Hírek

Még pár évet várni kell a 200 lóerős túraenduróra

2020. október 6., 08:57 Módosítva: 2020.10.15 06:15

Tovább csepegnek az információk a Ducati Multistrada V4-ről, például megvan a teljesítménye: 170 lóerős lesz, vagyis ha el is marad a korábban több helyen betippelt 180 és 200 lóerőtől, azért így is a legerősebb adventure modellnek ígérkezik.

mts4
Távolról sincs vége, olvasson még

Jön a 40. évfordulós R 1250 GS és Adventure

2020. október 5., 13:28 Módosítva: 2020.10.12 06:17

Furcsa is volt, amikor nyáron csak az F 750 GS, F 850 GS és az F 850 GS Adventure-ből mutatott be a BMW évfordulós modellt a GS sorozat 40. születésnapját ünnepelve. Most viszont teljes a kép, a bokszerekkel kivárták az őszt, és leleplezték az R 1250 GS és Adventure ünnepi szériáját, amihez egy óvatos facelift és tartozik.

Távolról sincs vége, olvasson még

Halálos versenybalesetet szenvedett a sokszoros gyorsasági rekorder

2020. október 5., 13:26 Módosítva: 2020.10.08 06:13

A hétvégén Zef Eisenberg az elvingtoni repülőtéren halálos balesetet szenvedett egy alaposan tuningolt Porschéval, mellyel tavaly 338 km/h-val hasított a Pendine-i homokban.

Zef-Eisenberg
Távolról sincs vége, olvasson még

Kis túraendurót készíthet a Honda és a Yamaha

2020. október 2., 11:13 Módosítva: 2020.10.08 06:13

A japán gyártók ügyeiben rendszeresen jól értesült Young Machine magazin arról ír, hogy a Yamaha és a Honda egyaránt egy kis túraendurón dolgozik, mégpedig a 250-300 köbcentis szegmensben.

CRF1100 Africa Twin
CRF1100 Africa Twin
Távolról sincs vége, olvasson még

A Dainese felvásárolta a TCX-et

2020. október 2., 11:13 Módosítva: 2020.10.12 06:17

A Dainese felvásárolta egy konkurensét, a csúcsminőségű motoros csizmákat gyártó olasz TCX-et.  A Dainese Group (amihez az AGV sisakgyártó is tartozik) ezzel megerősíti a helyzetét a motoros lábbelik piacán, és ezzel a későbbiekben rendelkezésükre áll a TCX összes biztonsági fejlesztése és szabadalma.

Rá is írták, mire kell használni
Rá is írták, mire kell használni
Távolról sincs vége, olvasson még

Öt éve tűnt el az egyik Drysdale V8, és azóta sincs meg

2020. október 2., 09:15 Módosítva: 2020.10.08 06:13

Most már öt éve, hogy elloptak Melbourne-ből egy Drysdale V8-at. Ez egy eszméletlen ritka motor, melyre célzottan mentek a tolvajok, a garázsból csak ezt vitték el, szinte biztos, hogy megrendelésre dolgoztak. Írtunk is az esetről, és a motor azóta sem került elő.

Távolról sincs vége, olvasson még

Belenyúlnak a 650-es Hondákba

2020. október 1., 15:29 Módosítva: 2020.10.08 06:13

A Hondánál 2021 nagy újdonsága a Forza 750 lesz, de mellette csendben frissítenek más modelleket is, például a 650-eseket, valamint az Africa Twin is kap egy új színt - egy klasszikus HRC vörös-kék-fehér fényezést, de egyébként nem nyúlnak hozzá. Minek is, 2020-as modell.

Távolról sincs vége, olvasson még

Mi lehet a hamarosan érkező hat új Kawasaki?

2020. október 1., 15:27 Módosítva: 2020.10.08 06:13

A Kawasaki november 23-án fogja leleplezni a 2021-es újdonságait, szám szerint hatot, melyekről egy rövid, sok információt nem tartalmazó teasert közöltek. Az eddigi hírek alapján azt azért sejteni lehet, hogy nem csak új fényezésekkel készülnek a következő szezonra.

Távolról sincs vége, olvasson még

A Honda hazai pályán verné meg a Royal Enfieldet egy retró motorral

2020. október 1., 12:29 Módosítva: 2020.10.05 06:32

A Honda az indiai piacra készítette a H'Ness CB350-et, amellyel direkt a Royal Enfield ellen indul csatába. A H'Ness (béna név, a honess angolul azt jelenti, hogy dicséret hopp, itt debil voltam, többen jeleztétek, hogy a Highness lesz a helyes megfejtés. Ami szintén béna név) első pillantásra egy lekicsinyített CB1100-nak tűnik, egy klasszikus retró gép, csak éppen a lehető legegyszerűbb technikával.

Távolról sincs vége, olvasson még

Három új Ducatira számítunk 2021-re

2020. szeptember 30., 13:13 Módosítva: 2020.10.08 06:13

Homologizációs beadványokból tudni, hogy a Ducati három új modellel készül 2021-re, amelyekre egyelőre még csak 1703 Project, 1706 Project és 1803 Project neveken hivatkoznak.

Távolról sincs vége, olvasson még

Bagnaia megy a Ducati gyári csapatába, Zarco átveszi a helyét a Pramac-nál

2020. szeptember 30., 13:13 Módosítva: 2020.10.05 06:32

Miután a Ducati nem tudott megegyezni a Doviziosóval, elég hiányos lett a képlet, hogyan fog kinézni a csapat 2021-ben. Petruccit már a szezon elején elbocsátották, ő jövőre a KTM Tech3-nál lesz Lecuona csapattársa, a helyét pedig Jack Miller kapta meg. Azt lehetett tudni, hogy Miller helyére a Moto2-ből fog feljönni Jorge Martín, és most kiderült, hogy Johann Zarco otthagyja az Avintiát, és ő lesz a Pramac másik pilótája.

Zarco
Zarco
Távolról sincs vége, olvasson még

Újabb képek a Triumph Tridentről

2020. szeptember 30., 09:50 Módosítva: 2020.10.12 06:17

A Triumph kiadott pár álcázott képet a hamarosan érkező Tridentről, mellyel a középkategóriában robbantanának, a reményeik szerint az MT-07 sikerét ismételnék meg vele.

Távolról sincs vége, olvasson még

Kína nem éri be a kisköbcentis vackokkal, nagyban fognak játszani

2020. szeptember 29., 14:23 Módosítva: 2020.10.05 06:32

Bár a Benelli is nagy menetre készült az 1200GT-vel, a CFMoto még ráemel egyet az 1250TR-G-vel, melyet egy KTM-től származó, 1279 köbcentis V2-es köré építenek.

Távolról sincs vége, olvasson még

Ha már vettél 8,5 millióért egy motort, pont a felnin spórolnál?

2020. szeptember 29., 11:36 Módosítva: 2020.10.08 06:13

A szénszálas műanyagok jóságát ismerjük: amikor egy karbon alkatrészt felteszel a motorodra, akkor kapásból javítasz a súly6lóerő arányon. Az utolsó grammok megspórolása soha nem olcsó, de mindig van egy lépéssel tovább - egy ilyen sokadik, nagyon drága lépés lehet a CBR1000RR-R tulajdonosoknak a német Thyssenkrupp által készített karbonfelni szett.

Távolról sincs vége, olvasson még

Visszatérnek a háromhengeres Benellik

2020. szeptember 29., 09:18 Módosítva: 2020.10.08 06:13

Amikor még 1998-ban megjelentek a Benelli Tornado Tre első képei a magazinokban, napfogyatkozásként takarta ki a többi izgalmas sportmotort: egy háromhengeres superbike ülés alatti hűtővel és a faridomba szerelt ventillátorokkal, őrült formákkal - akkor elhittük, hogy oda fognak érni a Ducati 916 és az MV Agusta F4 nyomába.

Távolról sincs vége, olvasson még

A Suzuki megnyerte az Endurance VB-t

2020. szeptember 28., 08:55 Módosítva: 2020.10.05 06:32

A Suzuki az Endurance VB történetének a legsikeresebb márkája, a kilencvenes évek végén kezdtek rendkívül erősen szerepelni, majd 2016-ig csak elvétve engedték át a győzelmet másnak - 2016 után viszont a Yamaha, a Honda és a Kawasaki is felzárkózott, 2016-17-ben a GMT94 Yamaha nyert, majd a TSR Honda, tavaly pedig az SRC Kawasaki húzta be a bajnoki címet - 1996 óta először.

Távolról sincs vége, olvasson még

Kémfotón az Aprilia Tuareg 660

2020. szeptember 25., 12:42 Módosítva: 2020.10.01 07:18

Egy éve még csak egy terráriumba eldugva lehetett pár részletét látni az Aprilia Tuareg 660-nak, most pedig már a vadonban fényképezték a prototípust. A fotók egy Aprilia RS 660 rajongói Facebook csoportban jelentek meg, és kellően rosszak ahhoz, hogy nagyon sok minden ne derüljön ki motorról.

Távolról sincs vége, olvasson még

Itt a frissített Husqvarna FS 450

2020. szeptember 25., 12:42 Módosítva: 2020.10.05 06:32

Miután a KTM bejelentette, hogy újra fognak versenykész supermotót árulni, a Husqvarna is előállt a 2021-es FS 450-nel. Hatalmas változásokra nem kell számítani, csupán finomhangoltak rajta, hogy továbbra is versenyképesek legyenek.

Távolról sincs vége, olvasson még

Niken riválissal készül az Aprilia

2020. szeptember 25., 09:44 Módosítva: 2020.10.01 07:18

A háromkerekű robogó ötletét először a Piaggio csoport fejlesztette piacképessé, az volt az MP3, a háromkerekű motorkerékpárt pedig a Yamaha építette meg először jóra, az volt az MT-09 alapú Niken. Az olaszok most visszavágnának, mégpedig az Aprilia márkanév alatt.

Távolról sincs vége, olvasson még

1158 köbcentis lesz a Ducati Multistrada V4

2020. szeptember 25., 09:44 Módosítva: 2020.10.01 07:18

Hamarosan leleplezik a Ducati Multistrada V4-et, amelyről újabb információk kerültek ki. Ezúttal a blokkról tudtunk meg többet, mégpedig azt, hogy a V4-es Desmosedici Stradale blokkot a túraenduróba 1158 köbcentivel építik be - így méretben a 950 és a 1260 Multistrada közé fog esni, de teljesítményben várhatóan mind a kettőt túlszárnyalja.

Ducati-Desmosedici-Stradale-V4-engine-23
Távolról sincs vége, olvasson még

Nem spórolják el a Honda Forza 750-et

2020. szeptember 24., 12:21 Módosítva: 2020.10.01 07:18

A Honda újabb rövid teasert dobott be a hamarosan érkező Forza 750 nagyrobogóról, a 15 másodperces videó egyrészt megerősíti, hogy Forza 750-nek fogják hívni a típust, illetve mutatnak egy gyújtásgombot, egy TFT műszerfalat és két lámpát.

Távolról sincs vége, olvasson még

Értő kezekbe adták az RS 660-at

2020. szeptember 24., 12:21 Módosítva: 2020.10.01 07:18

Az Aprilia RS660-at odaadták az olasz márka MotoGP pilótáinak, Aleix Espargarónak és Bradley Smith-nek, valamint a cég tesztversenyzőjének Lorenzo Salvadorinak, hogy menjenek vele pár éles kört Misanóban, ha már úgyis ott volt dolguk a MotoGP miatt.

Távolról sincs vége, olvasson még

Nagyobb blokkot kap jövőre az MT-09

2020. szeptember 24., 10:43 Módosítva: 2020.10.05 06:32

A Yamaha 2013-ban mutatta be a Yamaha MT-09-et, és az agresszív karakterével és igényes megoldásaival hamar belopta magát az izgalmas motorra vágyó közönség szívébe. 2017-ben aztán jött a frissített kiadás, most pedig már készülhetünk a 2021-es, új modellre, melybe mélyebben is belenyúlnak, például várhatóan nagyobb lesz a lökettérfogata.

IMG 7642
Távolról sincs vége, olvasson még

Egyelőre megtartja V-motorokat a Suzuki

2020. szeptember 23., 14:19 Módosítva: 2020.10.01 07:18

A V-Strom 1050-nel a Suzuki új arcot adott a túraenduróinak, amely idővel átköltözhet a 650-esre, melyből jövőre jön várhatóan a frissített kiadás. Egyelőre a meglévő 650-es V2-est igazítják hozzá az Euro5-höz, tehát ha hihetünk az előzetes híreknek, az új soros kéthengeres blokk bevezetése még várat magára.

Távolról sincs vége, olvasson még

A valaha volt legdurvább BMW: M 1000 RR

2020. szeptember 23., 13:07 Módosítva: 2020.10.05 06:32

A BMW elkészítette az S 1000 RR még pályaorientáltabb változatát, az M 1000 RR-t, mely elsősorban a Superbike VB-re készült, hogy ott eséllyel rúghassanak labdába a Kawasaki, a Yamaha és a Ducati ellen. Első pillantásra feltűnik, hogy az M 1000 RR szárnyakat kapott, viszont ezeket nem a lengővillára és a teleszkópokra szerelték, hanem hagyományosan az oldalidomra - ezek 16,2 kiló leszorítóerőt termelnek 187 km/h-nál.

Távolról sincs vége, olvasson még