de az annyira exkluzív, hogy még a hivatalos szerviznek is körülményes a hozzá való modellspecifikus alkatrészek rendelése, csak külön azonosítás után szolgálja ki a Triumph az ügyfelet, így próbálják megelőzni, hogy mezei Thruxtonokból utólag építsenek TFC-t a leleményesek.

Thruxton TFC
Thruxton TFC
Távolról sincs vége, olvasson még

Teljesen új túraendurót készít a Moto Morini

2019. október 15., 16:59 Módosítva: 2019.10.17 12:47
13

A Moto Morini nem szűnt meg, csak őrlángon üzemel - legutoljára 2017-ben hallattak magukról a Corsaro ZZ-vel, amely az általunk is tesztelt Corsaro továbbfejlesztett, méregdrága extrákkal telepakolt változata volt. Most újra jelét adták, hogy nem adták fel, új modellel készülnek - mégpedig egy túraenduróval.

motomorini1
Távolról sincs vége, olvasson még

Ducati Streetfighter V4: 207 ló és 178 kiló

2019. október 15., 12:26 Módosítva: 2019.10.25 06:15
55

Még ebben a hónapban be fogja mutatni a Ducati a Streetfighter V4-et, én pedig kevés motort várok ennyire lelkesen. Ugyanis semmilyen motornak nem indult ennyire tragikusan a bevezetése - Carlin Dunne, a Pikes Peak királya az egyik protípuson veszítette életét, miközben a korábbi rekordokhoz képest egy új dimenzióban motorozott a hegyi felfutón. A baleset tragédia, de mutatja, hogy a naked bike-ok műfaja még közel sincs kimaxolva.

v4street1
Távolról sincs vége, olvasson még

Kémfotók a Kawasaki Z H2-ről

2019. október 14., 15:16 Módosítva: 2019.10.25 06:15
62

Bár csak október 23-án fogják leleplezni a Kawasaki Z H2-t, a kompresszoros nakedet, már most kikerült pár fotó, amiken egy motorszállításhoz használt kalodában van.

Távolról sincs vége, olvasson még

A Honda csapott le Zarcóra

2019. október 14., 13:03 Módosítva: 2019.10.25 06:15
1

Johann Zarco az idén hátralévő három versenyen az Idemitsu LCR Hondánál fog versenyezni egy 2018-as Honda RC213V-vel - Takaaki Nakagamit fogja helyettesíteni.

Johann-Zarco-Misano-KTM
Távolról sincs vége, olvasson még

Villanyrobogó-offenzívára készül a Yamaha

2019. október 11., 15:35 Módosítva: 2019.10.18 07:16
33

A Yamaha komolyan gondolja az elektromos robogózást, a Tokyo Motor Show-ra két tanulmánnyal és egy gyártásra érett modellel készül. Ezek közül az első a Yamaha E01, amely látványosan tanulmány, és méreteit illetve dinamikáját tekintve a 125-ös négyüteműeknek felelne meg, érdekessége, hogy a töltésvezérlője képes a gyorstöltésre - igaz, pontos számokat nem közöltek, így nem tudjuk, mint jelent náluk a gyorstöltés, ugyanis nem mindegy, hogy 50 vagy 100 kW-ot értenek alatta.

Távolról sincs vége, olvasson még

Mi lesz a négy új BMW?

2019. október 11., 11:15 Módosítva: 2019.10.18 07:16
17

A BMW négy újdonságot fog bemutatni az EICMA-n novemberben, ezt már tudni, viszont egyáltalán nem lehet biztosra mondani, hogy mi lesz ez a négy. Viszont van rá tippem.

2015-BMW-S1000XR-drawing
Távolról sincs vége, olvasson még

Új vázzal és átdolgozott blokkal jön az új KTM 1290 Super Duke R

2019. október 10., 15:08 Módosítva: 2019.10.21 06:14
24

A KTM is elkezdte a ráhangolást az új modelljeikre, például elindították a 2020-as KTM 1290 Super Duke kampányát. Ki is adtak egy teasert, amelyben szuperközeli felvételeket láthatunk a V2-es naked bike összeszerelésének különböző fázisairól.

Távolról sincs vége, olvasson még

Az első használható kép a Kawasaki Z H2-ről

2019. október 10., 11:41 Módosítva: 2019.10.18 07:16
27

Az egyik legérdekesebb 2020-as újdonságnak a Kawasaki kompresszoros nakedje ígérkezik, amelyről most már tudni, hogy Z H2 névre fog hallgatni. A mechanikus feltöltővel megfújt ezres négyhengeres a H2 sorozat műszaki alapjaira épül, de nem valószínű, hogy ebből is kihoznák a 200 lóerőt - sanszosabb, hogy nagyobb hangsúly kerül az alsó és középső fordulattartományban előadott nyomatékra, és ennek érdekében inkább lemondanak a felső tartomány csúcsán érkező 10-20 lóerőről.

Távolról sincs vége, olvasson még

Kompresszoros háromhengeresen dolgozik a Hesketh

2019. október 9., 13:25 Módosítva: 2019.10.18 07:16
38

A Hesketh márkanevet 2010-ben kezdte életre kelteni Palul Sleeman, és 2014-re már elő is állt működő prototípussal, majd 2014-től kezdve el is indult az értékesítés - mivel nagyon kis szériában dolgoznak, és lényegében minden kézzel készül, gyártásról talán túlzás is beszélni, de a cég létezik, és kiszolgálja a gazdag érdeklődőket. Eddig amerikai S&S blokkal szerelték a motorjaikat, és ha úgy volt, még egy kompreszorral is megfújták őket, most viszont egy új, kompresszoros háromhengeresen dolgoznak.

hesketh-motorcycles-supercharged-three-cylinder?fit=1600%2C1067&
Távolról sincs vége, olvasson még

Megérett a frissítésre a Kawasaki Ninja 650

2019. október 8., 12:57 Módosítva: 2019.10.21 06:14
64

A Kawasaki 2020-ra frissíti a Ninja 650-et - óvatosan nyúlnak csak hozzá, új műszerfal, bluetooth kapcsolat és egy kis optikai gatyába rázásról van szó. A Ninja 2017-ben váltotta az ER-6f-et, és úgy látszik, három évesen megérett egy faceliftre. A legfontosabb újítás, hogy egy 10,9 centi átmérőjű TFT kijelző kerül rá, amely képes lesz egy appon keresztül kommunikálni az okostelefonokkal, és így például a navigáció utasításait is képes lesz megjeleníteni.

Távolról sincs vége, olvasson még

A következő öt év sima lesz az MV Agustának

2019. október 8., 10:26 Módosítva: 2019.10.18 07:16

Az új modellek bemutatásánál is fontosabb hírrel állt elő az MV Agusta: megvan az üzleti tervük a következő öt évre, és rendelkezésre áll az ehhez szükséges tőke - vagyis a következő öt évben a fejlesztésre fókuszálhatnak, a cég működése anyagilag biztosított.

Távolról sincs vége, olvasson még

Vad lett az új Street Triple 765 RS

2019. október 7., 15:21 Módosítva: 2019.10.25 06:15

A Triumph nyilvánosságra hozta a 2020-as Street Triple RS képeit és műszaki adatait. A legfontosabb, hogy a blokk tudja már az Euro5 által előírt kibocsájtási szintet, miközben erősebb és nyomatékosabb lett. A csúcsnyomatéka 79 Nm, és a középső tartományban 9%-kal lett vaskosabb a forgatónyomaték, míg a csúcsteljesítmény nem változott, továbbra is 123 LE, de a középtartományban szintén 9%-kal lett erősebb.

Távolról sincs vége, olvasson még

Díjat kapott a legszebb Husqvarna tanulmány

2019. október 7., 12:13 Módosítva: 2019.10.18 07:16

A Husqvarna Vitpilen 701 Aero Concept nem csak nekünk adta, a Best of the Best Automotive Brand Contest díját is megkapta érte a Husqvarna és a dizájnért felelős Kiska studió - innentől csak remélni tudjuk, hogy a központban veszik a lapot, és elkészítik ugyanezt szériamodellnek is.

Távolról sincs vége, olvasson még

Sport-nakedet pályára és szerpentinre

2019. október 4., 11:27 Módosítva: 2019.12.05 06:18
64

Tisztelt Nepperűző!

5 éve nyúzok egy ER-6n mocit és már egy ideje foglalkoztat a csere gondolata. A motorozásom egyre inkább eltolódik/eltolódna a pályázás (Kakucs, az új motorral Hring), illetve utcán a Mátra/Bükk irányába, és ehhez keresném a megfelelő céleszközt. A trükk ott lenne, hogy nem feltétlen akarok sportmotorra ülni, próbáltam párat, ültem rajtuk, de jelenleg kényelmetlennek érzem (182cm, 76kg vagyok).Olyan motort keresnék, mint az ER-6, csak pengébb futóművel és fékkel, valamint egy kicsit több erővel, aminek nem ér le mindene egy kanyarban. Árban kb. 2 millió lenne a határ, illetve a megbízhatóságuk miatt inkább japán motor párti vagyok. Az újabb Triumph Street Triple 675R (2012-) viszont nagyon bejött.Milyen izmos (nem ragaszkodom a 150+ lóhoz) naked motort ajánlana, ami megfelelne ezeknek? Vagy kezdjek megbarátkozni egy 600-as sportmotorral?

Köszönöm a segítséget, Bence

Távolról sincs vége, olvasson még

A Panigale V4-ből is készül Superleggera

2019. október 4., 09:43 Módosítva: 2019.10.14 06:29
82

A Ducati a 1199 és a 1299 Panigaléból is készített ultrakönnyű és ultradrága Superleggera kiadást, és a most úgy hírlik, hogy a Panigale V4-ből is elkészítik azt a modellt, amely újradefiniálja az ideális súly-lóerő arányról alkotott képünket.

ducati-1299-superleggera-name
Távolról sincs vége, olvasson még

Leleplezték a frissített Yamaha MT-03-at

2019. október 2., 16:14 Módosítva: 2019.10.09 06:35
32

A Yamaha leleplezte a 2020-as modellévre frissített MT-03-at - ez már rég nem az XT660 blokkjával szerelt változat, ez már kéthengeres, valóban 300 köbcentis naked bike, ami műszakilag az YZF-R3-mal osztozik közös műszaki alapokon. Nagy forradalmat nem hoz, technikai szempontból az átdolgozott futómű és az LCD műszerfal az új, míg formailag az új kettős fényszóró, a tankburkolat és a légbeömlő.

Távolról sincs vége, olvasson még

Max Biaggi csapata leigazolta a fékkarmester Romano Fenatit

2019. október 2., 12:39 Módosítva: 2019.10.14 06:29
63

A sokszoros világbajnok és motoros legenda Max Biaggi vezeti a Moto3-as Sterilgarda Max Racing Teamet, és kiderült, hogy 2020-ra leigazolták Romano Fenatit - Fenati kiváló eredményeket szállított Moto3-ban, de igazán híressé az agresszív tahósága tette, például leállította riválisa motorját, meg átnyúlt a másik fékkarjára verseny közben.

Távolról sincs vége, olvasson még

A BMW motorjainál is lesznek M modellek

2019. október 2., 09:24 Módosítva: 2019.10.14 06:29
49

Ha igaz a hír, akkor a BMW Motorrad is bevezeti az M logót a motorkerékpárokon - a BMW-nél az M brandet nagyon szépen felépítették, külön modellpalettaként kezelik az M-eseket, és ezt az értékes logót futtatják meg a motorkerékpároknál is. Az első fecske az S 1000 RR volt, amelynél már megjelent az M csomag, amely 3,5 kilótól szabadítja meg a motort: karbon felnik, lítium akksi, vékonyabb párnázású ülés, magasságában is állítható rugóstag, állítható lengővilla-forgáspont és személyre szabható Race Pro menetprogramok jelentik a különbséget. Vagyis versenymotort csinálnak a sportmotorból.

Távolról sincs vége, olvasson még